Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon ja minun riita- koko kauppakeskus kuuli, että olin unohtanut kastella orkidean

Vierailija
17.10.2018 |

Vaimo tuli minua vastaan kaupunkiin ja alkoi haukkumaan minua, koska orkidea ei ollut enää hyvässä hapessa. En ollut pariin päivään muistanut sitä kastella kuin avovaimo oli työmatkalla.
Vaimo kailotti niin että koko kauppakeskus kuuli. Ihmiset katsoivat meitä huvittuneena. Niin, orkidea pilasi iltamme ja todennäköisesti nyt alkaa ainakin viiden päivän mykkäkoulu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä tossukka "miehiä".Ilmankos naiset etsivät nykyään etelän hedelmiä.En ole koskaan nähnyt että nainen ripittäisi näitä.

Vierailija
2/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän olemistanne pilaa orkidea ,vaan kastelematta jääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin huono. Kaikki orkidean kasvattajat tietää, että orkidea kastellaan laittamalla se koko ruukku veteen joksikin aikaan kerran viikossa.

Vierailija
4/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Orkidea kastellaan korkeintaan kerran viikossa. Ei mene parissa päivässä huonoksi.

Vierailija
5/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää vaimoni-idari jaksaa väsätä näitä heikkolahjaisia provojaan? Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
6/6 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin huono. Kaikki orkidean kasvattajat tietää, että orkidea kastellaan laittamalla se koko ruukku veteen joksikin aikaan kerran viikossa.

Eikä edes kerran viikossa vaan 10 - 14 päivän välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan