Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unisex- vessoista unisex- pukkareihin uimahallissa?

Vierailija
17.10.2018 |

Koskahan tähän ryhdytään tässä kaikessa hulluudessa🙄

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uimahallissa käynti loppuisi kyllä siihen.

Vierailija
2/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. Tänne viime vuosina rantautunut typerä puritanismi ei ole suomalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Itäkeskuksen uimahallissa on Suomen ensimmäinen unisex-pukuhuone. Mutta olkaa huoletta - EI SINNE OLE PAKKO MENNÄ. Edelleen löytyy pukuhuoneet myös miehille ja naisille erikseen.

Vierailija
4/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikessa hulluudessa milloin kaltaisesi keksivät oleellisempaa mietittävää.

Vierailija
5/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo varmasti toimisi jos paikalla olisi aina valvoja, ei se kai nyt saunakansalle olisi ylivoimaista. Jos tarjotaan kaikki kolme vaihtoehtoa niin hinnoittelulla voisi tasata käyttöastetta, jos unisex alkaa olla suosituin niin sinne korkeammat hinnat ja päinvastoin, jos kukaan ei käyttäisi niin sinne alennusliput.

Vierailija
6/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Olin vähän unisex-juttua vastaan kunnes työpaikan yhdestä vessasta tuli unisex-vessa. Nyt se on yllättäen paljon siistimpi kun naisetkin käy siellä. Se oli ennen semmoinen surkea koppi, jota ei koskaan siivottu ja johon ei tullut lämmintä vettä. Monet miehetkin kieltäytyi menemästä sinne. Se olikin aika karsea paikka. Nyt se on ihan normivessa, eikä lattiat enää lainehdi tms.

Nyt mietin, että kunhan naisilla ja miehillä on omat tilansa, tai ehkä enemmänkin naisilla, kaikki on ihan ok. Transihmiset, jotka "menee läpi" on varmaan huomaamatta käyneet pukuhuoneissa ja etenkin vessoissa jo todella kauan ilman mitään ongelmia. Ongelma on "sukupuolisesti moninaiset", ihmiset, joilla on esim. parta ja tissit. Heille ei oikein ole paikkaa. ihan hyvä, että jossain on heillekin oma tila. Eläköön hekin ja eihän sille mitään voi, jos kroppa ahdistaa liikaa.

Vastustan kaiken muuttamista unisex-jutuiksi, mutta tähän mennessä ei olle vielä menty liian pitkälle.

Vierailija
7/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Itäkeskuksen uimahallissa on Suomen ensimmäinen unisex-pukuhuone. Mutta olkaa huoletta - EI SINNE OLE PAKKO MENNÄ. Edelleen löytyy pukuhuoneet myös miehille ja naisille erikseen.

Entäs koulut? Jotkut hullut ovat sitä mieltä ettei saa olla sukupuolijaoteltuja pukuhuoneita ja vessoja koska se yleisesti ahdistaa. Se on ongelma

8/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voisi miesten ja naisen pukuhuoneiden lisäksi olla se unisex-vaihtoehto. Sinne ei ole kenenkään pakko mennä jos ei tahdo, mutta helpottaisi huomattavasti sukupuolivähemmistöjen ahdistusta, että kumpaan koppiin siinä sitten menet. 

Vierailija
9/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkyllä. Heti sellaset.

t. Pervo runkkari

Vierailija
10/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatettava ajatus. Niihin pitää liittää naisille velvollisuus ottaa suihin paikalla olevilta miehiltä.

Vierailija
11/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miesten kanssa samoihin vessoihin mene. Sitten vaikka se kolmas vaihtoehto lisäksi.

Voitaisiin ottaa nekin ihmiset huomioon enemmistöstä, jotka jo muutenkin on kokeneet ahdistelua. Eikö?

Jos jollain on parta ja tissit niin se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
12/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Suomi ja Suomessa on tunnetusti typeriä ihmisiä.

Netistä löytyy jo kasapäin videoita, kun mopopojat ahdistelevat muita ja lataavat niitä nettiin. En tahdo mopopoikien kanssa samoihin wc-tiloihin.

Periaatteesta en tahdo.

Vierailija
13/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en miesten kanssa samoihin vessoihin mene. Sitten vaikka se kolmas vaihtoehto lisäksi.

Voitaisiin ottaa nekin ihmiset huomioon enemmistöstä, jotka jo muutenkin on kokeneet ahdistelua. Eikö?

Jos jollain on parta ja tissit niin se ei ole minun ongelmani.

Sekään ei ole muiden ongelma jos olet kokenut "ahdistelua" Eikö näin? Ihan samoilla viivoilla kaikki on.

Vierailija
14/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei unisexejä olekaan, niin ei se ole ennenkään mitään estänyt..

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005144551.html

Vierailija
15/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko baareissakin olemaan unisex vessat????? :D

Vierailija
16/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskuksen uussuomalaisten miesten mielestä naisten pukuhuoneet ovat tosin unisex...

Vierailija
17/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinua ei kukaan ole koskaan ahdistellut, ja olet kasvanut tynnyrissä tai toisi ruma, ei ole minun ongelmani myöskään.

Varmaan oikein tahdot miesten kanssa samoihin tiloihin? Pääset näkemään miehen läheltä?

Vierailija
18/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monessa kylpylässä on jo pitkään ollut sellaiset pukkarit missä käyt vähän niinkuin sovituskopissa riisumassa vaatteet ja sitten pyyhe päällä viet kamasi lukolliseen kaappiin ja jatkat naisten tai miesten suihkun puolelle.

Perheen kanssa tosi kätevää.

Vierailija
19/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei unisexejä olekaan, niin ei se ole ennenkään mitään estänyt..

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005144551.html

Tosi rasistista levittää tuollaisia linkkejä. Vahvistaa ennakkoluuloja.

Vierailija
20/35 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Olin vähän unisex-juttua vastaan kunnes työpaikan yhdestä vessasta tuli unisex-vessa. Nyt se on yllättäen paljon siistimpi kun naisetkin käy siellä. Se oli ennen semmoinen surkea koppi, jota ei koskaan siivottu ja johon ei tullut lämmintä vettä. Monet miehetkin kieltäytyi menemästä sinne. Se olikin aika karsea paikka. Nyt se on ihan normivessa, eikä lattiat enää lainehdi tms.

Nyt mietin, että kunhan naisilla ja miehillä on omat tilansa, tai ehkä enemmänkin naisilla, kaikki on ihan ok. Transihmiset, jotka "menee läpi" on varmaan huomaamatta käyneet pukuhuoneissa ja etenkin vessoissa jo todella kauan ilman mitään ongelmia. Ongelma on "sukupuolisesti moninaiset", ihmiset, joilla on esim. parta ja tissit. Heille ei oikein ole paikkaa. ihan hyvä, että jossain on heillekin oma tila. Eläköön hekin ja eihän sille mitään voi, jos kroppa ahdistaa liikaa.

Vastustan kaiken muuttamista unisex-jutuiksi, mutta tähän mennessä ei olle vielä menty liian pitkälle.

Meidänkin työpaikalla haisevat vanhat vessakopit muutettiin tilavaksi ja siistiksi unisex-vessaksi. Hassu juttu vaan että käsisuihku on noin 2 metrin päässä vrssanpöntöstä.

Oikea insinööri(miehe)n älynväläys. Mihinköhän ajattelivat että sitä käytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi