Pois jääneet kuukautiset
Odottelin kuukautisia alkaviksi.. eipä kuulunut. Alavatsassa oli kipua useana päivänä ja sitten eilen ei kipua enää ollut mutta eipä ne vuodotkaan alkaneet. Minua on oksettanut pari päivää ja väsyn todella mitättömistä puuhista. Lisäksi alavatsassa on sellainen hassu tunne...
Tein juuri Predictor raskaustestin, mutta sen mukaan tulos on negatiivinen. Onko jollain kyseisestä tuotteesta kokemuksia. Luotettava?
Pitäisikö mennä lääkäriin saamaan varmempi tulos vai odotella vielä. Mikä muu saa kuukautiset jäämään väliin? En ole stressaantunut.
Jos raskaus on todella aluillaan voiko olla ettei kotitestit sitä vielä näytä?
Alan olla jo ihan pöhkönä!
Siili Suhonen
Kommentit (9)
Jos kuukautiset eivät ala 2 viikon kuluessa, kun niiden pitäisi, ota yhteys lääkäriin. Kuukautiset voivat jäädä pois stressin tai vaikka painonvaihteluiden takia, mutta silti aina syytä lääkärin selvittää syy, jos niitä ei kuulu.
predictorissa pitää olla 50mUI/ml apteekista saa 25mui/ml netistä vielä herkempiä testejä 10mUI
En ole raskaana, mutta lihonnut kovasti vuoden aikana, joten syy varmaan siinä....
Aikaisemminkin on kuukautiset jääneet pois, silloin oli kyseessä hormooni häiriö..
vain kerran, ja silloin olin raskaana. Tuolloin kotitesti näytti positiivista vaikka oli menossa vasta 4-5 vikko.
Kuukautiset ovat aina olleet todella säännölliset, alkaneet 1-2 päivän tarkkuudella. Sen takia tässä hermoilen kun ei niitä kuulu. En ole myöskään lihonut tai laihtunut viimeaikoina niin että se voisi asiaan vaikuttaa.
Mulla olisi huomenna allergian takia tehtävä poskionteloiden röntgenkuvaus. Voiko mennä jos on pienikin mahd. olla raskaana?
Mä olen niin huono tälläisissä asioissa :(
Apteekin oma testi näytti ekassa aikasemmin.
että itse siis vain ajattelin että lihominen olisi tällä kertaa syynä tähän (terkkari oli samaa mieltä). Stressiä ei ole, joten sekään ei voi olla syynä. No, lääkärille olen menossa, joten eiköhän se selviä..Tosin olen odotellut niitä kuukautisia vähän liian kauan, yli kaksi kuukautta!! Voiko olla jotain haittaa jos kuukautisia ei ole..??
Jos ap:lla on myös joku hormoonihäiriö niin lääkkeillähän ne kuukautiset saa taas alkamaan ja jatkossa voi toimia ihan normaalisti....
Kuukautiset jäövät pois jos käytät jotain ehkäisyä minipilerir hormonikierukka e-pilerit mutta kaikilta ei jää pois toisilla ne tulevat silti olen käytänyt hormonikierukka ja minipilerit mule tuli kuuukautiset hormonikierukassa kuukautiset oli todella niukat minipileristä kuukautiset oli normalit ilman pilereita oli kuukautiset ruunsaat
Testi näyttää tuloksen jo ekana päivänä kun menkat myöhässä.