Tein testin ystävälle koska ottaa yhteyttä!
Nyt on mennyt yli puoli vuotta jo.
Ei viestiä, ei soittoa.
Kommentit (13)
Älä siis odota. Aina ei myöskään kannata vain testailla, se kertoo sinustakin ihmisenä. Kuka sinä kuvittelet olevasi? Minuako parempi ihminen? Unen näit sinäkin.
Minä yleensä pidän yhteyttä. Nyt näkee minkälainen tää ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin tajusit jättää mut rauhaan :)
T. "ystäväsi"
Et se oo sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. "ystäväsi"
Et se oo sinä!
Mistä sen tietäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. "ystäväsi"
Et se oo sinä!
Mistä sen tietäisit?
Ei käy aihe vapaalla ja nukkuu vielä.
Eikä niitä viestejä tai soittoja ole tulossakaan. Olet kyllä hölmö, kun olet luullut tämän henkilön olevan ystäväsi. Arvaan että olet puheluissasi jaaritellut tuntikausia vaan omia ja naapurin kummin kaiman asioita. Ei ole ystävyyttä käyttää toista kuunteluautomaattina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. "ystäväsi"
Et se oo sinä!
Mistä sen tietäisit?
Ei käy aihe vapaalla ja nukkuu vielä.
Täällä käy kaikki ja unirytmini on muuttunut :)
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä viestejä tai soittoja ole tulossakaan. Olet kyllä hölmö, kun olet luullut tämän henkilön olevan ystäväsi. Arvaan että olet puheluissasi jaaritellut tuntikausia vaan omia ja naapurin kummin kaiman asioita. Ei ole ystävyyttä käyttää toista kuunteluautomaattina.
Sattumoisin olin minä joka viimeksi kuuntelin häntä ja vielä kiitteli mua kun olen hyvä ystävä.
En ymmärrä miten tällainen ylittää minkään kynnyksen, että jaksat edes puolen vuoden jälkeen ajatella asiaa. Minulta on jäänyt tällaisia kavereita useita elämän varrella. Jossain vaiheessa on itse huomannut, että on se joka ottaa aina yhteyttä. Samaan aikaan on myös huomannut, että ei enää ehkä klikkaa niin kuin ennen. Sitten, kun on jättänyt itse ottamatta yhteyttä ja kaverinaan ei ole, niin olen vaan todennut, että ok ja jatkanut elämää.
Oikeiden ystävien kanssa ei käy noin, vaikka olisi mikä elämäntilanne. Enkä näin aikuisena jaksa ylläpitää keinotekoisesti ihmissuhteita, jotka vain ottavat eivätkä anna.
Ennen mun ystävä lli aktiivisempi nyt minä
hänellä on raskaampaa mutta Minä voin nyt soitella hänelle
Ihan oikein tällaisille "testailijoille", että he jäävät yksin.
T. "ystäväsi"