Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet näkevät itsensä yksilöinä ja naiset itsensä osana naisten joukkoa?

Vierailija
17.10.2018 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tuollaisen "analyysin", koska?

En näe. Emme näe.

N

Vierailija
2/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni -> rationaalinen ajattelu, rauhallinen luonne, itseluottamus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet kilpailee naisista, niiden pitää erottua edukseen.

Vierailija
4/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, sen sijaan miehet tuntuvat kyllä ajattelevan että naiset ovat yksi joukko.

Vierailija
5/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole näin. Aika lailla fifty-fifty. Olen kuullut paljon miten miehet sanovat että juu miehet on sellaiset, tekee sitä ja tykkää siitä. Naisiaki olen kuullut saman verran yleistystä tekemässä. En ole ymmärtänyt sitä mitenkään että miehet näkevät itsensä yksilöinä

Vierailija
6/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hel   ve tissä sensuuri iskee asiallisiin kommentteihin? Ette te mitään julkaise ikinä hyväksynnän jälkeen.

Vierailija
7/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe, sen sijaan miehet tuntuvat kyllä ajattelevan että naiset ovat yksi joukko.

Aloittaja tuntuu ajattelevan ainakin. Se tässä näkyy.

Vierailija
8/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hel   ve tissä sensuuri iskee asiallisiin kommentteihin? Ette te mitään julkaise ikinä hyväksynnän jälkeen.

Minä olen kanssa ihmetellyt näitä. Vaikka kommentissa ei olisi mitään hyökkävää niin silti menee joskus "hyväksyttäväksi" eli roskakoriin. :/

Vierailija
9/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni -> rationaalinen ajattelu, rauhallinen luonne, itseluottamus

Totta. Useampi vartija toteaa noin vankiloissa, joissa on valtava määrä miehiä.

Vierailija
10/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet näkevät itsensä yksilöinä ja naiset itsensä osana naisten joukkoa?"

Miksi itse näet miehet ja naiset joukkoina?

Vierailija
11/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ihmiset näin yleensä kykenee näkemään vain suhteellisen pienen joukon ihmisistä oikeasti yksilöinä. Ihmisiä on niin paljon, että väistämättä aivot alkavat kategorisoimaan ihmisiä pienimmäin yhteisen nimittäjän mukaan erilaisiin ryhmiin, olipa kyseessä sitten kansallisuudet, ihonväri, sukupuoli, milloin mitäkin. Tämä on sinällään aika väistämätöntä, ongelmia tulee jos ei itse lainkaan havaitse tekevänsä tätä ja ajatukset alkaa kulkea polkua "kaikki ryhmän x edustajat ovat väistämättä juuri tällaisia ja piste." Suosittelen lukemaan erilaisten ihmisten elämänkertojam niin ne ajatukset omasta uniikista yksilöydestä menevät oikeaan kontekstiin.

Vierailija
12/12 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ajan kyselee, mitä mieltä olette mun siitä ja siitä piirteestä, miksette voi hyväksyä (kuten trollipoju täällä), niin ei se kovin itsenäistä kuvaa anna. Ja jos pojat ei anna lupaa olla erilainen mies, niin ei voi kuin odottaa että viimeinenkin kännikala lopettaa v-mäisen naureskelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi