Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka jalkapallovalmentaja tuomittiin? Nimi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku panomies!

Vierailija
2/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tuo valmentajan loppukommentti!

Juuri sitä vähättelyä mitä uhrit joutuvat kokemaan, varsinkin kun hyväksikäyttö usein tapahtuu ilman "kovia todisteita" muilta piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä vähättelyä mitä uhrit joutuvat kokemaan, varsinkin kun hyväksikäyttö usein tapahtuu ilman "kovia todisteita" muilta piilossa.

Sanovatkohan tulevat poikaystävät samaa valkulle kun pääsee häkkiin?

Vierailija
4/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten tuo on voinut jatkua ja jatkua!

Vierailija
5/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/urheilu/3-10425471

Mitä sinä haaska sillä nimellä teet?

Vierailija
6/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET ON PERSIISTÄ.

Vierailija
7/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/urheilu/3-10425471

Mitä sinä haaska sillä nimellä teet?

Jos on valmis tuollaisiin hirvittäviin tekoihin niin luulis olevan valmis myös nimensä julkistamiseen.

Vierailija
8/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi loppukommentti oli just tarkotuksella sanottu, koska sen vaimo uskoo tota miestä ettei se ole tehnyt mitään. Oppikirjan mukaan kommentoi toi ukko. Olen itse valmentajan uhri, mutta olen mies. Se ukko tykkäs pojista. Sen vaimo ei uskonu miehestään silloin aikoinaan. Meitä oli kaksi 9 vuotiasta poikaa, jotka joutu kuspään kynsiin. Kasvettiin, niin päätettiin että nyt on meidän vuoro. Me suolattiin se ukko kunnolla. Se ei pääse mihinkään enää ikinä töihin. Siitä me pidetään huoli niin kauan ku se elää. Se joutu muuttaa aikoinaan pois paikkakunnalta, kun ihmiset alko lähestyy sitä erilailla niinku ennen. Aina mihin meni duuniin, niin ilmotus työnantajalle.

Se uhos oikeuksilla, mutta sanottiin että maksetaan aina laskut sitä mukaan kun tippuu, mutta eroon et pääse. Se on aivan hermoraunio. Vaimonsa pakkas kamat jä lähti.

Vierailija
9/11 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten tuo on voinut jatkua ja jatkua!

Varmaankin kun on luottanut valmentajaan, joka auttanut uralla. Nuoruuttaan ei ole tiennyt, mikä on aikuiselta sallittua ja valmentaja on osannut painostaa ja uskotella uhriansa. Tytön on luonnollisesti vaikeaa kertoa tapahtumista kun kaikki uskovat valmentajan olevan kunnon ihminen ulospäin. Oikeastaan aika klassinen tapaus.

Vierailija
10/11 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa toimintaa tältä tytöltä. Kuten hän itsekin jutussa toteaa, ei hän ole enää uhri.

Tyttö on ymmärtänyt asian ytimen kaikesta tuosta valmentajansa sairaasta aivopesusta huolimatta. Hyväksikäyttö määrittelee ainoastaan tekijän ja teot ovat luonnollisesti pedarin vastuulla. Ei 'uhrien' kuulu pelätä ja olla hiljaa. Toivottavasti mahdollisimman moni muu vastaavaa kokenut ymmärtäisi tämän ja puhuisi kokemuksistaan, sillä juuri uhrien hiljentäminen mahdollistaa hyväksikäyttämisen. Hiljaa oleminen taas 'uhriuttaa'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme