Tapailen varattua miestä, olisiko julmaa sanoa hänelle että
...hänellä on viikko aikaa kertoa tyttöystävälleen meistä tai ei kuule minusta enää? Tapasin siis tinderissä miehen, jonka oletin tietysti olevan sinkku. Vasta ensimmäisen yön jälkeen selvisi että mies onkin suhteessa joka "vetelee viimeisiään". Ehdin ihastua ihan valtavasti ja olen tässä kuukauden ajan miettinyt kestänkö olla tällaisessa tilanteessa. En halua aloittaa mitään salasuhdetta, stressaa ajatuskin sellaisesta. Myös miehestä luopuminen tuntuu ikävältä ajatukselta. Viimeksi kun näin miestä, hän sanoi että meidän täytyy jutella tästä tilanteesta. Ehkä saan häneen vipinää ja hän joko päättää (aikalailla tuhoontuomitun kuuloisen) vanhan suhteen tai sitten minulle selviää etten ollutkaan mitenkään erityinen. Minä voitan joka tapauksessa, siinäkin jos pääsen kusipäästä näin pian eroon. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa, jos sellainen vahinko olisi tapahtunut että olisit jostain käsittämättömästä syystä ihastunut varattuun ja hänkin sinuun?
Kommentit (35)
Varatuillahan on aina "suhde viimeisillään" menossa. Keksi parempaa tekemistä.
Onko miehen nykyinen nainen miehen kertoman mukaan myos tunnevammainen
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja niiden naiset "hulluja".
Vierailija kirjoitti:
mielenterveysongelmainen, mukamas. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se vaara, että yksi päivä löydät itsesi tilanteesta, jossa mies pitää sinuakin uudelle naisystävälleen mielenterveysongelmaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse tyttö juokse.
Tottakai pettäjät yrittävät saada tekonsa näyttämään oikeutetulta valehtelemalla, että kumppani on hullu ja suhde voi huonosti ym. Kysymys kuuluu miksi sitten pysyä suhteessa hullun kanssa? Niinpä... Yleensä se kumppani ei ole mikään hullu ja luulee elävänsä onnellisessa parisuhteessa :)
Nää on niin kuultu. Heillä ei ole mitään yhteistä, ei edes seksiä, se nainen on kohta eksä, ei oo mitään tunteita.
Jos kysyisit tyttökaverilta, tarina voisi olla aivan toinen.
En usko, että jättää tyttökaveriaan missään tapauksessa.
Sä oot vain pano. Oon pahoillani.
p.s. Siis sinähän oot jo aloittanut salasuhteen.
p.p.s. Sano ihmeessä, että on kerrottava tyttikselle viikon sisällä. Saat kuulla, että nyt ei pysty, on huono hetki, tyttis on just tosi masentunut ja epävakaa, voi tehdä itelleen jotain.
Usko mua. On nähty.
En ikinä voi todella arvostaa miestä, joka puhuu pahaa entisistään. Vaikka eksällä olisi mielenterveysongelmia, niin fiksu mies pitää sen eksänsä yksityisasiana. Hälytyskellot soi aina, kun eksä haukutaan. Sinun uuden miehen tapauksessa hälytyskellot soivat myös pettämisen takia. Älä luota.
Itsekin pidän pakoreittiä auki juuri ap:n kuvaamalla tarinalla.
t.jännä-Pelimies
Mistä tiedät että olet nytkään ainut sivussaroikkuja, tuskin Tinderissä vain yksi nainen mätsännyt?
Luuletko olevasi ainoa suhteen ulkopuolinen viritys? Et todellakaan ole. Mies on itse epärehellinen hullu, joka ansaitsisi saada kunnon näpäytyksen. Narsistit yleensä toimii noin ja saavat hurmattua valheilla hyväuskoisia (jopa tyhmiä) ihmisiä haaremiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä. Minun veljeni tapasi tinderissä naisen. Oli jonkun aikaa hänen kanssaan. Yksi aamu kun oli lähdössä töihin, niin veljeni postiluukusta oli tiputettu kopio hääkuvasta ja kuvan takana oli texti, että jätä mun vaimo rauhaan. Sen miehen on pakko ollu seurata, koska miten muuten tietäisi missä asuu. Veljeni ei ollut sanonu sille naiselle mitään. Oli vaan estänyt sen ja jatkanut elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä. Minun veljeni tapasi tinderissä naisen. Oli jonkun aikaa hänen kanssaan. Yksi aamu kun oli lähdössä töihin, niin veljeni postiluukusta oli tiputettu kopio hääkuvasta ja kuvan takana oli texti, että jätä mun vaimo rauhaan. Sen miehen on pakko ollu seurata, koska miten muuten tietäisi missä asuu. Veljeni ei ollut sanonu sille naiselle mitään. Oli vaan estänyt sen ja jatkanut elämää.
saattoi olla myös stalkkaava EX aviomies.. Stalkkasihan veljesi asunnonkin
Mitä se sua hyödyttää jos jättää tyttöystävänsä? Jäljellehän jää kuitenkin vaimo ja lapset. Sua on taidettu vedättää varsin huolella. Ainahan ne kaiki suhteet vetelee viimeisiään. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
...hänellä on viikko aikaa kertoa tyttöystävälleen meistä tai ei kuule minusta enää? Tapasin siis tinderissä miehen, jonka oletin tietysti olevan sinkku. Vasta ensimmäisen yön jälkeen selvisi että mies onkin suhteessa joka "vetelee viimeisiään". Ehdin ihastua ihan valtavasti ja olen tässä kuukauden ajan miettinyt kestänkö olla tällaisessa tilanteessa. En halua aloittaa mitään salasuhdetta, stressaa ajatuskin sellaisesta. Myös miehestä luopuminen tuntuu ikävältä ajatukselta. Viimeksi kun näin miestä, hän sanoi että meidän täytyy jutella tästä tilanteesta. Ehkä saan häneen vipinää ja hän joko päättää (aikalailla tuhoontuomitun kuuloisen) vanhan suhteen tai sitten minulle selviää etten ollutkaan mitenkään erityinen. Minä voitan joka tapauksessa, siinäkin jos pääsen kusipäästä näin pian eroon. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa, jos sellainen vahinko olisi tapahtunut että olisit jostain käsittämättömästä syystä ihastunut varattuun ja hänkin sinuun?
Jos noin nimittelet miestä, miksi olet hänen kanssaan?
Millä kirjaimella miehen etunimi alkaa? t. omaa poikaystävääni vastaavasta epäilevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin nimittelet miestä, miksi olet hänen kanssaan?
Sarjassamme kaikkein oleellisin huomio. Pyh.
Toki kannattaa yrittää tuota. Sittenpähän näet, miten mies reagoi. Mutta kuten aiemmat kommentoijat jo sanoivatkin, varaudu tosiaan siihen, että mies saattaa vedättää myös sinua. Petturi mikä petturi.
Uhkavaatimukset ei noin yleisestikään toimi, joten päätä vain päässäsi se raja mihin mennessä viimeistään jotain on pitänyt tapahtua ja jos ei tapahdu sanot miehelle heidå