Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi siivoaa ruokapöydän?

Vierailija
18.10.2018 |

Mies sai eilen hepulin aamiaisen jälkeen kun joutui siivoamaan pöydän. Minä laitoin eväät pöytään ja keitin kahvit ja laitoin lapsille aamiaisen. Mies tuli itsekin syömään ja minä lähdin antamaan vauvalle maitoa ja istuskelemaan sohvalle. Mies karjui että joutuu aina siivoamaan pöydän meidän jäljiltä. Sama kaikkien ruokailujen jälkeen kuulemma. No joo, kyllä, totta.. Mut mä sen ruoan laitan ja kattaan ja laitan ipanoille ruoan lautaselle. Onko epäreilua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kotityöt kuuluu naiselle. Mies elättää perheen.

Vierailija
2/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies odottaa täyttä palvelua? Ei jestas mikä äijä... Miten joku edes kehtaa raivota mistään tuollaisesta? Meillä onneksi ihan automaattisesti pöydän siivoaa se, joka lähtee viimeiseksi ruokapöydästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi jatkossa valmistaa ja kattaa ruoan. Sinä ja/tai lapset siivoavat pöydän.

Vierailija
4/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ja tyhmä mies. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
5/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies odottaa täyttä palvelua? Ei jestas mikä äijä... Miten joku edes kehtaa raivota mistään tuollaisesta? Meillä onneksi ihan automaattisesti pöydän siivoaa se, joka lähtee viimeiseksi ruokapöydästä.

No hän näkee asian niin että että minä olen laiska tuossa vaiheessa..

Vierailija
6/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies koskaan tee ruokaa ja kata pöytää, niin ei tarvitsisi sitten siivota? Tai no, meillä siivoaa joka tapauksessa se, kun lähtee viimeisenä pöydästä oli kattanut tai ei eikä kukaan valita.

Vierailija
7/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu tehdä kotityöt ja antaa seksiä aina kun mies haluaa ja pukeutua burqhaan ulos mennessään.

Vierailija
8/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hän sitten on, jos ei edes tee aamiaista, kata pöytää eikä edes siivoa?? Laiska!

Vierailija
9/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle että vaihdatte tehtäviä. Typerä mies.

Vierailija
10/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen vie omat astiansa koneeseen, ja kumpi tahansa vanhemmista tai yhdessä siivotaan loput. Ei tule koskaan riitaa, koska molemmille on itsestäänselvää tehdä kotona hommia, ja ne tekee se kumpi siinä ekana sattuu olemaan.

Vierailija
11/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin miehelle myös, että voin kyllä siivota pöydän, jos hän laittaa ruuan ja kattaa pöydän ja huolehtii, että lapsetkin syö (tämäkin on varmaan äidin vastuulla).

Vierailija
12/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen paikka arvostella perheenpäätä. 

Vierailija
13/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on valittanut ihan samasta asiasta. Se kuka tuo ruoat pöytään on velvollinen myös korjaamaan ruoat pois mieheni mielestä. Minä laitan ruoat aina pöytään ja siis myös korjaan ne pois. Jos lapsille sanoo asiasta, myös he saattavat korjata tavarat pois. Jos laitan ruoat pöytään ja lähden esim. töihin (enkä siis voi laittaa niitä pois), ei mies tajua laittaa ruokia itsenäisesti kylmään. Jos pyydän laittamaan ruoan kylmään, laittaa, mutta esim. maitoa tai ketsuppia ei kylmään laita. Nehän eivät ole ruokia.

Mies huolehtii vain omista tavaroistaan tai ruoista. Laittaa siis esim. maidon jääkaappiin kaadettuaan sitä lasiin, vaikka joku käsi ojossa odottaisi sitä maitoa. Ollaankin sovittu, että vaikka jokanikinen aamu hän tarvitsee rasvaa ja juustoa alle minuutin sen jälkeen, kun joku toinen lopettaa leivänvoitelun, niin kaikki laitetaan jääkaappiin ja hän suunnilleen samalla ovenavauksella ottaa ne takaisin pöydälle.

Miehestä tämä asia on ihan selvä. Hänen tapansa vaan on oikea, eikä siitä ole syytä keskustella enempää. Kerrassaan ärtyneenä otti tämän huonon ja laiskan tapani puheeksi.

Vierailija
14/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kattaa ja siivoaa. Minä tiskaan. :)

Vierailija
15/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijaa pyyhkii pöydän ja mies panee takaa.

Vierailija
16/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa joka ei laittanut ruokaa, paitsi aamiaisella jokainen korjaa omat jalkensa koska kaikki syovat eri aikaan. 

Vierailija
17/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun tavaran ottaa esille niin tietenkin mhös palauttaa sen takaisin. Ärsyttää kun jätetään margatiineja pöydälle eikä laiteta ITSE pois.

Vierailija
18/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai eilen hepulin aamiaisen jälkeen kun joutui siivoamaan pöydän. Minä laitoin eväät pöytään ja keitin kahvit ja laitoin lapsille aamiaisen. Mies tuli itsekin syömään ja minä lähdin antamaan vauvalle maitoa ja istuskelemaan sohvalle. Mies karjui että joutuu aina siivoamaan pöydän meidän jäljiltä. Sama kaikkien ruokailujen jälkeen kuulemma. No joo, kyllä, totta.. Mut mä sen ruoan laitan ja kattaan ja laitan ipanoille ruoan lautaselle. Onko epäreilua?

Miksi sä laitat lapsille ruuan lautaselle asti jos ne on jo sen ikäisiä että kuitenkin syövät itsenäisesti :O

Jos jatkuvasti on se, joka siivoaa muitten jälkiä niin rassaahan se. Ei siitä toki aiheellista karjua ole. Jokainen siivoaa omat jälkensä ja viimeistään viimeinen pöydässä olija laittaa tavarat jääkaappiin.

Vierailija
19/19 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vuorotellen.