Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset raksamiehet näyttää spugeilta?

Tauski-laulaja
18.10.2018 |

raksamiehet varsinkin yli 40 vuotiaat näyttää ihan spugeilta kun esim huoltoasemilla näkee, kasvoista näkee että oka päivä vedetään kaljaa ja viinaa ja viikonloput, tupakka aina huuulessa ja laiskan näköistä sakkia. ainoa mikä erottaa rapa-alkoholistista on se punainen työasu, sama kaikilal tehtaan työntekijöillä. tälläkö Suomen yhteiskunta menee eteenpäin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-laulaja kirjoitti:

raksamiehet varsinkin yli 40 vuotiaat näyttää ihan spugeilta kun esim huoltoasemilla näkee, kasvoista näkee että oka päivä vedetään kaljaa ja viinaa ja viikonloput, tupakka aina huuulessa ja laiskan näköistä sakkia. ainoa mikä erottaa rapa-alkoholistista on se punainen työasu, sama kaikilal tehtaan työntekijöillä. tälläkö Suomen yhteiskunta menee eteenpäin?

Älä yleistä, vaikka saattaa tuossa olla jotain perääkin. Oma kokemukseni raksasta on, että sieltä löytyy melkoiset ääripäät. On todella tervepäisiä yksilöitä, jotka halutessaan voi lähteä muuaallekkin. Sanovat olevansa raksalla lomalla, ja tekevät oikeat työt, vaikka yksityisille omiin nimiin. Toinen ääripää on just ne jotka näyttää ojasta nostetuilta.

Tämä on siis minun hekilökohtainen näkemys, parin vuoden raksahommista.

Vierailija
22/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kuljen joka päivä töihin muutaman rakennustyömaan ohi Helsingin keskustassa, ja olen kiinnittänyt samaan huomiota. 

Jopa rakennustyömailla töissä olevat naiset ovat jotenkin sairaan harmaita. 

Veikkaan, että tupakanpoltto vaikuttaa paljon kasvojen väriin. Alkoholinkäytön näkee silmistä. 

Kaipa se seura tekee kaltaisekseen. Sääli kyllä. 

Jatkuvat pölyt maalit ja kemikaalit sun muut. Ei siinä välttämättä enää tupakat ja viina ratkase, vaikka ne ei hyvää teekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut töissä tehtailla sekä erääss puhdistusfirmassa ja laivalla varastossa

laivalla työkaveri oli aina pienessä humalassa, 50 v eikä sitä potkittu edes pois. päivällä tulin hyttiinn nini  oli muka kahvilla ja kaljaa juomassa ja sitähän sai kaljalla ilmaiseksi. ja joskus yöllä mietin minne se työkamu meni niin olikin sammunut wc pöntölle.

tehdas: kaikki oli aiak deekuja ja yksi sai potkut kun oli niin humalassa aina.

Puhdistusfirma: toinen työntekijä oli täysalkkis ja joskus viikon putki ja pois töistä mutta hyvän miehen maine ja teki yötyötä niin ei potkuja, ja muut työntekijät virolaisia jotka oli joka ilta kännissä parakissaan jossa asuivat ja klo 02 yöllä piti olla töissä eli kännissä, yhden takia jouduin olemaan autokuskinakin kun se siivos vessat ja minä istuin kuskina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi