Vaimo juhlissa-Juhlat loppuivat ennen kuin ehti kissaa sanomaan suusta
Vaimoni on pyöreä . Olimme veljeni ja hänen vaimonsa luona kylässä. Veli oli ottanut muutaman oluen ja tokaisi katsoen vaimoni mekkoa ” joko on vaatekoossa kolme äksää ällän edessä” tuosta vaimo kimpaantuu ja kaatoi viinilasin veljen päälle. No, veli suuttui siitä ja kaatoi vettä vaimoni niskaan. Vaimo huusi veden seasta ” Nyt riittää” ” minä lähden taksilla”
Hyppäsin mukaan taksiin ja niin mentiin kotia. No, tiedä, kumpi teki enemmän pahaa. Jep..vaimo tai minun veli
Kommentit (12)
No selvää ainakin on, että jos kutsun vieraita luokseni, en ala heitä haukkumaan/arvostelemaan vaikka kuinka olisin juonut. Teit oikein, kun lähdit vaimosi mukana kotiin 👍
Vierailija kirjoitti:
Sun veljes on i dio ot ti.
Miten saat veljestä i dio ot tin jos puhuu vain totta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalijärkinen ihminen ei puhu toisten ulkonäöstä muuta kuin positiivista. Idiootit sanovat kaiken ja oikeuttavat sen sillä että se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalijärkinen ihminen ei puhu toisten ulkonäöstä muuta kuin positiivista. Idiootit sanovat kaiken ja oikeuttavat sen sillä että se on totta.
Ei ole totta. Olen normaalijärkinen ja sanon aina suoraan jos joku on lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Olen normaalijärkinen ja sanon aina suoraan jos joku on lihonut.
Miksi?
Miksi sulla on tarve jutella toisten ihmisten läskeistä? Onko se fetissi vai mitä?
Mä myös sanon aina jos joku on
Tyhmä
Ruma
Köyhä
Vammainen
Väärän värinen
Huonosti koulutettu
Tyhmissä vaatteissa
Lyhyt
Laiha
Lihava
Haisee pahalle
Maho
Jos totuuden nimissä saa sanoa kaiken niin..
- Nuo housut saavat ka.lusi näyttämään pienelle, tai sitten housut ovat oikeassa.
- kamelin varpaasi on tosi iso.
- rintavarustuksesi on liian pieni.
- oletpa sinä pieni mies.
- olen minä joskus rumempiakin nähnyt mutta en muista milloin.
Miltä tämä tuntuisi totuuden Puhujasta itsestään kuulla? Olisitko vain "no se puhui totta, voi kuinka mukava ihminen"?
Ap:lle vaimosi oli oikeassa ja veljesi on törkeä. Toivottavasti veli pyytäisi anteeksi käytöstään