Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....

Vierailija
16.10.2018 |

...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.

Kommentit (292)

Vierailija
1/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.

Kaikenmaailman poppamies kastikkeet jne.

Itse olen rehellisesti sanottuna ainut jonka tiedän ostaneen nonparelleja.

Vierailija
2/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurströmmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut nonparelleja usein. Mutta kuka ostaa kaikki ne lisäravinteet, urheilujuomat yms? Tai pussikeitot, padat, valmiskastikkeet?

Vierailija
4/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen hapankaali lasipurkissa. Ehkä venäläiset asiakkaat ostavat, itse en uskalla vaikka rakastan hapankaalia.

Vierailija
5/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekeekin mieli mennä ostamaan aromisuolaa, lapsuuden kodissa ja mummolassa oli aina sitä, mutta itse ei ole vuosiin tullut ostettua, jotenkin nostalginen maku

Vierailija
6/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä aromisuolaa että poppamiehen kastikkeita myydään kyllä paljonkin.

Työskentelen kaupan kassalla.

Muutenkin kassalla on mielenkiintoista seurata mitä kaikkea erilaista ihmiset ostavat mitä itse en koskaan ole käyttänyt. Saa paljon hyviä ideoita :)

Vierailija
7/292 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunanvalkuaiset semmoisessa pötkössä. En ole koskaan nähnyt niitä kenelläkään. Tekisi joskus mieli ostaa ihan vaan kokeiluun, et millaista mönjää sieltä tulee.

Vierailija
8/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekeekin mieli mennä ostamaan aromisuolaa, lapsuuden kodissa ja mummolassa oli aina sitä, mutta itse ei ole vuosiin tullut ostettua, jotenkin nostalginen maku

Turha ja terveydelle haitallinen natriumglutamaatti!

Vierailija
9/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha ja terveydelle haitallinen natriumglutamaatti!

Mun aromisuolassani lukee "natriumglutamaatiton"

Vierailija
10/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.

Siinä tulee jauholle kova kilohinta!

Vierailija
11/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondensoitu maito, sellainen pienehkö metallinen purkki. mitä ihmettä sillä voi edes tehdä?

Vierailija
12/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi keitetyt ja kuoritut kananmunat yksittäispakattuna.

Vierailija
13/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.

Siinä tulee jauholle kova kilohinta!

Minulle on jäänyt mieleen, kun vuosia sitten yksi mies tuli kysymään tuota tuotetta. Kävi ilmi, että hän ei osannut tehdä lettuja itse. Eli tarinat taustalla voivat olla sellaisia, että et aina itse tule ajatelleeksi :) Uskon, että jotkut käyttää näitä tuotteita tottumuksesta (esim. kastikkeenvalmistuksessa), toisaalta helppouden vuoksi.

t: myyjä

Vierailija
14/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kondensoitu maito, sellainen pienehkö metallinen purkki. mitä ihmettä sillä voi edes tehdä?

Käytetään tiettyihin resepteihin mutta itsessään on kuin kinuskia eli voi laittaa vaikka jätskin päälle.

Vierailija
15/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondensoitu maito on maidosta keittämällä valmistettua tiivistettyä maitoa, johon on lisätty sokeria.

Valmiiksi karamellisoitua kondensoitua maitoa (dulce de leche) voi käyttää sellaisenaan tai kuumennettuna kinuskikastikkeen tapaan. Se käy myös kakkujen ja kuppikakkujen kuorrutuksiin tai täytteeksi. Kesällä huoneenlämmössä säilyvä maitotiiviste on kätevä vaikka mökillä, jossa maitotiiviste käy esim. lettutaikinaan tai vaniljakastikkeen tavoin omena- tai marjapiirakoille. Kondensoidulla maidolla voi hyvin korvata maidon kahvissa tai teessä tai makeuttaa kylmät juomat kuten pirtelöt tai frappet. (löhde: Hellapoliisti)

Vierailija
16/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunanvalkuaiset semmoisessa pötkössä. En ole koskaan nähnyt niitä kenelläkään. Tekisi joskus mieli ostaa ihan vaan kokeiluun, et millaista mönjää sieltä tulee.

Nämä on ymmärtääkseni sellaisia lisäproteiininlähteitä sellaiselle, jotka käyttää paljon proteiinia, salillakävijät siis. Voi laittaa esimerkiksi smoothien sekaan.

Tai varmaan käyttää leivonnassakin?

Vierailija
17/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa omatekemää jätskiä voi tehdä kondensoidusta maidosta...

😍😋

Vierailija
18/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi keitetyt ja kuoritut kananmunat yksittäispakattuna.

Minä ostan noita usein.

Tämän ketjun aihe on älytön, koska se että joku yksittäinen ihminen ei ole nähnyt kenenkään jotain tuotetta ostavan, tai ei tiedä sitä kenenkään käyttävän, ei kerro yhtään mitään. Jos sitä tuotetta kaupassa on, niin satavarmasti sitä ostaa niin paljon ihmisiä että sitä kannattaa valikoimassa pitää. Hyllytila on niin kallista että takuulla valikoimasta karsitaan vauhdilla sellaiset tuotteet joita kukaan ei osta.

Vierailija
19/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis lettujauho on erittäin kätevä kun ei viitsi/pysty raahata mukana munia ja maitoa. Käytän Lapissa vaelluksella aina, erittäin kätsä kun ei tartte kuin lisätä vesi.

Vierailija
20/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän fudgen, jäätelön ja banoffeen tekemiseen.