Onko yleistäkin, että tavisnaiset lähettelee julkkiksille yksäreitä suhteen toivossa?
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/b33a1fd8-8350-4362-a4d7-8fdab8…
Tässä kerrotaan että ko. näyttelijä päätyi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka oli fani ja otti yhteyttä. Samoin esim. Sami Kapanen on vastaavalla tavalla päätynyt suhteeseen. Ootteko itse mammat ottaneet yhteyttä julkkiksiin? Jotenkin en ymmärrä enkä arvosta tommosia naikkosia. Ketkä muut julkkismiehet seukkaa tommosen pommittajan kanssa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies enkä muutenkaan erikoinen, tavis mammuli. Ihmettelen vain, minusta tuollainen on vähän sinne 10-vuotiaan fanitytön tasolle jäämistä. Miksi se aloite pitää tehdä just jonkun kuuluisan suuntaan, miksei kenen tahansa muun? Ehkä jotenkin pakkomielteinen tunne tulee myös noista. Olikos S. Aallon Meri-rakas myös tämmöinen viestittelijä?
ap
Miksi aloitetta ei saisi tehdä julkkikselle, jos on hänestä kiinnostunut? 10-vuotiaat fanitytöt ei tee aloitteita, mutta aikuinen nainen saattaa ottaa sen, jonka haluaa.
Niin. Julkkiksissahan kiinnostutaan ensisijassa sielunkumppanuudesta, ei pinnasta.
Aikuinen nainen ottaa kenet haluaa... xD
Mä olen kännipäissäni tykännyt Tinderissä vaikka kenestä, ja aamulla bongannut matcheista joitan räppäreitä, joilta on tullut sitten viestejä. :D En ikinä kehdannut vastata niille mitään, paitsi yhdelle jonka kanssa meillä piti olla deitit. Sitten jänistin, koska ajattelin, että en halua tulla leimatuksi julkkistyrkyksi. Jotenkin tuttuja kasvoja kehtaavat naiset ehkä lähestyä, en tiedä? Mutta en kehtaisi lähetellä instagramissa mitään privaviestejä julkimoille, aloite keskusteluun pitäis kyllä tulla mieheltä itseltään.
Aika itsevarma pitää olla, jos luulee tällaisten yhteydenottojen poikivan jotain romanssia...
Vastaavalla tavallahan Sami ja Satu Kapasenkin suhde alkoi. Satu laittoi viestiä ihailemalleen kiekkotähdelle. :)
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?
Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan siihen sävyyn että miehen statuksella olisi merkitystä?
Eivät naiset kiinnostu statuksesta, vain sielunkumppanuus ratkaisee.
Eihän tuollaiseen klisheeseen usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies, tietty.
Olen laittanut viestin, ruvettiin kirjoittelemaan, kyllä siitä tuli tietynlainen suhde.
Miksi ajattelet, että olisin ollut onnenonkija? Mies ei ollut rikas tjmsp. Ihastuin vain ja laitoin viestin. Yhtään en kadu. Siinä on ihminen, jolle voin kertoa ihan kaikki. Kai me sitten ollaan niin kuin ystäviä. Muun muassa.
Ei mitään avioliittoa, seurustelua tms.
Samanlainen kokemus. Miten kävi Oletteko enää ystäviä?
Olemme. Hän on tosi mukava ihminen, niin kuin arvelinkin. Pidämme säännöllisesti yhteyttä ja tosiaan voi jutella ihan kaikesta. Joskus vain natsaa. Ei se sitä kato, onko toinen julkkis vai tavis, jos nyt tämmöistä jaottelua käyttää. Se on monesti hän, joka ottaa yhteyttä.
Se on arvokasta jos löytää ystävän, johon voi täysin luottaa. Jos on jollain lailla julkisuudessa niin aina saa pelätä, että joku laittaa jonkun jutun seiskapäivään tai muuta.
Pitkään on oltu ystäviä ja toivon, että ollaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän, ettei julkkisinstabeibet ole lämmenneet kikkelikuvillesi, mutta jotkut naiset ovat saaneet menestyvän julkkismiehen suhteeseen tekemällä itse aloitteen?
Miksi tuollainen ottaisi ketään päähän? Se on kyllä totta että eivät naiset aloitteita muille miehille teekään kuin julkkiksille.
No aloittajaa näyttää ottavan päähän se, että tavisnaiset tekevät aloitteita julkkismiehelle ja saavat haluamansa miehen. En tajua, mitä noloa on tehdä aloite miehelle, josta on kiinnostunut. Nurkassako pitäisi hihitellä ja ujostella?
Mä oon kyllä tehnyt aloitteen kaikille miehille, joiden kanssa olen seurustellut. Kauniina naisena olen aina saanut sen, jonka halusinkin. En turhaan odottele mitään miesten arpomisia, uskaltaako, vaiko eikö mies uskalla tehdä aloitetta.
Mä en kehtaa tehdä alotetta edes taviksille, vaikka olisin kuinka kiinnostunut saati sitten että tekisin julkkikselle :D
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa kirjoitetaan siihen sävyyn että miehen statuksella olisi merkitystä?
Eivät naiset kiinnostu statuksesta, vain sielunkumppanuus ratkaisee.Eihän tuollaiseen klisheeseen usko kukaan.
