Kertokaa mulle mitä teen elämälläni
Kertokaa mulle mitä teen elämälläni. Kertokaa ihan konkreettisia asioita, siis esim "neulo sukkia", "aja rallia", "muuta erakoksi vuorille", jne.
Älkää kertoko "periaatteita" niinkuin esim. "seuraa unelmiasi", "tee sitä mistä tykkäät", "vietä aikaa rakkaiden seurassa", jne. Eivät tuollaiset sanat niinkuin "unelma, tykkääminen, rakas, mielenkiinto, tunteet, arvot, välittäminen, hyvä, paha, tärkeä, nautinto, ilo" jne tarkoita minulle mitään, en ymmärrä niitä, niitä ei ole minulle olemassa, joten tuollaiset vastaukset ovat aivan turhia.
Olen 35v, ilmeisesti elän yhä esim 40v, jotenkin tuo kaikki aika tulee kuluttaa, pelkästään makoilemalla se kuluu erittäin hitaasti, joten kertokaa joitain vaihtoehtoja pelkälle makoilulle, kiitos.
Kommentit (15)
Käy höpöttelemässä naapuruston yksinäisille vanhuksille :)
Harrasta seksiä, itsekseen tai kaksikseen.
Leivo hyviä leivonnaisia, vaikka juustokakkua tai mustikkapiirakkaa.
Piirrä, kuuntele musiikkia tai podcasteja, käy kävelyllä veden äärellä.
Kirjoita ylös ajatuksia, jotka häiritsevät mutta joihin tuntuu olevan vaikea löytää vastauksia. Katso kirjauksia aina ajoittain ja pohdi, onko suhtautuminen ajatuksiin muuttunut. (Liian abstraktia?)
Kirjoita ylös niitä asioita, mitkä ovat sinusta väärin maailmassa. Pohdi, voisitko juuri sinä tehdä niille jotain ja miten. Tältä pohjalta ehkä voisi löytyä jonkinlainen tarkoitus elämälle pidemmäksikin aikaa.
Korjaa kaikki pikkuviat vaatteissasi, sellaiset jotka kannattaa korjata.
Kalasta
Pilki
Vaella metsissä
Soutele
Ui
Tee lumipallolyhtyjä
Tee jäälyhtyjä
Geokätköile
Kasvata juureksia
Pyöräile
LIVE
LAUGH
LOVE
Aiettä mä vihaan noita valkoisen roskaväen sisustussymboleja.
Vierailija kirjoitti:
Kalasta
Pilki
Vaella metsissä
Soutele
Ui
Tee lumipallolyhtyjä
Tee jäälyhtyjä
Geokätköile
Kasvata juureksia
Pyöräile
Missään v#ttu mitään lunta ole.
-eri
Mene opiskelemaan itsellesi tutkinto tai ammatti. Sen jälkeen hae töitä. Tienaamillasi rahoilla voit esimerkiksi tehdä lomamatkan paikkaan, josta olet aina haaveillut.
Vierailija kirjoitti:
Mene opiskelemaan itsellesi tutkinto tai ammatti. Sen jälkeen hae töitä. Tienaamillasi rahoilla voit esimerkiksi tehdä lomamatkan paikkaan, josta olet aina haaveillut.
terv. tantta
- Lenkkeile tai treenaa muuten
- Lue, jotain muuta kuin vauvapalstaa
- Opiskele, mitä tahansa mikä vähänkin kiinnostaa
- Osittain opiskelua ja lukemista voi korvata sivistävien podcastien kuuntelulla myös
- Tee töitä jos töihin pääset, vaikka vain keikkalaisena tai pätkäduuneja, saat elämänkokemusta ja näkemystä ja rahaa
Pyöräile.