Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
miksi suomessa pitää olla niin monia vääriä puolueita?
18.10.2018 |
Miksi Suomessa ei voisi olla vain yhtä puoluetta, eli oikeistolaista puoluetta? On ihan helposti pääteltävissä, että vain oikeistolainen politiikka voi turvata Suomen tulevaisuuden, niin taloudellisesti kuin muutenkin.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmaan siks, ettei ihmiset oo asioista samaa mieltä ja näitä eriäviä mielipiteitä sitten ajaa eri puolueet. Jostainhan ne eri ideologiat syntyny
M aahanmuuttokriittinen puolue joka on myös talousasioissa oikealla olisi tarpeen Suomeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska täällä nyt ei onneksi ole ketään yhtä, joka päättäisi mikä se ainoa sallittu puolue on...(Ei ketään Francoa tai Castroa esim. siis tai Kim Yong Unia...
Alue: Aihe vapaa
Sen takia kun ihmiset ei suostu äänestämään RKP:tä. Siksi.