Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sitä kun pitää levitellä korvannipukasta varpaankärkeen. 2 v yrittää karkuun, 4 v valittaa suureen ääneen kun rasvataan huulien yläpuolelta ja nenästä ja kutisee kun rasvataan masu. 8 v ei saa itse kunnolla ja pitää auttaa hartioihin ja selkään ja muistuttaa et korviinkin pitää laittaa ja mieskin tarttee apua selkänsä voiteluun. Joka. Ikinen. Lomapäivä. Rasvaamme.

Mä en jaksa nyt vähään aikaan aurinkomatkalle lähteä ihan tuon aurinkorasvailun ärsyttävyyden takia. Oonko ihan yksin outojen ajatusteni kanssa vai rasittaako tuo muitakin?

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Ymmärrän. Mua rasittaa jo pelkästään itseni rasvailu. Hetken päästä siihen tarttuu hiekkaa (ellei ei oo uima-altaan luona hotellilla) ja jossain kohtaa kaikki kamat kuten puhelin, kassi ja kirja mälliintyy siitä samasta aineesta. Silti joka kerta palan jostain kohtaa. Ei oo vaivan arvoista.

Vierailija

Meillå kaikki hoitavat itsensä jaauttavat toistensa sekä minun selkäni rasvauksessa. Minä huolehdin vain itsestäni sekä 7v lapsen tarkastuksen että on sisarukset rasvanneet hänen hyvin. Lapsille olen delegoinut selän rasvaukset.
Miksi sinun pitää rasvata kaikki? Onhan lapsilla isäkin ja lapsista on hauskaa rasvata toistensa käsiä, masuja ja selkiä.

Vierailija

Uv-uikkarit ja hattu oli meillä pienimmillä. Tai oikeastaan vaan vauvalla oli.
Muille pistin vaan hartioille(koululaisia) tai laittoivat itsekin. Meillä ei lapset pala kovin herkästi vaikka ovatkin vaaleita. Toki olimme välillä sisäaltaalla ja varjossakin aika paljon. Itselle pistin vain dekolteelle rasvaa.
Kukaan ei palanut viikon reissussa Turkissa vaikka aurinko porotti ja kuuma oli. Tuli hyvä rusketus jopa minulle joka ei ikinä rusketu vaan palaa aina.

Vierailija

Jaa-a. Rannalla vesileikeissä pari tuntia oloon riittää rasvaus kerran alkuun (estää palamisen). Sen enempää ei ihon auringon paisteessa pidä olla. Muualla kuin vesileikeissä päällä on ihon peittävää, ilmavaa silkki- tai pellavavaatetta. Ja hattu suojaa päätä. Ja rannalla ollaan auringonvarjon alla silloin kun ei olla niissä vesileikeissä.

Auringonsäteet aiheuttavat syöpää siinä missä lihajalosteet ja tupakkakin.

Vierailija

Suihkutettava aerosoli aurinkorasva nopeuttaa kummasti. Suojakerroin 50 ja menee muutama sekunti tuohon että kaikki suojattu.

Vierailija

Samaa mieltä! Ja ihan vaelluslomilla ollaan käyty, ei siellä missään ilmavissa silkkivaatteissa liehuta. Eikä vietetä päivää päivänvarjon alla. Todellakin kestää enemmän kuin muutaman sekunnin rasvata 5-henkinen perhe. Vuorilla palaa heti tällainen pisamainen vaalea perhe. Ärsyttävä vaiva mutta parempi kuin palaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Ja ihan vaelluslomilla ollaan käyty, ei siellä missään ilmavissa silkkivaatteissa liehuta. Eikä vietetä päivää päivänvarjon alla. Todellakin kestää enemmän kuin muutaman sekunnin rasvata 5-henkinen perhe. Vuorilla palaa heti tällainen pisamainen vaalea perhe. Ärsyttävä vaiva mutta parempi kuin palaminen.

Vaeltamassa käytämme teknistä materiaalia olevia pitkähihaisia vaatteita...

Vierailija

Mulla menee hermo jo pelkästään itseni rasvaamiseen, voin vain kuvitella millaista se on perheellisillä. Jälleen yksi asia mistä en ole kateellinen ihmisille joilla on lapsia. Minä 1 - lapsiperheet 0.

Vierailija

Miksi ette "ota" aurinkoa vain sen aikaa kuin ihonne kestää, esim. 10 min? Muuten voi sitten tosiaan käyttää niitä pitkähihaisia ohuita vaatteita. Jos lapset haluavat leikkiä rannalla, pitkähihainen uimavaate on kätevä.

Nimim. Jo aikoja sitten rasvaukseen kyllästynyt, mutta etelän maissa viihtyvä

vali vali

Miksi pitää kaikesta valittaa ?

Miksi ei voi ajatella päinvastoin : SAAN laittaa aurinkorasvaa iholleni kiittäen siitä että olen perheeni kanssa lomalle päässyt ?

ei aina ymmärrä .ei ei sitten millään..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat