Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avovaimo yökkäili, kun olin tehnyt ruuaksi kasvispihvejä, kanaa ja keitettyjä vihanneksia

Vierailija
17.10.2018 |

Avovaimo tuli töistä kotiin ja olin tehnyt ruokaa. Avovaimo yökkäili tekemälleni ruualle ja rupesi tekemään itselleen spagettia ja jauhelihakastiketta. Rupesi huutamaan, etten osaa tehdä ruokaa.
Hermostuin ja sanoin, että en enää ikinä kokkaa mitään ja että saa syödä vaikka kiviä.
En käsitä tätä toimintaa? Voisitteko arvon naiset kertoa, että mitä vikaa noissa ruuissa oli? Avovaimo ei siis edes kunnolla maistanut ruokaa, kun jo yökkäili. Mitä naiset sitten oikein tekevät ruuaksi?
Olo on turhautunut, mietin jopa välillä, että paikkaisin kamat ja häipyisin. Kummallista oikuttelua aikuiselta ihmiseltä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ollut jo yhteen muuttaessa tiedossa, että naisellasi ei ole käytöstapoja, vaan yökkäilee ruoalle?

Vierailija
2/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tottunut vain perusruokiin ? Seurustelin joskus yhden naisen kanssa, joka söi useana päivänä ranskalaisia ja nakkeja. Ei pystynyt syömään salaattia. Ei ruuassasi ollut mitään vikaan. Avovaimollasi on huonot elämäntavat ja pelkää terveellistä ruokaa, koska ei ole eikä halua tottua siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Itse olisin ilomielellä syönyt ruokasi. Tyhmä muija

Vierailija
4/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ollut jo yhteen muuttaessa tiedossa, että naisellasi ei ole käytöstapoja, vaan yökkäilee ruoalle?

No minä harvoin teen ruokaa. Avovaimo tekee usein vain pastaruokia

Ap

Vierailija
5/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaat jatkossa vain itsellesi. Naislapsi syököön makarooniansa. 

Vierailija
6/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt kasvikset on varmaan se yökötys. Minäkään en pidä mauttomista kasviksista jos ne keitetään liian väljässä vedessä. Muuten kuulosti ihan kivalta ruokamenuulta.

Vierailija
7/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsette toisenne.

Vierailija
8/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi aivan ihanaa että mies kokkailisi minulle... T: ikisinkku :(

Vierailija
9/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo yökkäily taida liittyä sen yökkäilijän sukupuolielimiin millään tavalla. Samalla lailla niitä löytyy niin miesten kuin naistenkin keskuudesta. Turha tehdä tästä(kin) sukupuolikysymystä.

Vierailija
10/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun varmaan kannattaa kysyä tuota siltä vaimoltasi.

Vierailija
11/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Vierailija
12/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään ruokaa oo tehnyt,kuka äijä tänne tulee yleensä kirjoittaa tuollaista😂🤣😂😂🤣😂🤣

Vierailija
13/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kovin hyvää todista avovaimosi käytöstavoista ja kypsyydestä. Jos hän on 16-vuotias tuon voisi ajatella menevän ohi. Muuten harkitsisin kovasti asemassasi.

Vierailija
14/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran varannut jauhelihaa seuraavan päivän ruuaksi. Ajattelin, että teen kunnon ruskean kastikkeen, laitan sekaan sieniä ja maustan yrteillä. Nam.

Mies oli kuitenkin ehtinyt ensin kotiin ja oli tehnyt tomaattikastikkeen ja keittänyt pastaa.

Yhdellä tasolla olin pettynyt, koska olin jo itselleni ehtinyt hehkuttaa omatekemäni ruuan herkullisuutta ja tavallaan valmistautunut jo syömään sitä. Mutta sen verran olen kokenut elämässä ja parisuhteessa, että kiitin ihanaa miestäni hyvästä ruuasta.

Avovaimollasi ei ole käytöstapoja. Sitten ihmetellään, miksi parisuhde on ihan hanurista.

Vierailija
15/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano että nuo kasvikset oli hemapa sekoitus.

Vierailija
16/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimo tuli töistä kotiin ja olin tehnyt ruokaa. Avovaimo yökkäili tekemälleni ruualle ja rupesi tekemään itselleen spagettia ja jauhelihakastiketta. Rupesi huutamaan, etten osaa tehdä ruokaa.

Hermostuin ja sanoin, että en enää ikinä kokkaa mitään ja että saa syödä vaikka kiviä.

En käsitä tätä toimintaa? Voisitteko arvon naiset kertoa, että mitä vikaa noissa ruuissa oli? Avovaimo ei siis edes kunnolla maistanut ruokaa, kun jo yökkäili. Mitä naiset sitten oikein tekevät ruuaksi?

Olo on turhautunut, mietin jopa välillä, että paikkaisin kamat ja häipyisin. Kummallista oikuttelua aikuiselta ihmiseltä.

Outo nainen tosiaan - jos joku tekisi mulle jotain noin ihania ruokia, olisin tosi kiitollinen!

Ehkä tämä nainen ei vaan ole sua varten, kehoitan nostamaan kytkintä.

Vierailija
17/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkäily on ilman muuta tavattoman epäkohteliasta ja olisin itse syönyt kyllä kaikkea tarjoamaasi. Mutta nuo keitetyt kasvikset... valitettavasti ne eivät kyllä ole koskaan hyviä. Höyryttämällä ne 90% kypsiksi olisi jo parempi. Mutta kyllähän niitäkin polttoaineeksi popsii jos ei muuta ole ja etenkin jos valmiina nenän eteen tarjoillaan.

Kasvispihvitkin ovat vähän siinä ja siinä että kuka tykkää, kuka ei. Itse en kauheasti perusta, vaikka kasvissyöjä olenkin. En tee tai valitse niitä koskaan jos vain voin välttää. Itse tehtyinä ovat toki hieman parempia kuin kaupan valmiit, mutta kyllä niihinkin olisi kiva saada joku kastike tai dippi mihin sen maun voi peittää, etenkin jos se pihvi on lähes pelkästään paistettua märkää tiiviiksi paineltua porkkanaraastetta...

Mutta käytöstapoja tuolla esimerkin kuvitteellisella tai todellisella naisella ei kyllä ollut.

Vierailija
18/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kasvispihvit suoraan pierukaasusta, kasvikset pakastealtaasta ja kana ui jossain valmismarinadissa?

Vierailija
19/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kikattelee varmaankin ihmisten mentyä tähän provoon mukaan.

Vierailija
20/46 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mun mies olisi kiltti mulle ja tekisi yllätyseksi ruokaa :( olisin niin onnellinen..

Sun vaimo kuulostaa aika kiittämättömältä