Löytäispä joskus naisen
Kävisipä elämässä sellainen uskomaton sattumus, että kohdalleni osuisi kanssani suht samanikäinen nainen, joka hyväksyisi minut edes suunnilleen sellaisena kuin olen. Vaan huonolta näyttää :(
Etsiä ei kannata, koska mistäpä sitä edes aloittaisi moisen etsinnän. Nettiä on jo koetettu ja huonoksi todettu.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, miestä tosin haen.
Itse en oikeastaan edes hae. Odotan vain, että taivaasta putoaa syliini joku nainen. Ja naisen on tietty heti sanottava rakastavansa minua, koska ei tällainen tollukka mitään sivistyneitä merkkejä tajua.
Voi olla, että odottavan aika on tässä tapauksessa pitkä.
-AP
Minä kanssa kaipaisin empaattista, normaali painoista, rintavaa ja persevää naista, mutta en saa mitään kontaktia naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja minkälaista.
Minä myös odotan naista joka tulisi jossain vaiheessa soittamaan ovikelloa ja antautuisi hurjaan seksuaaliseen suhteeseen kanssani.
Mieluummin ovikelloa saisi soittaa silikonirintainen, jättiperseinen, botoxhuulinen, netin huomiohuora, jonka kanssa voisin perustaa perheen ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.
Miksi naiset ovat niin nirsoja, eivätkä käy soittamassa meidän kilttien miesten ovikelloja?
Kyllä vaan mennään ja soitellaan kaikenlaisesten gangstereiden ja pahojen poikien ovikelloja ja antaudutaan hurjiin seksiorgioihin.
Miksi ette soita minun ovikelloani, minä vain kysyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja minkälaista.
Mukavaa, huumorintajuista, taloudellisesti toimeentulevaa (ei siis todellakaan rikasta, vaan että osaa hoitaa raha-asiansa), alkoholin kohtuukäyttäjä, ulkoisesti viehättävä ja siisti (itsensä ja kotinsa suhteen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja minkälaista.
Mukavaa, huumorintajuista, taloudellisesti toimeentulevaa (ei siis todellakaan rikasta, vaan että osaa hoitaa raha-asiansa), alkoholin kohtuukäyttäjä, ulkoisesti viehättävä ja siisti (itsensä ja kotinsa suhteen).
Nämähän ovat täysin kohtuuttomia vaatimuksia. Pitää huolia elämäntapatyötön testosteronsa 24/7/365 vauvapalstailulla romahduttanut yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja minkälaista.
Täällä olisi, tuosta ulkoisesta viehätysvoimasta en tiedä, koti on siisti ok-talo, itse kuljen jatkuvasti vain työ/remppavaatteissa.
M42v kirjoitti:
Minä kanssa kaipaisin empaattista, normaali painoista, rintavaa ja persevää naista, mutta en saa mitään kontaktia naisiin.
Itse saan aina välillä jotain kontaktia aikaan, mutta yleensä se kuolee todella nopeasti. En ole kumppanimateriaalia suurimmalle osalle naisista. Tiedostan toki omat puutteeni, mutta jostain syystä niitä on kovin vaikea muuttaakaan.
-AP
M42v kirjoitti:
Hyvä, ettei älykkyys kiinnosta.
t. normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Minä myös odotan naista joka tulisi jossain vaiheessa soittamaan ovikelloa ja antautuisi hurjaan seksuaaliseen suhteeseen kanssani.
Mieluummin ovikelloa saisi soittaa silikonirintainen, jättiperseinen, botoxhuulinen, netin huomiohuora, jonka kanssa voisin perustaa perheen ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.
Miksi naiset ovat niin nirsoja, eivätkä käy soittamassa meidän kilttien miesten ovikelloja?
Kyllä vaan mennään ja soitellaan kaikenlaisesten gangstereiden ja pahojen poikien ovikelloja ja antaudutaan hurjiin seksiorgioihin.
Miksi ette soita minun ovikelloani, minä vain kysyn?
Ymmärtääkseni naisen pitäisi olla superseksikäs ja nuori neitsyt.
ohis
Tinderiä just selasin, varmaan sata joista ehkä pari swaippasin oikealle. Kokeile sieltä, nyt on ottajan markkinat :D
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Hyvä, ettei älykkyys kiinnosta.
t. normaalipainoinen
Se riittää että mies hoitaa älyllisiä haasteita vaativat tehtävät. Nainen voi olla kodin hengetär ja viettelijätär omalle miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Itse saan aina välillä jotain kontaktia aikaan, mutta yleensä se kuolee todella nopeasti. En ole kumppanimateriaalia suurimmalle osalle naisista. Tiedostan toki omat puutteeni, mutta jostain syystä niitä on kovin vaikea muuttaakaan.
-AP
Mitä puutteita sinulla mielestäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
-AP
Mitä puutteita sinulla mielestäsi on?
Vaikka ja mitä. Lista on ihan kunnioitettava. En hirvittävän mielelläni siihen menisi sen tarkemmin. Mitään rikoksia tai todettuja mt-ongelmia siellä ei kuitenkaan ole.
-AP