Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin hieronnassa, luulin että niska-hartiat olisivat jumissa, mutta

Vierailija
17.10.2018 |

oikeasti käsivarret(!) olivat ihan älyttömän kipeät! Paljon enemmin kuin niskat tai lavat.
Mistä voi johtua, että käsivarret ylhäältä on niin jumissa?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuo jumit on jänniä. Mä käyn fyssarilla käsivamman vuoksi, mutta vika on niskassa ja hartioissa. Tuntuu veikeälle, kun niska-hartiahieronnassa kipu tuntuu kädessä.

Vierailija
2/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran nousi vasempaan käsivarteen ylhäälle oikein kosketusarat, kipeä patti jota kävin näyttämässä työterveyteen. Sain lähetteen ultraan ja ultraaja ihmetteli myös, että enpä ole moista ennen nähnyt, eikä sille varsinaisesti kukaan osannut mitään tehdä.

Luulen että oli vain jumissa lihas.

Vierailija
4/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi käydä useammin hierottavana eikä odottaa että on niin jumissa että on yksi jäykkä lihaskimppu.

Vierailija
5/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas menin vyöhyketerapiaan hakemaan rentoutusta, kun sitä niin moni on kehunut. Mutta en tajua, miten se vyöhyketerapeutti saattoi luetella mun oireita siinä samalla kun paineli puikolla ja hieroi, lähinnä jalkapohjia?? Kun kysyi, miksi tulin, sanoin, että haluan sellaisen oikein rentouttavan hoidon, muuta en kertonut, miten se saattoi tietää, että mulla on sappivaivoja, suolistovaivoja, sydänoireita ja kilpirauhasongelmia? Vai arvaamallako sanoi? Onko teillä kokemusta? Hulluinta oli se, että kun paineli jotain suolistopisteitä, mun maha alkoi porista ja murista ja kun se paineli sappipisteitä, tuntui vihlontaa sapen kohdalla. Pakko käydä ainakin muutama kerta, että näkee mitä tapahtuu. Hyvältä kyllä tuntui myös ja rentouduin. 

Vierailija
6/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas menin vyöhyketerapiaan hakemaan rentoutusta, kun sitä niin moni on kehunut. Mutta en tajua, miten se vyöhyketerapeutti saattoi luetella mun oireita siinä samalla kun paineli puikolla ja hieroi, lähinnä jalkapohjia?? Kun kysyi, miksi tulin, sanoin, että haluan sellaisen oikein rentouttavan hoidon, muuta en kertonut, miten se saattoi tietää, että mulla on sappivaivoja, suolistovaivoja, sydänoireita ja kilpirauhasongelmia? Vai arvaamallako sanoi? Onko teillä kokemusta? Hulluinta oli se, että kun paineli jotain suolistopisteitä, mun maha alkoi porista ja murista ja kun se paineli sappipisteitä, tuntui vihlontaa sapen kohdalla. Pakko käydä ainakin muutama kerta, että näkee mitä tapahtuu. Hyvältä kyllä tuntui myös ja rentouduin. 

Minullakin kerran vihlaisi sydämestä vyöhyketerapiassa. Hän pyyteli anteeksi, että sori, olen sydänradalla.

Olen käynyt vuosia siellä, on todella ihanaa.

Vierailija
7/7 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi käydä useammin hierottavana eikä odottaa että on niin jumissa että on yksi jäykkä lihaskimppu.

Milläs käyt kun köyhä olet. Kukaan ei ilmaiseksi hiero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme