Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät uskalla kertoa henkilökohtaisista asioistaan edes anonyyminä?

Vierailija
16.10.2018 |

Aina kuvittelen että joku tuttu tunnistaa, vaikka kyseessä olisi palsta missä harvempi suomalainen käy

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan olen havaitsevinani ihmisissä outoa käytöstä heti seuraavana päivänä, kun olen täällä lipsauttanut ehkä jotain hivenen liian tunnistettavaa juttua. Mutta ehkä se on vaan mun päässä, ehkä.

Kyllä. Se on vain sun mielikuvitusta. Kukaan ei koskaan tiedä kuka täällä on, tämä on täysin virtuaalitodellisuutta, ei oikeaa. Jos jokun oikeita nimiä jne. sanota, niin ei voi tietää mistään kenestä puhutaan.

Niinpä, mutta muistetaanko että suurin osa näistä hulluista kirjoituksista, jotka on kirjoitettu niin kuin olisivat omakohtaisia ja omasta kynästä, niin ovat todellisuudessa jonkun ”esittämiä” ja juurikin tarkoituksena voi olla kerätä varsinkin negatiivisia kommentteja jotain tietynlaista ihmistyyppiä tai ryhmää kohtaan tai saada joku asia tai henkilö näyttäytymään tyhmässä valossa.

Ei tuo huoleta ainakaan minua, sillä vaikka täällä olisikin joku juttu joka saattaisi joltain osin sisältää samankaltaisuutta joihinkin oman elämän tapahtumiin tai henkilöihin, luotan kyllä siihen, että kukaan ei kuitenkaan ole niin törppö että luulee suoraan jonkun jutun olevan täällä jonkun sellaisen joka vaan sopisi ap:n paikalle. Tai jos on niin törppö, niin eipä sellaisten luulot tai mielipiteet ole minkään arvoisia.

Suurin osa näistä ”omakohtaisista ap avauksista” ovat niin silmiinpistävää provoja että oikein huvittaa kun tyhmimmät menee mukaan. Jotkut provot vaatii jo tarkempien yksityiskohtien huomaamista. Kieltämättä on aika kiva huomata kun ap menee jäihin kun häneltä tivataan vastausta johonkin epäjohdonmukaisuuteen, josta näkee että on provo kyseessä.

Vierailija
22/22 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä riippuen saatan olla lapseton tai niitä saattaa olla useampi. En aina muista tänne kirjoittaessani montako lasta olikaan tai mitä sukupuolta ne on.

Oma koulutus ja ammatti vaihtelee. Sukupuoli ja ikäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla