Tapailen varattua miestä, olisiko julmaa sanoa hänelle että
...hänellä on viikko aikaa kertoa tyttöystävälleen meistä tai ei kuule minusta enää? Tapasin siis tinderissä miehen, jonka oletin tietysti olevan sinkku. Vasta ensimmäisen yön jälkeen selvisi että mies onkin suhteessa joka "vetelee viimeisiään". Ehdin ihastua ihan valtavasti ja olen tässä kuukauden ajan miettinyt kestänkö olla tällaisessa tilanteessa. En halua aloittaa mitään salasuhdetta, stressaa ajatuskin sellaisesta. Myös miehestä luopuminen tuntuu ikävältä ajatukselta. Viimeksi kun näin miestä, hän sanoi että meidän täytyy jutella tästä tilanteesta. Ehkä saan häneen vipinää ja hän joko päättää (aikalailla tuhoontuomitun kuuloisen) vanhan suhteen tai sitten minulle selviää etten ollutkaan mitenkään erityinen. Minä voitan joka tapauksessa, siinäkin jos pääsen kusipäästä näin pian eroon. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa, jos sellainen vahinko olisi tapahtunut että olisit jostain käsittämättömästä syystä ihastunut varattuun ja hänkin sinuun?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...hänellä on viikko aikaa kertoa tyttöystävälleen meistä tai ei kuule minusta enää? Tapasin siis tinderissä miehen, jonka oletin tietysti olevan sinkku. Vasta ensimmäisen yön jälkeen selvisi että mies onkin suhteessa joka "vetelee viimeisiään". Ehdin ihastua ihan valtavasti ja olen tässä kuukauden ajan miettinyt kestänkö olla tällaisessa tilanteessa. En halua aloittaa mitään salasuhdetta, stressaa ajatuskin sellaisesta. Myös miehestä luopuminen tuntuu ikävältä ajatukselta. Viimeksi kun näin miestä, hän sanoi että meidän täytyy jutella tästä tilanteesta. Ehkä saan häneen vipinää ja hän joko päättää (aikalailla tuhoontuomitun kuuloisen) vanhan suhteen tai sitten minulle selviää etten ollutkaan mitenkään erityinen. Minä voitan joka tapauksessa, siinäkin jos pääsen kusipäästä näin pian eroon. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa, jos sellainen vahinko olisi tapahtunut että olisit jostain käsittämättömästä syystä ihastunut varattuun ja hänkin sinuun?
Jos noin nimittelet miestä, miksi olet hänen kanssaan?
Sarjassamme kaikkein oleellisin huomio. Pyh.
Onko mielestäsi tervettä haukkua kusipääksi? Sehän kuvastaa, että parempi jättää koko ihminen.
Ei helvetti ne suhteet ikinä vetele viimeisiään! Seurustelin tovin jätkän kanssa (Tinderistäpä hyvinkin), ja aina kun meillä oli riita, mies latasi Tinderin ja haki itsetunnolleen buustia. Sitten itki ja katui asiaa kun sovittiin riita. Oli tosi hajottavaa jatkuvasti miettiä, että koska se oikeasti löytää sieltä sitten jonkun. Mies joka lataa Tinderin suhteen vedellessä viimeisiään, on parisuhteessa oleva mies, jolla on suhteessa kriisivaihe ja riitoja. Älä hemmetissä sekaannu ko. jätkään, saat vaan harmia itsellesi. Se jätkä olisi jo sinkku jos se olisi sun kanssa tosissaan.
ONNEKSI pääsin siitä omasta luuserista eroon, en olisi koskaan voinut luottaa siihen.
Sä olet ap sekasin kuin seinäkello.
Et osaa päättää uhkaatko erolla vai takerrutko.
Varsinainen helmi on tämä löytösikin.
No, sekot vetää sekoja puoleensa.
Siinähän te toisianne petkutatte.
Oli sen miehet hyvät puolet mitä tahansa, huonoja puolia on epärehellisyys ja taipumus pettää. Eikö se haittaa?
Oletko stalkannut tyttiksen Facebookia ym? Vilkaisepa. Siellä voi paljastua vaikka mitä. Juuri ostetut kihlat, lapsia, suunnitelmia ihanista lomista.
Samaa mieltä, toinen osapuoli voi olla täysin onnellisessa suhteessa.
Harmi vain, että mies onkin pettäjäsika.
Ap, kysy asiaa tyttöystävältä. Jos suhde vetelee viimeisiään, ei hän pahoita mieltään tulevan exänsä uudesta kumppanista.
Annoitko ?
Onko toi ukkeli niinku joku hoviherra ?
Nyt ei naurata, mutta huomenna varmaan :D
Älä jatka, hullun hommaa. Suoraselkäinen ihminen olisi lopettanut ensin suhteen, sitten mennyt tinderiin ja ollut siellä rehellinen. Eksän mollaaminen kertoo myös paljon.
Teidän suhteenne on alkanut valheesta,hän on ensimmäiseksi valehdellut sinulle siitä että on sinkku. Mies on epäluotettava ja joko pelkuri (pitää toista naista varalla ja valehtelee), tai vaan narsistinen (ei oikeasti välitä kenestäkään, omat tarpeet ja kikkeli edellä).
Missään nimessä en jatkaisi. Ihan ala-arvoinen tyyppi. Maailmassa on paljon hienoja miehiä. Seksin puutteeseen auttaa dildo, kyseinen ihmistyyppi ei ole edes yhden yön väärti, koska tod.näk kerää tauteja.
"Olisiko julmaa", reps. Lopeta nyt vaan hyvä tyttö tuohon.
Itse olen ollut myös siinä tilanteessa että vähän myöhässä selvisi että joku toinenkin on, parikin kertaa.
Kerran yksi mies sitten sanoi että haluaa minut. Vannotti että enhän halua naimisiin/lapsia lisää, kuten tämä toinen ilmeisesti vaati.
Oli laittamassa viestin tälle toiselle että se on loppu nyt, sanoin ettei ole kiva juttu, että käy nyt ihan kasvokkain kertomassa.
No mies aikoi käydä viikonloppuna, viikonloppu tuli ja meni enkä miehestä kuullut. Menin sitten käymään ja siellähän se nainen oli, ja mies heitti minut tylysti ulos sanoen että mulle piti olla ihan selvää ettei tämä johda mihinkään vakavaan.
Onneksi sentäs tuossa vaiheessa jo tuli selväksi millainen on, sitä naista käy sääliksi, varsinkin kun olen miehen nähnyt treffipalstalla myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella miehen etunimi alkaa? t. omaa poikaystävääni vastaavasta epäilevä
en viitsi kertoa kun sen verran harvinaisempi
Älä nyt mitään julmaa sanottavaa mieti, vaan teet nyt niin että et vastaa enää yhteenkään viestiin mitä mies lähettää. Ehdottomasti fiksuinta on kadota kokonaan. Ei tollaselle miehelle vastata, eikä varsinkaan ruveta vääntämään.
Nämä on niin nähty. Ei todellakaan jatkoon. Meidänkin suhde veteli eksän puheissa varmaan viimeisiään kun lirkutteli pitkin kyliä, mut mulle vannoi rakkauttaan eikä millään tahtonut erota jos puheeksi tuli.
Vetelee viimeisiään, no anna mennä jos haluat itse jonkun ajan kuluttua olla tuo nainen jota mies pettää koska suhde vetelee viimeisiään!!
Noh noh, miksi alkaisit uhkailemaan. Pitää vaan kiltisti siirtyä takavasemmalle, eikä sekaantua muiden sotkuun/suhteeseen. Miten ihmeessä olet edelleen ihastunut, kun mies on huijannut sua näin kätevästi? Otappa järki käteen nainen.