Minkä maalaisen kumppanin haluaisit?
Ihan fiilispohjalta, toki perustellakin voisi. Kerro myös sukupuolesi.
Voit kertoa myös, minkä maalaista kumppania et ainakaan haluaisi :D
Kommentit (34)
Halusin venäläisen naisen, ja sain sellaisen :)
Ihan suomalaisen haluaisin. Pääkaupunkiseutulaisen.
Norjalainen mies olisi tosi jees. Miksi tietty (tietty) irkkukin. ;) ...siis jos ei olisi jo suomalaista kultakimpaletta.
Mä haluaisin semmosen kunnon maalaisen jolla olis lehmiä ja kanoja ja possuja.
Sit hän puhuis sillee ”ptriuuuiii mansikki ptriuuiii mustikkiiii”
”Mie, sie, kettuloiset juoksoo kuhilaspellolla Voe tokkiinsa”.
Mistä löytäisin sellaisen maalaisen?
Haluaisin komean Norjalaisen, tai Islantilaisen miehen, jossa on kokoa ja näköä.
Kyllä se suomalainen mies on mulle itselleni vaan ainut ja oikea! Tarvitsen yhteisen äidinkielen.
Venäläisen, ukrainalaisen, moldovalaisen.. jostain tuolta itäisestä osasta eurooppaa.
Japanilaisen ehdottomasti ja jos sitä niin sitten vietnamilainen tai tylsästi thaimaalaisen. Suomalainenkin on siis toki hyvä mutta jos eroaisin niin muualta katselisin vaimoa.
Mies
Miehekkään suomalaisen miehen (eli ei pääkaupunkiseutulaista soijapoikaa)
Stadin kundi19 kirjoitti:
Mä haluaisin semmosen kunnon maalaisen jolla olis lehmiä ja kanoja ja possuja.
Sit hän puhuis sillee ”ptriuuuiii mansikki ptriuuiii mustikkiiii”
”Mie, sie, kettuloiset juoksoo kuhilaspellolla Voe tokkiinsa”.Mistä löytäisin sellaisen maalaisen?
Itäsuomesta. Savosta tai pohjois-karjalasta.
Rajusti raiskailevan nekr_n afrikasta tietysti.
Joskus mustat naiset on vaan niin uskomattoman ylvään näköisiä! Olishan se mahtavaa suudella pitkää hoikkaa ja kaartuvaa kaulaa.
Valitettavasti kulttuurisista syistä mustia naisia ei paljon treffimarkkinoilla näy, toisin kuin mustia miehiä. Kateeksi käy suomi-naisia jotka voi (ainakin osa) harrastaa etnistä skippailua aika vapaasti.
En tiedä, mutta irakilainen ois aika nounou. En ole missään määrin r-henkilö, vaan päin vastoin. Tunnen heitä paljon, ja kokemustakin tällaisesta on, mutta monet ovat kamalia kuumakalleja ja vielä ahdistuneempia puhumisesta kuin suomalaiset miehet. Sosiaaliset taidot monilla surkeat eli jos esim. puheenaihe ei miellytä heitä, niin heillä ei ole mitään ajatusta siitä, että toisen pitäisi silti voida saada puhua siitä. Kavereina varsin jees.
Minulla on suomalainen hyvä mies, enkä suunnittele vaihtoa. Jos sellainen tilanne kuitenkin tulisi eteen, voisin kuvitella haluavani edelleen suomalaisen miehen tai sitten virolaisen, olisi ainakin helppo harjoitella viron kieltä :)
Mutta loppujen lopuksi miehen valinta tuskin olisi kansalaisuudesta kiinni. Pääasia että on kunnollinen hyvä mies. Aikamoinen kynnys olisi kuitenkin esim. venäläiseen, bulgarialaiseen, arabiin tai afrikkalaiseen tutustumisessakin, joten en usko että heidän joukostaan kumppania lähtisin haeskelemaankaan.
Minulla on suomalainen, enkä häntä vaihtaisi pois, mutta jos hän vaihtaisi minut pois, en ehkä uuden miehen kansallisuudesta perustaisi niin paljon, muut seikat nimittäin puhuisivat enemmän.
Tällä hetkellä on ranskalainen poikaystävä. En osaa enää kuvitella olevani suomalaisen kanssa. Jos olisin taas sinkku, tuntuisi luontevalta katsella ranskalaisia, espanjalaisia, italialaisia, brittejä, sveitsiläisiä, belgialaisia ja miksei myös pohjoismaisiakin.