Pitääkö sanonta "Elämä on vaikeampaa miehen kanssa kuin ilman, älä ota miestä vaivaksi" paikkaansa?
Kommentit (66)
Riippuu miehestä. Ensimmäisen kanssa oli kamalaa ja toisen kanssa on valtavan ihanaa.
Ei todellakaan ole mitään valhetta. Kokeiltu on kahden avioliiton verran, ja totta joka sana.
Olen 37v. Parisuhteessa olen ollut elämästäni 19-35 ikävuosien välillä koko ajan. Kolme suhdetta. Sinkuksi hakeuduin omasta halustani kaksi vuotta sitten, ja olen nyt tapaillut 10 kk miestä. Väsyttää. :D En edes tajunnut miten paljon miehet vievät naisen energiaa.. jos olisin käyttänyt sen energian mitä suhteet minulta veivät koulutukseen ja työntekoon, olisin varmasti jo aika hyvin tienaava ihminen. :D
Miehet on raskaita, ikuisia pikkupoikia, joita pitää miellyttää. Olen oppinut liian hyvälle jo, en jaksa suhdetta enää. Oma tupa, oma lupa.
Ei ole miehestä mitään vaivaa, hyvin meillä menee yksiin.
Vierailija kirjoitti:
"se" riippuu
Mikä "se"? En ymmärrä mitä tarkoitat.
Millä tavalla tuo on sanonta? - ja kyllä, todellakin on helpompaa ilman miestä.
Jos tykkäät palvella, joustaa, kuunnella valitusta ja palvella niin ihanaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37v. Parisuhteessa olen ollut elämästäni 19-35 ikävuosien välillä koko ajan. Kolme suhdetta. Sinkuksi hakeuduin omasta halustani kaksi vuotta sitten, ja olen nyt tapaillut 10 kk miestä. Väsyttää. :D En edes tajunnut miten paljon miehet vievät naisen energiaa.. jos olisin käyttänyt sen energian mitä suhteet minulta veivät koulutukseen ja työntekoon, olisin varmasti jo aika hyvin tienaava ihminen. :D
Miehet on raskaita, ikuisia pikkupoikia, joita pitää miellyttää. Olen oppinut liian hyvälle jo, en jaksa suhdetta enää. Oma tupa, oma lupa.
Väitän, että vuosikausia jatkunut yksinäisyys ja väkinäinen sinkkuus on paljon pahempaa - todellinen vankila.
Riippuu suhteesta. Jos on suhteessa pikkupojan kanssa, jota pitää passata ja holhota, varmasti on raskasta. Tai alkoholistin.
Mun kokemuksen mukaan on. Haluaisin kyllä kokea muutakin! Tähän mennessä takana kaksi avoliittoa, yksi avioliitto ja sitten vuosia sinkkuna.
Todellakin pätee jos käy huono tuuri. Parisuhteessa kun on aina kommervenkkinsä.
Ainakin minulla on helpompaa mieheni kanssa kuin sinkkuna ollessa, muista en tiedä.
Pitää paikkansa. Mulu*ukku miehet on vain riippakiviä ja pettäviä sikamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitään valhetta. Kokeiltu on kahden avioliiton verran, ja totta joka sana.
Kahden avioliiton verran varmaan ymmärrät, että riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta - yksin on vaikea riidellä. Joskus on hyvä mennä itseensä eikä aina syytellä toisia.
Tietenkin yksin on helpompaa. Mies tarkoittaa kompromisseja ja työtä.
En voi edes kuvitella, miten vaikeaa se on...