Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv39 viime yönä supistuksia

Vierailija
16.10.2018 |

Viime yönä kellottelin supistuksia ja ne tuli selkeästi 10minuutin välein. Supistukset oli sellaisia aaltomaisia, kipu tuntui selässä ja vatsassa. Pystyin makaamaan sängyssä kuitenkin ja keskityin hengittelemään kun supistus tuli. Jossain vaiheessa nukahdin ja päivällä tuli pari samankaltaista supistusta. Nyt taas ei mitään. Muilla ollut samanlaista? Onkohan lähtö lähellä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä kellottelin supistuksia ja ne tuli selkeästi 10minuutin välein. Supistukset oli sellaisia aaltomaisia, kipu tuntui selässä ja vatsassa. Pystyin makaamaan sängyssä kuitenkin ja keskityin hengittelemään kun supistus tuli. Jossain vaiheessa nukahdin ja päivällä tuli pari samankaltaista supistusta. Nyt taas ei mitään. Muilla ollut samanlaista? Onkohan lähtö lähellä?

On.

Vierailija
2/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos muita oireita on niin selkeästi lisääntynyt turvotus ja väsynyt/flunssainen olo ollut pari pvä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö varmasti lähestyy :) Tommosta voi kuitenkin olla monta päivää, mutta kyllä se siitä kohta voitoksi kääntyy.

Vierailija
4/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmaan synnytät pian. Onnea!

Vierailija
5/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä on. Mulla supisteli yhdestä lapsesta 2 vuorokautta. Lopulta syntyi. Voimia sulle.

Vierailija
6/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan synnytys alkaisi pian..kiitos :) ap.

Vierailija
7/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin viikon ajan tuommoista suunnilleen joka toinen yö, muutaman kerran jo aiemminkin. Loppuivat kuitenkin aina jossain vaiheessa. Kunnes yhtenä päivänä eivät loppuneetkaan ja vauva syntyi 39+1. Lähtö voi tulla siis yhtä hyvin tänään tai viikon päästä :) tsemppiä loppuodotukseen!

Vierailija
8/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaavaa, viikko meni ennen kuin synnytys todella alkoi.

Vierailija
9/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy. Kohta teillä on vauva. Onnea!

Vierailija
10/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita supisteluja oli kauan, useampi yö meni kellotellessa, kannataa kuitenkin aina soittaa sinne synnärille ja kysellä koska kannataa lähteä, suosittelen että et jää odottamaan siihen asti kun voimat ovat jo aivan lopussa, vaan pyydä sitä käynnistystä, jos ei meinaa alkaa tapahtua.

Vierailija
11/33 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja jännittää tuo aika! 😍Kohta sulla on tuhiseva nyytti kainalossa, tsemppiä loppurutistukseen🌹

Vierailija
12/33 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt, ja edelleen täälä paksuna ollaan :( menkkamaisia tuntemuksia ja kipuja melkein joka yö mutta ei enää varsinaisia supistuksia. Ap

Vierailija
13/33 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se AP kohta synny jos jo viikon ollut :)

Vierailija
14/33 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko mennyt, ja edelleen täälä paksuna ollaan :( menkkamaisia tuntemuksia ja kipuja melkein joka yö mutta ei enää varsinaisia supistuksia. Ap

Tsemppiä! Loppukiri on tuskaa. Mun esikoinen syntyi vasta 41+5, oikeasti jo pelkäsin että jää sinne. Ihana kolmasluokkalainen on nyt. 😊Toivottavasti sun ei tarvi yhtä kauan kärvistellä. 😘

Vierailija
15/33 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottovasti ei mee yli ajan ja käynnistetä..käynnistys pahin pelko. Ap

Vierailija
16/33 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hieroa nännejä! Itsellä kun supistukset hyyty aina, niin rupesin nännejä hieromaan, niin tuli supistuksia ja syntyihän se lapsikin, kun sai supistukset pidettyä käynnissä. :D

Vierailija
17/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin viime yönä taas supistuksia. Tällä kertaa erittäin kipeitä ja tulivat alle 10min välein, välillä jopa 4min välein. Tätä kesti n.2 tuntia jolloin taas loppuivat.. olin ihan varma että nyt se lähtö tuli, mutta ei näköjään. Ap

Vierailija
18/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
19/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/33 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin viime yönä taas supistuksia. Tällä kertaa erittäin kipeitä ja tulivat alle 10min välein, välillä jopa 4min välein. Tätä kesti n.2 tuntia jolloin taas loppuivat.. olin ihan varma että nyt se lähtö tuli, mutta ei näköjään. Ap

Kokeilitko nänninen hierontaa? Voit tehdä sitä, vaikka ei nyt supistaisikaan. Itsellä aiheutti supistuksia. Tsemppiä! Kyllä se kohta syntyy😍