Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LUUPIIKKI! Miten hoidat ja kuinka usein vaivaa?

luupiikki
18.10.2018 |

Luupiikki jalanpohjassa ja se on nyt tosi kipeänä. Onko jotain konstia päästä kävelemään kun särkylääkekään ei riitä?

Kuinka usein teillä vaivaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran ollut, kesti kokonaisen talven. Ei siihen oikein mitään hoitoa ole. Geelipohjallisistakaan ei ollut apua.  V-mäinen juttu ja toivon, ettei enää koskaan tule. Särkylääkkeet ei tehoa siihen.

Vierailija
2/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. keinukengät. Ei ehkä helpota itse vaivaan, mutta sentään jotenkin pääsee kävelemään, kun paino ei kohdistu kantapäähän niin voimakkaasti.

Pidemmän päälle sekä hoitona että ehkäisynä pohkeiden venyttely. Tiedän, ei millään viitsisi silloin kun vaiva ei ole päällä, mutta kannattaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan enemmän korkoa kenkään, geelikantalappu josta sai keskikohdan irti, pohkeiden venyttely. Näillä se lopulta lähti, vaikka vaivasi molemminpuolisena ja pitkään. Ei ole palannut, vaikka nykyisin raahustan crocseilla. Hassua ajatellakin, että vaikka jaloissa on kaikenlaista muuta sanomista, joka tuntuu vaihtavan paikkaa sen mukaan mihin katsoo, niin luupiikin seutu ei vaivaa koskaan.

Vierailija
4/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu pohjallinen, johon leikkaat reiän "lukupiikin" kohdalle. Itse tein vanhasta telttapatjasta. halpa ja hyvä.

Vierailija
5/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantajänteen venyttely. Siis pohkeiden, joo mutta vielä tärkeämpi on akillesjänne ja kantapäästä varpaisiin menevä kantajänne. Se auttaa, ja auttaa muuten ihan parissa päivässä tilanteessa, jossa ei meinaa päästä kävelemään.

Toinen on kunnolliset kengät kunnollisilla kantakupeilla ja hätäavuksi geelikantapehmuste. Ei crockseja eikä tennareita, eikä ballerinoja.

Vierailija
6/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki konstit kannattaa koittaa, sen verran vmäinen vaiva. Avantouinti, hangessa kävely avojaloin, sitten lämmin suihku tai saunaan. Näillä pääsin itse vaivasta. Ei tehonnut venyttelyt, särkylääkettä vain osittain. Pohjallisista on apua kun vaiva on pahimmillaan.

Vierailija
7/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mennyt näin pahaksi ettei pysty astumaan ollenkaan?

Vierailija
8/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovapohjaiset kengät on voinu aiheuttaa. Vaihda normaaleihin kenkiin.

Vierailija
9/9 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että kovapohjaiset on ollut