Taisipa olla sarkastista hjuumoria.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset kiinnostu statuksesta, vain sielunkumppanuus ratkaisee.Eihän tuollaiseen klisheeseen usko kukaan.
Minä uskon. Miksi sinä et usko? Millä lailla se julkkis on yhtään erilainen ihminen kuin kukaan muukaan? Ja jonkun sielunkumppani hänkin sattuu olemaan. Jos siis uskot teoriaan, että on olemassa sielunkumppani. Jos et usko, niin siinä tapauksessa ei mitään. T. Eri kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on yhden aika suositun bändin laulaja.
Sanotaanko että naisseuraa kaverilla riittää, eikä vain groupieita. Itseään on tarjonneet seuraksi tohtoritkin, vaikkei heppu ihan rehellisesti sanottuna ole mikään älykkö (ei pahalla, ihan hyvä tyyppi kuitenkin) :D
Varmasti riittää. Mutta onko se tämän keskustelun pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut viestin, ruvettiin kirjoittelemaan, kyllä siitä tuli tietynlainen suhde.
Miksi ajattelet, että olisin ollut onnenonkija? Mies ei ollut rikas tjmsp. Ihastuin vain ja laitoin viestin. Yhtään en kadu. Siinä on ihminen, jolle voin kertoa ihan kaikki. Kai me sitten ollaan niin kuin ystäviä. Muun muassa.
Olemme. Hän on tosi mukava ihminen, niin kuin arvelinkin. Pidämme säännöllisesti yhteyttä ja tosiaan voi jutella ihan kaikesta. Joskus vain natsaa. Ei se sitä kato, onko toinen julkkis vai tavis, jos nyt tämmöistä jaottelua käyttää. Se on monesti hän, joka ottaa yhteyttä. Kiva kuulla. Pidä kiinni ystävästäsi.
Se on arvokasta jos löytää ystävän, johon voi täysin luottaa. Jos on jollain lailla julkisuudessa niin aina saa pelätä, että joku laittaa jonkun jutun seiskapäivään tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen ottaisi ketään päähän? Se on kyllä totta että eivät naiset aloitteita muille miehille teekään kuin julkkiksille.
Miten niin eivät tee? Olen tehnyt elämässäni ihan itse kaikki aloitteet, jotka ovat johtaneet johonkin. Parisuhteessa, opinnoissa, töissä, luottamustehtävissä, harrastuksissa, seksissä. Myös vastaanottanut pakkeja toisinaan.
Julkkiksia en ole lähestynyt koskaan. En ikimaailmassa haluaisi itse joutua minkäänlaisen katseen kohteeksi, joten julkista työtä tekevä (eli tunnettuutta ja suurta huomiota nauttiva) mies on mulle ihan ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloittajaa näyttää ottavan päähän se, että tavisnaiset tekevät aloitteita julkkismiehelle ja saavat haluamansa miehen. En tajua, mitä noloa on tehdä aloite miehelle, josta on kiinnostunut. Nurkassako pitäisi hihitellä ja ujostella?
Mä oon kyllä tehnyt aloitteen kaikille miehille, joiden kanssa olen seurustellut. Kauniina naisena olen aina saanut sen, jonka halusinkin. En turhaan odottele mitään miesten arpomisia, uskaltaako, vaiko eikö mies uskalla tehdä aloitetta.
Kuule älä viitsi jauhaa kakkaa, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme. Hän on tosi mukava ihminen, niin kuin arvelinkin. Pidämme säännöllisesti yhteyttä ja tosiaan voi jutella ihan kaikesta. Joskus vain natsaa. Ei se sitä kato, onko toinen julkkis vai tavis, jos nyt tämmöistä jaottelua käyttää. Se on monesti hän, joka ottaa yhteyttä.
Kiva kuulla. Pidä kiinni ystävyydestä. Edellinen lainaus meni pieleen.
Olen parille tubettajalle laittanut yv:tä, mutta en kylläkään siinä mielessä. Muutenkin ovat ulkomaalaisia, enkä odota edes vastausta heiltä. Kunhan kiitin toista tutorialista ja toista ihan vain hyvistä videoista, jotka pelastavat huononkin päivän.
Jos on kiinnostunut julkkiksesta, niin miksi ei kannattaisi kokeilla kepillä jäätä? Usein julkkiksilla on harhaluulo, että eivät voisi olla tekemisissä taviksen kanssa. Entä jos rakastuisi tulisesti tavikseen, mitäs sitten? En katsonut ap:n linkkiä, mutta oletan että kyse on tosirakkaudesta. Miksi muuten julkkis "alentuisi" seurustelemaan taviksen kanssa?
Ottihan joku fani Olavi Virrankin hoteisiinsa Olavin loppuvuosina kun kaikki muut oli hyljännyt ja terveys reistaili pahasti. Oon itekin haksahtanut joskus vähän sinne julkkisten suuntaan, tosin heidän jälkikasvuun.
Tuskin kovin yleistä kuitenkaan. Vain hullut ja epätoivoisimmat ehkä lähettelevät. Tai sitten se, joka on ihan aidosti kiinnostunut. Julkkiksen on tosin vaikea ottaa selvää, kuka on oikeasti tosissaan.
Miksi aloitetta ei saisi tehdä julkkikselle, jos on hänestä kiinnostunut? 10-vuotiaat fanitytöt ei tee aloitteita, mutta aikuinen nainen saattaa ottaa sen, jonka haluaa.