Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suomessa pitää olla niin monia vääriä puolueita?

Vierailija
18.10.2018 |

Miksi Suomessa ei voisi olla vain yhtä puoluetta, eli oikeistolaista puoluetta? On ihan helposti pääteltävissä, että vain oikeistolainen politiikka voi turvata Suomen tulevaisuuden, niin taloudellisesti kuin muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun ihmiset ei suostu äänestämään RKP:tä. Siksi.

Vierailija
2/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, aika hauskasti kutsuvat niitä yhteisnimellä vihervassut!

Vierailija
4/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks, ettei ihmiset oo asioista samaa mieltä ja näitä eriäviä mielipiteitä sitten ajaa eri puolueet. Jostainhan ne eri ideologiat syntyny

Vierailija
5/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska demokratia ja monipuoluejärjestelmä.

Vierailija
6/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M aahanmuuttokriittinen puolue joka on myös talousasioissa oikealla olisi tarpeen Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä nyt ei onneksi ole ketään yhtä, joka päättäisi mikä se ainoa sallittu puolue on...(Ei ketään Francoa tai Castroa esim. siis tai Kim Yong Unia...