Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa

Kommentit (328)

Vierailija
41/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

Miksi luulet parikymppisten poikien yrittävän nelikymppisiä naisia? Koska pojat ajattelevat, että keski-ikäiset naiset ovat 'helpompia' ja imarreltuja huomiosta. Muuten pojat eivät katsoisi heihin päin eikä edes kolmekymppinen mies nelikymppistä naista. 

Tätä raadollisuuspeliä voi pelata moneenkin suuntaan. 

Vierailija
42/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Mitä sitten? Jos kerran saa nuoren naisen kainaloon, ei siinä syyt paljoakaan paina. Ja väittäisin, että aika monessa avioliitossa naisen syyt ovat muut kuin rakkaus. Ja tämä palsta on antanut siihen vahvistuksen.

Vierailija
44/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Ei mulla muuta.

Et ole kuullut sanonnasta ”Jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään”? Niin, en uskonutkaan.

Vierailija
45/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet parikymppisten poikien yrittävän nelikymppisiä naisia? Koska pojat ajattelevat, että keski-ikäiset naiset ovat 'helpompia' ja imarreltuja huomiosta. Muuten pojat eivät katsoisi heihin päin eikä edes kolmekymppinen mies nelikymppistä naista. 

Tätä raadollisuuspeliä voi pelata moneenkin suuntaan. 

Osittain varmasti totta, mutta nuoret naiset ovat hyvin epävarmoja sängyssä ja kyllä parasta seksiä teinipoikana sai hieman kokeneemmilta rouvilta.

Vierailija
46/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/jasmiqvick/

No mikäs siinä. Kovasti saa seisoa, jos jaksaa vielä ton ikäisenä ihan fitnessmallin tyydyttää.

Vierailija
47/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, itselle isän ikäinen olisi yök, maksimissaan 10 vuotta nuorempi tai vanhempi vielä menisi.

Eniten askarruttaa, miten niin monella fittnesmimmillä hiusraja on jossain päälaella. Miksi?

Vierailija
48/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness meets fatness. Rakkaudesta lajiin.

Vierailija
49/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä. Kovasti saa seisoa, jos jaksaa vielä ton ikäisenä ihan fitnessmallin tyydyttää.

Oletko kuullut erektiolääkkeistä?

Vierailija
50/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajua mitä joku fitness-muija näkee jossain vanhassa miehessä. luulis, että semmoiset 25-35v tatuointijätkät olisivat enemmän mieleen, kun olisi samat harrastukset ja näkemykset.

Julkisuutta, julkisuutta. Ei voi muu syy olla.

Vierailija
51/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Ei mulla muuta.

Et ole kuullut sanonnasta ”Jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään”? Niin, en uskonutkaan.

Kovin olis hiljaista tälläkin palstalla, jos tama olisi periaate :D

Vierailija
52/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvyyttä omalle fitnessyrittäjyydelle samalla? Se tulee mieleen, kun tavis vaihtaa julkkiksesta toiseen...

Heikki jää kuin lapanen joku päivä.

Vierailija
53/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut erektiolääkkeistä?

Tottakai olen. Kyllähän tuollaisen tyttösen persuuksiin survoisi parrua toki ihan mielellään kaiken ikäiset miehet.

Vierailija
54/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle suunnitelman loppuelämää varten. 64-vuotiaana alat vokotella 35-vuotista fitnessnaista. Viimeinkin pääset poikuudesta.

35 vuotta nuorempi, ei 35-vuotias.

Vierailija
55/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP Petelius on samaa ikäluokkaa ja hän taitaa olla harvoja, jotka ovat edes jotenkin pitäneet huolta itsestään ja kunnostaan. Toivottavasti Silvennoinen ei saa sydäriä, kunnonkohotuspuuskassaan.

Vierailija
56/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisista, joilla on hyvä huumorintaju.

Kummelia en koskaan katsonut.

Vierailija
57/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tuolla Silvennoisella noita naisia on ollut, ja lapsiakin iso liuta. Liekö jo isoisä?

Vierailija
58/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallona luokses pompin taas...

Vierailija
59/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tavisparin jossa mies 67v ja nainen 35v. On niitä tavallisessa elämässäkin.

Vierailija
60/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jostain syystä Kummelien Kontiosta ja Parmaksesta ja Heikki Silvennoisen hahmo on mainio, tai oikeastaan kaikki tyypit on siinä hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi