Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että tavisnaiset lähettelee julkkiksille yksäreitä suhteen toivossa?

Vierailija
17.10.2018 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/b33a1fd8-8350-4362-a4d7-8fdab8…

Tässä kerrotaan että ko. näyttelijä päätyi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka oli fani ja otti yhteyttä. Samoin esim. Sami Kapanen on vastaavalla tavalla päätynyt suhteeseen. Ootteko itse mammat ottaneet yhteyttä julkkiksiin? Jotenkin en ymmärrä enkä arvosta tommosia naikkosia. Ketkä muut julkkismiehet seukkaa tommosen pommittajan kanssa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?

Miksi tuollainen ottaisi ketään päähän? Se on kyllä totta että eivät naiset aloitteita muille miehille teekään kuin julkkiksille.

No aloittajaa näyttää ottavan päähän se, että tavisnaiset tekevät aloitteita julkkismiehelle ja saavat haluamansa miehen. En tajua, mitä noloa on tehdä aloite miehelle, josta on kiinnostunut. Nurkassako pitäisi hihitellä ja ujostella?

Mä oon kyllä tehnyt aloitteen kaikille miehille, joiden kanssa olen seurustellut. Kauniina naisena olen aina saanut sen, jonka halusinkin. En turhaan odottele mitään miesten arpomisia, uskaltaako, vaiko eikö mies uskalla tehdä aloitetta.

Kuule älä viitsi jauhaa kakkaa, nainen.

Sähän mut tunnetkin. Miksi kauniin naisen tarvitsisi odotella miesten aloitteita? Parempi tehdä itse, jos haluaa saada tietyn miehen. Miehet kun suhtautuvat suopeasti kauniin naisen aloitteisiin, niin mitä pelättävää aloitteentekemisessä olisi? Itse en ole koskaan saanut pakkeja mieheltä.

Vierailija
42/51 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?

Miksi tuollainen ottaisi ketään päähän? Se on kyllä totta että eivät naiset aloitteita muille miehille teekään kuin julkkiksille.

No aloittajaa näyttää ottavan päähän se, että tavisnaiset tekevät aloitteita julkkismiehelle ja saavat haluamansa miehen. En tajua, mitä noloa on tehdä aloite miehelle, josta on kiinnostunut. Nurkassako pitäisi hihitellä ja ujostella?

Mä oon kyllä tehnyt aloitteen kaikille miehille, joiden kanssa olen seurustellut. Kauniina naisena olen aina saanut sen, jonka halusinkin. En turhaan odottele mitään miesten arpomisia, uskaltaako, vaiko eikö mies uskalla tehdä aloitetta.

Sähän mut tunnetkin. Miksi kauniin naisen tarvitsisi odotella miesten aloitteita? Parempi tehdä itse, jos haluaa saada tietyn miehen. Miehet kun suhtautuvat suopeasti kauniin naisen aloitteisiin, niin mitä pelättävää aloitteentekemisessä olisi? Itse en ole koskaan saanut pakkeja mieheltä.

Olisipa hauskaa jos kohtaisit minut. Saisit maistaa pakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä arvelet todennäköisyydeksi, että haluaisin sut?

Vierailija
44/51 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä arvelet todennäköisyydeksi, että haluaisin sut?

Toistaiseksi kaikki naiset ovat halunneet; en usko että olisit poikkeus.

Vierailija
45/51 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumin ihanin karju on löytynyt...

Vierailija
46/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on yhden aika suositun bändin laulaja.

Sanotaanko että naisseuraa kaverilla riittää, eikä vain groupieita. Itseään on tarjonneet seuraksi tohtoritkin, vaikkei heppu ihan rehellisesti sanottuna ole mikään älykkö (ei pahalla, ihan hyvä tyyppi kuitenkin) :D

Millä kirjaimella sen sukunimi alkaa?

Vierailija
47/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavisnainen? Mitä se tarkoittaa? Suomessa kaikki on taviksia, myös ns. julkkikset.

Kaikkialla kaikki ovat taviksia, myös julkkikset. Mutta julkkis tarkoittaa julkisuuden henkilöä ja niitä suomessa on paljon. Ja ulkomailla myös. Vaikka he tavallisia ihmisiä ovatkin, syystä tai toisesta heidän elinkeinoon liittyy julkisuuden henkilönä olo.

Vierailija
48/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan siihen sävyyn että miehen statuksella olisi merkitystä?

Eivät naiset kiinnostu statuksesta, vain sielunkumppanuus ratkaisee.

Eihän tuollaiseen klisheeseen usko kukaan.

Minä uskon. Miksi sinä et usko? Millä lailla se julkkis on yhtään erilainen ihminen kuin kukaan muukaan? Ja jonkun sielunkumppani hänkin sattuu olemaan. Jos siis uskot teoriaan, että on olemassa sielunkumppani. Jos et usko, niin siinä tapauksessa ei mitään. T. Eri kirjoittaja

Niinpä. Julkkiksenhan on juuri helppoa löytää sielunkumppani koska ihmiset tuntee. Vaikea on itsariyksiöön hautautautuvaa kenenkään telepaattisesti löytää.

Vierailija
49/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähetin ulkomaalaiselle julkimolle viestin ja onnittelin yhdestä saavutuksesta. Hän vastasi minulle, ja olemme vaihtaneet viestejä silloin tällöin. Ei siitä mitään suhdetta ole seurannut enkä edes oleta niin - minusta on ihan mahtavaa, että hän silloin tällöin laittaa minulle jonkun tervehdyksen tai vastaa kommenttiini, mutta eipä siinä sen kummempaa. En pidä meitä edes tuttavina - minä olen fani ja hän julkimo, joka on ystävällinen fanilleen.

Minulla ei ole mitään aavistustakaan, kuinka paljon tavikset laittavat julkimoille viestejä suhteen toivossa. Ehkä sitä tapahtuu, tai ehkä joskus suhteet alkavat ihan tavallisesta viestittelystä - ei kai tämä Lavikaisenkaan vaimo heti ensimmäisessä viestissä kosinut? En katsonut tuota linkkiä, niin en ole ihan perillä tapauksesta.

Vierailija
50/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies enkä muutenkaan erikoinen, tavis mammuli. Ihmettelen vain, minusta tuollainen on vähän sinne 10-vuotiaan fanitytön tasolle jäämistä. Miksi se aloite pitää tehdä just jonkun kuuluisan suuntaan, miksei kenen tahansa muun? Ehkä jotenkin pakkomielteinen tunne tulee myös noista. Olikos S. Aallon Meri-rakas myös tämmöinen viestittelijä?

ap

Miksi aloitetta ei saisi tehdä julkkikselle, jos on hänestä kiinnostunut? 10-vuotiaat fanitytöt ei tee aloitteita, mutta aikuinen nainen saattaa ottaa sen, jonka haluaa.

Niin... taitavat aika harvassa olla sellaiset 10-vuotiaat. Ja kyllä aikuisella julkimolla ainakin toivoisi olevan sen verran älliä ja moraalista selkärankaa, ettei ainakaan lähtisi kenenkään 10-vuotiaan viettely-yrityksiin mukaan.

Vierailija
51/51 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu julkkiksen pari kertaa sänkyyni/pitkäänkin suhteeseen, kun oon vaan sanonu sille, että "Hei Xxxx", intensiivisen läsnäolevasti tietysti.