Kysy heikkolahjaiselta nuorelta
Kommentit (41)
Miten heikkolahjaisuutesi ilmenee? Oletko varma että et ole esimerkiksi vain laiska? Millainen perhetausta sinulla on?
Oletko minä? t: toinen (?) heikkolahjainen nuori
Millä taavalla oleet heiikkolahjainen?
Rusinoilla ja puolukkahilloa pitää olla myös. :D Ilmenee siten, etten opi oikeastaan mitään ja koulumenestys heikkoa. Arkielämässäkään ei oikein leikkaa. Vanhemmat ihan työssäkäyviä ihmisiä, isällä useampia ammattitutkinto ja äidillä AMK tutkinto.
En ole sinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ett kykeene ajaattelemaan loogiseeesti? Teeet pääätelmiä muttta huomaaat sen olevan miehistä johtopäää tyyyppistä analoogioihin verrrattavaa päätelmäää?
Onko sinut diagnosoitu heikkolahjaiseksi vai oletko tehnyt päätelmän itse itsestäsi (ja todennäköisesti virheellisesti)? Yleensähän heikkolahjainen ei huomaa olevansa heikkolahjainen.
Meil samat, AP.
Vaikken itse mielläkään itseäni nimenomaan heikkolahjaiseksi (koska sillekin on vissiin oma virallinen määritelmänsä?), vaan lähinnä "hitaaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ett kykeene ajaattelemaan loogiseeesti? Teeet pääätelmiä muttta huomaaat sen olevan miehistä johtopäää tyyyppistä analoogioihin verrrattavaa päätelmäää?
Anaalogioilla tarkoitaan että vetäää johtopäääyelmiä ensimmäisten mieelen tupsahtavien seikkkojen peruuusteeella.
Minulla on diagnosoitu laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, tarkoittaa samaa kuin tuo jo vanhentunut nimitys heikkolahjainen.
Olen yläasteella. En kykene ajattelemaan loogisesti, mutta en halua jaotella sukupuolen mukaan kuka osaa ajatella loogisesti ja kuka ei. Riippuu yksilöstä. Miehissä taitaa muutenkin olla enemmän heikkolahjaisia kuin naisissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalogioilla tarkoitaan että vetäää johtopäääyelmiä ensimmäisten mieelen tupsahtavien seikkkojen peruuusteeella.
Mieehenä pidään tälllaisia ihmisiä tyhmänä.
Miksi teet näitä aloituksia niin usein?
Tämä on ensimmäinen kerta kun teen aloitusta tänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääsdä on esim hyvä esimerkki armeijasta. Mieetiin millä tabooin ihminen loohiiseeesti odottaaa asioiden tapahtuuvan leiikkisodassa, yhhyäkkiä olin muiiden seluustasssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääsdä on esim hyvä esimerkki armeijasta. Mieetiin millä tabooin ihminen loohiiseeesti odottaaa asioiden tapahtuuvan leiikkisodassa, yhhyäkkiä olin muiiden seluustasssa.
Ehkää see kertooo liiaasta luoottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäää puolestani pidddän sinua vähän tyhhhmänä kunnn kirjoitat viestikaupalla näääiiinnn.
aiaiai....jos olisit kaunis nuori nainen heikkolahjaisuus ei haittaisi mitään...
Minä olen kaunis, mutta en ole miehistä kiinnostunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis, mutta en ole miehistä kiinnostunut.
Ap
Liiikut ehhhkä sellaissa paikoissa jossa ei törmää rikkaisiin miehiin jotka ovat valmiina elättämään sinut.
Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?