Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaisen kumppanin haluaisit?

Vierailija
17.10.2018 |

Ihan fiilispohjalta, toki perustellakin voisi. Kerro myös sukupuolesi.

Voit kertoa myös, minkä maalaista kumppania et ainakaan haluaisi :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävaltalaisen tai saksalaisen. Huolehtivat perheestään eivätkä jätä vaimoaan ja lapsiaan niin helposti kuin suomalaiset.

Vierailija
22/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei ole merkitystä, kunhan on yhteiset arvot ja tasa-arvoinen suhde. Ja tällaisia miehiä löytyy ympäri maailmaa, esim. oma kumppani on tyypillisesti vähän patriarkaalisesta maasta, mutta meidän suhde on tasa-arvoisin jossa olen ollut, jopa verrattuna suomalaiseen eksääni. Katselisin kumppania omasta asuinmaasta, oli hän kansallisuudeltaan mikä hyvänsä.

Tunnustan tosin, että mustat miehet vetoaa muhun, mutta parisuhteessa ulkonäkö on sivuseikka 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskollisen, luotettavan, huumorintajuisen ja kärsivällisen kumppanin. Maalla ei väliä, olkoon vaikka vinku-Intiasta.

Vierailija
24/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen tai ruotsalaisen. Tai norjalaisen..ei miestä mistään macho-kulttuurista ainakaan. Pohjoismaalainen tai eurooppalainen. En ole itse tummien kansalaisuuksien perään.

Vierailija
25/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisvihaprovo taas.

Vierailija
26/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisen valkoisen miehen, iloisen, huumorintajuisen ja kohteliaan.

Vierailija
27/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta irakilainen ois aika nounou. En ole missään määrin r-henkilö, vaan päin vastoin. Tunnen heitä paljon, ja kokemustakin tällaisesta on, mutta monet ovat kamalia kuumakalleja ja vielä ahdistuneempia puhumisesta kuin suomalaiset miehet. Sosiaaliset taidot monilla surkeat eli jos esim. puheenaihe ei miellytä heitä, niin heillä ei ole mitään ajatusta siitä, että toisen pitäisi silti voida saada puhua siitä. Kavereina varsin jees. 

Kaverillani on irakilainen mies ja en kyllä allekirjoita kommenttiasi hänen kohdallaan. Todella positiivinen, tunteellinen, naistaan arvostava ja nimenomaan avoimesti tunteistaan puhuva tapaus. Tekee muun työnsä lisäksi vapaaehtoistyötä ja opetteli heti puhumaan suomea. Lämmin, sosiaalinen ja älykäs, vaikka on elänyt kotimaassaan todella vaikean lapsuuden ja nuoruuden.

Vierailija
28/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaisen miehen.

Vierailija
29/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo löytyi yhteisen työprojektin kautta, ja hän on kansallisuudeltaan brasilialainen. Sanotaan siis että brasilialaisen.

Vierailija
30/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minkämaalaisen*

Vierailija
31/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta irakilainen ois aika nounou. En ole missään määrin r-henkilö, vaan päin vastoin. Tunnen heitä paljon, ja kokemustakin tällaisesta on, mutta monet ovat kamalia kuumakalleja ja vielä ahdistuneempia puhumisesta kuin suomalaiset miehet. Sosiaaliset taidot monilla surkeat eli jos esim. puheenaihe ei miellytä heitä, niin heillä ei ole mitään ajatusta siitä, että toisen pitäisi silti voida saada puhua siitä. Kavereina varsin jees. 

Kaverillani on irakilainen mies ja en kyllä allekirjoita kommenttiasi hänen kohdallaan. Todella positiivinen, tunteellinen, naistaan arvostava ja nimenomaan avoimesti tunteistaan puhuva tapaus. Tekee muun työnsä lisäksi vapaaehtoistyötä ja opetteli heti puhumaan suomea. Lämmin, sosiaalinen ja älykäs, vaikka on elänyt kotimaassaan todella vaikean lapsuuden ja nuoruuden.

Varmasti on eroja. Itse vaan olen tehnyt sekä kavereista että ex-tyypistä havainnon, että vaikeat asiat ovat todella vaikeita. Eivät jaksa myöskään yhtään sellaista pitkäpiimäistä keskustelua, se on heistä helposti turhaa ja jankkaamista. Myös konfliktitilanteet ahdistavat, esim. erilaiset mielipiteet. En ole ainoa, joka tämän on huomannut, ja olemme pohtineetkin, että mahtavatko ylipäänsä sodat johtua osin siitä, että diplomaattisuus ja sosiaaliset taidot ovat sielläpäin kadonnutta kansanperintöä. Onko elämä ollut monilla niin karua, että niiden opettelua on pidetty täysin toissijaisena. Työni kautta voin myös sanoa, että esim. ryhmätyöskentely on monille täysin vierasta, ja se täytyy opetella täällä. 

Nuo muut mainitsemasi jutut ovat helposti totta, mutta minulle nuo keskustelutaidot menevät ihan kärkeen kumppania valitessa. Sopii varmaan aika suurpiirteiselle, humoristiselle ja herttaiselle luonteelle tämä kansallisuus, mutta ei niinkään suorasanaiselle Suomi-neidolle. :)

Vierailija
32/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisen, italialaisen tai espanjalaisen miehen. OvAt MIEHIÄ, ei vätyksiä

Vierailija
33/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään maalaista. Inhoan parisuhteita enkä halua koskaan enää sellaiseen. Elämä on paljon mukavampaa vapaana.

Vierailija
34/34 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku perversio aina ollut Englishmaneihin. No, Savolaisen sitten olen kuitenkin omaksi ottanut, enkä pois vaihtaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän