Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedenjuonti ja virtsaaminen

Vierailija
17.10.2018 |

Juon liian vähän vettä. Heti kun lisään vähän vedenjuontia minun on rampattava koko ajan vessassa. Tämän vuoksi välttelen sitä vedenjuonnin lisäämistä. Osaako joku vastata että miksi se vesi puskee heti lävitse tihentyneenä virtsaamisena? En huomaa että muut ihmiset juoksisivat koko ajan vessassa vaikka juovatkin enemmän vettä kuin itse juon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon pitää tottua suurempiin määriin ensin.

Vierailija
2/5 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu kuin aloittajalla. Kuinka kauan siinä sitten menee, että keho tottuu siihen lisääntyneeseen vedensaantiin? Vai onko se ihan yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on yliherkkä rakko. Pakko sitä vaan on treenata. Eli opettelet pidättämään. Kyllä se siitä venyy.

Ja tarkoitus ei ole ylivenyttää, mutta jonkin verran tätä voi opetella.

Lapsilla oli yksi kaveri, jonka äiti aina hössötti sen perään, että muistathan käydä vessassa (ja siis hössötti) ja tämä lapsi kipaisi puolen tunnin välein tipauttamaan kolme pisaraa pönttöön. Toivottavasti oppi isompana, että fysiologisesti katsoen rakko vetää puolisen litraa.

Vierailija
5/5 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluilla kestää noin pari viikkoa, että oppivat hyödyntämään lisääntynyttä nestettä. Sen ajan pitää rampata useammin vessassa.