Mielestäsi hienoin suomalainen kappale?
Mikä on mielestäsi hienoin suomalainen biisi?
Kyselen, koska tekee mieli kuunnella HYVÄÄ musiikkia, en jaksa näitä tämän päivän sanniellinooraeveliinavillegallecheek-tusinarenkutuksia.
Oma ikisuosikkini on Zen Cafen Piha ilman sadettajaa. Niin mahdottoman kaunis ja surullinen kappale, en kyllästy siihen vaikka kuinka kuuntelen.
Toinen suosikkini on Myrskyluodon Maija, tästä kuuntelen enimmäkseen pianoversiota ilman laulua.
Mitkä ovat teidän suosikkejanne? :)
Kommentit (765)
Anita Hirvonen
-De va kukku de-
Aina mun pitää ja Armotonta menoa parhaat biisit ikinä.
Ehdoton ykkönen; Äänisen aallot, Georg "Jori" Malmstén. Kaikki muu on joutavaanaukumista.
Apulannan Poistuisitko mun elämästäni ja Zombeja, aina tulee elämässä uusia Zombeja ja nuo kuvastaa mun tunteita paremmin kuin voisin edes itse kuvailla fiiliksiäni kun taas tulee joku idiootti vastaan.
Mauno Kuusiston Kertokaa se hänelle
Kolmas Nainen: Paskanhajua
Toooosi koskettava
Ja Maustetytöt
Ne tuli ja vei meidän metsät ja vei Ikeaan
tai jotenkin noin
Vierailija kirjoitti:
Nightwish - Greatest show on earth. Todellinen mestariteos
Mestari Holopaisen kaikki tuotanto. Oli se sit Nightwiah, Auri tai se Roope Ankka -juttu. Se on huikea levy.
Pave Maijasen Lähtisitkö biisistä tulee ainakin itelle aina hyvä mieli.
Kake Randelin Kielletyt tunteet. Taattua Jori Sivosta/ Raul Reimania.
Albert Järvinen Band feat. Lemmy: Countdown
Kauko Röyhkä & Riku Mattila: Helvetti
Sydämeni laulu (J. Sibelius, A. Kivi)
Oi kallis Suomenmaa
Sinua, sinua rakastan (K. Chydenius)
Anneli Sari: Jäähyväiset (K. Chydenius)
Täysikuu (Kärki, Helismaa)
Nightwish: Sleeping Sun
Yö: Joutsenlaulu
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Happoradio Puhu äänellä jonka kuulen, Sinä, Tomu, Hirsipuu, Luonasi on linnani, Olen sinun vaikka hajoat,ja muut ihkut Happiksen biisit
Mie vejän kottiinpäin, mutta Karjalaisten laulu. Osmos Cosmosin versio, ei mitään narisevaa mummokuorolaulua.
Nightwish - Greatest show on earth. Todellinen mestariteos