Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko vaimolle, että miehellään on deitti-ilmoituksia ja suhde aina kun sellaisen saa?

Aapee
18.10.2018 |

Viiskymppinen mies, naimisissa ja lapsia. Deittisivustolla ollut jo vuosia, useampi profiili jotta maksimoisi onnistumisensa. Suhteita muutamia, panoja ties kuinka monta. Vaimo on miestä aika monta vuotta nuorempi, ilmeisimmin kuvittelee, että elävät tavallista perhearkea. Miehellä ei niin mitään aikomusta lopettaa, joten...kerronko vaimolle, vai en? Miksi?

Itse en liity sotkuun millään tavalla, enkä erityisemmin haluaisikaan, mutta silti omatunto kolkuttelee, koska tiedän liikaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa. Osaan käyttää internettiä itsekin ja olen myös deittipalvelussa. 

Vierailija
22/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vaimolle. Jos olisin tuo vaimo, haluaisin ehdottomasti tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee kirjoitti:

Viiskymppinen mies, naimisissa ja lapsia. Deittisivustolla ollut jo vuosia, useampi profiili jotta maksimoisi onnistumisensa. Suhteita muutamia, panoja ties kuinka monta. Vaimo on miestä aika monta vuotta nuorempi, ilmeisimmin kuvittelee, että elävät tavallista perhearkea. Miehellä ei niin mitään aikomusta lopettaa, joten...kerronko vaimolle, vai en? Miksi?

Itse en liity sotkuun millään tavalla, enkä erityisemmin haluaisikaan, mutta silti omatunto kolkuttelee, koska tiedän liikaa.

D

Onko vaimo läheinen ystäväsi? Onko pyytänyt sinua auttamaan parisuhteensa asioissa?

Jos vaimo jostain syystä alkaa kysyä asiasta, silloin olisi aika puntaroida nyt esittämiäsi kysymyksiä. Mutta jollei, miksi sekaantuisit? Käytä omaatuntoasi asioihin, jotka suoraan koskevat sinua ja elämääsi ja läheistesi hyvinvointia. Kaukaa on helppo päsmäröidä.

. Miksi puuttuisit muiden elämään ilman, että apuasi on pyydetty?

Kannattaa sinun alkaa keksimään hyvää pakoreittiä tilanteesta.

Vierailija
24/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit ettei he ole asiaa sopineet?

Mies saa harrastaa muita suhteita,se on aika tavallista.

No eikä ole tavallista. Voi kai sitä tilannetta tältä vaimolta kysyä. Eihän siinä sit pitäs olla mitään, jos ovat asian sopineet.

Vierailija
25/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne vaimoa ollenkaan, joten siinä ei ole motiivia kertoa. Jos heillä olisi avoin suhde, niin miksi mies hoitaisi harrastustaan salassa, siis siinä mielessä salassa, että puuhastelunsa järjestää niin, että vaimo luulee hänen olevan töissä tms? No joo, nyt kun luen kommentteja, niin kallistun sille puolelle, että en kerro, ei kuulu minulle. Ap

Vierailija
26/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole 😂

Vierailija
27/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne vaimoa ollenkaan, joten siinä ei ole motiivia kertoa. Jos heillä olisi avoin suhde, niin miksi mies hoitaisi harrastustaan salassa, siis siinä mielessä salassa, että puuhastelunsa järjestää niin, että vaimo luulee hänen olevan töissä tms? No joo, nyt kun luen kommentteja, niin kallistun sille puolelle, että en kerro, ei kuulu minulle. Ap

Kyllä sinun kuuluu kertoa. Vaimo päättää mitä tekee. Kun kerran äijä toimii salassa.

Vierailija
28/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että heillä on avoin suhde. Voi olla että heillä ei ole avointa suhdetta eikä vaimo tiedä yhtään mitä miehensä puuhaa. Sinuna kertoisin. Siitähän ei ole mitään haittaa, että kertoo jos heillä sattusikin olemaan avoin suhde. Mutta jos ei ole, niin nainen roikkuu turhaan suhteessa jossa on jatkuvaa pettämistä. 

Vierailija
29/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerotisin, oikeasti. Voi olla ihan tietämätön vaimo. Ite ainakin haluisin tietää, enkä todellakaan hyökkäis ilmottajan kimppuun, vaan jos jonkun niin miehen. En ymmärrä näitä jotka hyökkää ilmottaajaa vastaan jos on todisteet ja kaikki. Toki ilman todisteita ehkä voisin itekin vähän ihmetellä. mutta tässä tapauksessa voi selkeesti ottaa screenshotit vaikka näistä profiileista todisteeksi. Laittaisin itse anona viestiä vaikka ois tuttukin. Ei voi sillon syytää ilmottajaa ja jää vaimon omaksi päätökseksi ignooraako vai ei. Paras olis toi ihan kotiposti. Ei varmaa oo normaalia kuitenkaa et toinen avaa toiselle ilmotettuja posteja? sehän on ihan rikoskin. Jos tätä kuitenki epäilee niin sitten sähköpostia tai jollain feikkiprofiililla somessa jos ei omalla naamalla halua ilmottaa.

Vierailija
30/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin vaimolle. Jos olisin tuo vaimo, haluaisin ehdottomasti tietää.

.

Ap tietää asian.

.

Kuinkahan monta muuta tuttua tietää asian?

.

Kyllä hattuttaisi myöhemmin saada selville, että puoli kylää tiesi ja minä en.

Vierailija
31/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 ehkä tuokin mies ajattelee noin "tää on aika tavallista" 😂

Vierailija
32/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma vaimo? Olishan se melko kohteliasta kertoa.

Vierailija
33/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, sinun pitää kertoa!! Ajattele jos tuo osuisi omalle kohdalle.

Vierailija
34/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo kerran uskoo heidän elävän onnellista perhearkea, niin miksi kertoisit? Sehän tarkoittaisi sitä, että tuo onni luultavasti katoaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan