Kotitöitä helpottavia asioita ei voi kotiin hankkiia mut kaikenmaailman porakoneita jne kylläkin.
Esim koroke pesukoneen alle ja tiskari jossa alakorin voi nostaa ylös....
Nämä miehen mielestä turhia. Tietää varsin hyvin että minulla selkä leikattu ja nuo asiat helpottaisi mun elämää kummasti.
Joku saakelin sirkkeli jota käyttää kerran vuodessa on niiiiin tarpeellinen.
Tästä lähtien peseee itse pyykit ja hoitaa tiskit. Piste.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa kyseiset tavarat kaupasta. Ei kai siihen miehen lupaa tarvita. Onhan teille ostettu miehenkin tavaroita. Nyt on sinun vuoro.
Luuletko etten ois ostanut jos mulla ois rahaa?!
Ap
Ei kai toimivaa tiskikonetta vaihdeta ihan vaan mukavuussyistä? Sitten vasta, kun vanhasta alkaa aika jättää.
Tuttavapari samanlainen. Pyykkikone hajos, rouva pesi käsin 10v pyykit ennenkuin "sai" uuden pyykkikoneen. Tässä välissä mkes osti tuikitarpeellisia mönkijää, remonttitarpeita ja työkaluja edelleen aloittamattomaan remonttiin, moottorisahaa jne jne.
Penikselläkö ne kodinkoneet nykyisin ostetaan?
Sillä sun ukollas on siis ainakin se sirkkeli. Oletettavasti muitakin työkaluja? Ja taidot niiden käyttämiseen? Pyydä että se rakentaa sulle ne tarpeelliset korokkeet niiden kodinkoneiden alle.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapari samanlainen. Pyykkikone hajos, rouva pesi käsin 10v pyykit ennenkuin "sai" uuden pyykkikoneen. Tässä välissä mkes osti tuikitarpeellisia mönkijää, remonttitarpeita ja työkaluja edelleen aloittamattomaan remonttiin, moottorisahaa jne jne.
Kyllä tuossa saa rouva jo itseään syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vika oli siinä että rouva pesi isännänkin pyykit liian hyvin. Olis jättänyt pesemättä. Ja vienyt omansa vaikka pesulaan.
Minä: Mua risoo tuo kodinkone syystä x. Vaihdan sen uuteen. Saatko sinä asennettua sen vai tilaanko asentajan samalla?
Mies: Joo, mä asennan. Maksanko sulle siitä osan?
Tällä hetkellä olen vaihtamassa autoa. Mies ei ole kommentoinut muuta, kuin että saan laittaa asunnon lainan vakuudeksi.
Terkuin itsenäinen aikuinen ihminen ilman penistä
Käy hakemassa kyseiset tavarat kaupasta. Ei kai siihen miehen lupaa tarvita. Onhan teille ostettu miehenkin tavaroita. Nyt on sinun vuoro.