Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset! Miten osaatte olla hiukset auki? Kysyy toinen pitkähiuksinen jonka tukka tarttuu kaikkialle...

Vierailija
16.10.2018 |

Otsikossahan se tuli. Minulla on hiukset vyötäröön asti, ja pidän niitä yleensä kiinni. Tykkään tehdä kampauksia ja lettejä, joten on ihan kiva että sitä materiaalia on mistä tehdä. Välillä tahdon kuitenkin pitää hiuksia auki, mutta aina kun niin teen, se on melko tuskallista. Tukka jää kiinni ties mihin laukkuihin ja kainaloon (?!) ja illalla niskassa on hirveä takku. Tänään pidin tukkaa kahdella matalalla saparolla (tähän tyyliin http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2014/07/Nicole-Kidman-Soft-L…) ja silti tukka tarttui kaikkeen kiinni. Arg! Miten onnistutte?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiukset lapaluiden alapuolelle ja en osaa yhtään pitää irti, yleensä aina perusponnari, harvoin letillä.

Vierailija
2/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kiinni aina, varsinkin vessassa käynti on ällöttävää kun hiukset ovat auki ja uivat jossain likaisessa lavuaarissa... Saati sitten tehdä mitään töitä, varsinkaan laittaa ruokaa, kun hiuksia löytyy joka paikasta ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun aiemmin oli pitkät hiukset, en osannut yhtään pitää auki, kun tuntui, että ne hiukset on tiellä ja naamalla, lautasella , vetoketujen välissä jne. Niipä ne oli öisinkin letillä,  päivisin sitten erilaisilla ponnareilla, nutturoilla ja leteillä, hiukset olivat pisimmillään vyötärö mittaiset.  Kyllästyin hiusten kanssa pelaamiseen, kun olivat viel paksut ja hitaasti kuivuvat ja kesällä kuumat, niinpä leikkasin lyhyen mallin jota en ole katunut koska sopii kivasti mulle. Mutta siis vastaus kysymykseen: en pitänyt hiuksia auki.

Vierailija
4/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kerroin tuolla yhdessä toisessa ketjussa että minulla jäi yöllä hiukset sängynpäätyyn kiinni. AUTS!

Melkein pää irtosi kun siitä nousin...

Vierailija
5/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne jää kiinni ovenkahvoihin, vetskareihin, laukun metalliosiin, bussissa kaikkiin mahdollisiin ruuveihin mitä siellä on, sotkeutuu kaulahuiviin ja ui lavuaarissa ja lautasella. Tosi kivaa. Harkitsen vakavasti lyhyeksi leikkaamista. Se, että ne näyttää vartin ihanilta heti selvittelyn jälkeen, ei jotenkin tunnu tän arvoiselta.

Vierailija
6/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun aiemmin oli pitkät hiukset, en osannut yhtään pitää auki, kun tuntui, että ne hiukset on tiellä ja naamalla, lautasella , vetoketujen välissä jne. Niipä ne oli öisinkin letillä,  päivisin sitten erilaisilla ponnareilla, nutturoilla ja leteillä, hiukset olivat pisimmillään vyötärö mittaiset.  Kyllästyin hiusten kanssa pelaamiseen, kun olivat viel paksut ja hitaasti kuivuvat ja kesällä kuumat, niinpä leikkasin lyhyen mallin jota en ole katunut koska sopii kivasti mulle. Mutta siis vastaus kysymykseen: en pitänyt hiuksia auki.

Öisin minullakin on aina kiinni, muuten olisi tukka takussa aamulla ja lutistunut itseni tai miehen alle yöllä.

Välillä mietin hiusten leikkuuta, mutta en tiedä. Ehkä sellainen lapaluumitta olisi vaihtelua? Olen muutamat kerrat pätkäissyt polkkamittaan, ja aina jään kaipaamaan pitkää tukkaa. Lapaluumittakin on tuntunu "lyhyeltä" silloin kun tekee kampauksia. Joten vielä mietityttää tuo hiustenleikkuu vaikka vaihtelu olisi välillä ihan kiva.

Ap

Vierailija
7/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kerroin tuolla yhdessä toisessa ketjussa että minulla jäi yöllä hiukset sängynpäätyyn kiinni. AUTS!

Melkein pää irtosi kun siitä nousin...

Ai kamala. :D Ei ole vielä käynyt minulle. Mutta aina kun hiukset on auki, niin sitä jossain vaiheessa kiroan. Tuulisella säällä tukka on kaikkialla. Laukkua ei voi pitä olalla, kun tukka on jatkuvasti tiellä ja laukku kiskoo ikävästi. Tänäänkin kun tempaisin laukun pois olalta, niin siihen takertui hiuksia, ja nipsaisi oikein ikävästi päänahasta.

Ap

Vierailija
8/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulahuivin useimmin laitan hiusten päälle, en alle.

Hiuslakka auttaa myös paljon.

Vaikka on pitkä tukka niin harvemmin tarttuu mihinkään.

Vierailija
9/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni ulottuu alaselkään asti eikä kyllä mitään ongelmia ole koskaan ollut, ei ne mihinkään tartu :O Välillä menee ikävästi kainaloihin mutta ei se nyt niin iso ongelma ole. Outoa. Pidän hiuksia aina auki.

Vierailija
10/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne jää kiinni ovenkahvoihin, vetskareihin, laukun metalliosiin, bussissa kaikkiin mahdollisiin ruuveihin mitä siellä on, sotkeutuu kaulahuiviin ja ui lavuaarissa ja lautasella. Tosi kivaa. Harkitsen vakavasti lyhyeksi leikkaamista. Se, että ne näyttää vartin ihanilta heti selvittelyn jälkeen, ei jotenkin tunnu tän arvoiselta.

Joo, hienolta näyttää hetken, mutta hirveä tuska suuremman osan aikaa. Kiharatkin näyttää tosi kivalta pitkässä tukassa, mutta armoton vaiva tehdä ne, ja ei minulla ainakaan kestä kiharat, ellen ole koko päivää sisällä liikkumatta (jos kestää sittenkään).

Ap

Vierailija
11/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulahuivin useimmin laitan hiusten päälle, en alle.

Hiuslakka auttaa myös paljon.

Vaikka on pitkä tukka niin harvemmin tarttuu mihinkään.

Lakkaa laitan aina, mutta onko sitten jotain heikkotehoista, en tiedä. Tuon huivihomman olen joskus tehnyt, se auttaa kyllä jonkin verran. Mutta tukka tahtoo mennä alta söheröön, vaikkakin on se pienin ongelma tuossa. :D Kesällä ei oikein viitsi laittaa huiveja, ja toisaalta jos on kuuma niin ei viitsi kulkea hiukset aukikaan.

Ap

Vierailija
12/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hiukseni ulottuu alaselkään asti eikä kyllä mitään ongelmia ole koskaan ollut, ei ne mihinkään tartu :O Välillä menee ikävästi kainaloihin mutta ei se nyt niin iso ongelma ole. Outoa. Pidän hiuksia aina auki.

Aarg, miten teet sen? :D Olenko sitten jotenkin normaalia heiluvaisempi yksilö, kun tuntuu että tukka on aina tiellä. Juurikin olkalaukun lenkkiin jää kiinni, saattaa heilahtaa ruokaan jos istuu pöytään eikä ole tajunnut pitää tukasta kiinni, makaa tukan päällä ja kun liikkuu niin pää notkahtaa kun tukka on alla, vetskarin väliin saattaa jäädä, johonkin oven ripaan... Onhan näitä.

Ap

Vierailija
13/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia. Tukka on vyötärölle asti. En voi pitää kiinni kun päätä alkaa särkeä. Paitsi yöksi laitan joskus löysälle letille. Syödessä teen niin, että jaan hiukset niskasta kahteen osaan ja nostan ne ristiin hartioiden yli etupuolelle. Ei roiku lautasella. Tarvittaessa nostelen hiukset esim laukun hihnan alta etukäteen. Olen tosin aina ollut pitkätukkainen, joten nää tulee niin selkärangasta että en mieti koko asiaa. Mun mielestä vaikeempi on sellanen puolipitkä, kun se roikkuu hartioilla ja heiluu joka paikassa. Näin pitkässä on jo painoa, että pysyy ojennuksessa.

Vierailija
14/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot.....en voi keskittyä nyt muuhun.

Vierailija
15/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on alaselkään ulottuvat hiukset ja en tunnista ollenkaan ongelmaa. No joskus hiuksia jäänyt auton oven väliin ja sängyssä miehen alle, mutta ei ihmeempää. Hiukseni ovat olleet pitkät lähes koko ikäni ja pidän niitä auki aika paljon.

Vierailija
16/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksesi ovat liian pitkät, jos ne ovat vyötärölle. Leikkauta yläselkään. Silloin vielä pitkät, mutta helpommat ja ennen kaikkea paremman näköiset.

Vierailija
17/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmia. Tukka on vyötärölle asti. En voi pitää kiinni kun päätä alkaa särkeä. Paitsi yöksi laitan joskus löysälle letille. Syödessä teen niin, että jaan hiukset niskasta kahteen osaan ja nostan ne ristiin hartioiden yli etupuolelle. Ei roiku lautasella. Tarvittaessa nostelen hiukset esim laukun hihnan alta etukäteen. Olen tosin aina ollut pitkätukkainen, joten nää tulee niin selkärangasta että en mieti koko asiaa. Mun mielestä vaikeempi on sellanen puolipitkä, kun se roikkuu hartioilla ja heiluu joka paikassa. Näin pitkässä on jo painoa, että pysyy ojennuksessa.

Hyviä vinkkejä, kiitos! Ei tule minulla vielä selkäytimestä, vaan pitää nähtävästi opetella nämä jipot.

Ap

Vierailija
18/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saparot.....en voi keskittyä nyt muuhun.

Linkkinä oli tuo Nicole Kidmanin lookki. En tiedä näyttikö minulla yhtä kivalta, mutta ihan hauskaa vaihtelua oli niihin ainaisiin nutturoihiin ja sivuletteihin joita yleensä pidän.

Ap

Vierailija
19/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksesi ovat liian pitkät, jos ne ovat vyötärölle. Leikkauta yläselkään. Silloin vielä pitkät, mutta helpommat ja ennen kaikkea paremman näköiset.

Makuasioita. Mietin tuota yläselkään leikkausta, kun kaipaan hieman vaihtelua ja olen kasvattanut näitä jo hetken. Mutta emmin juurikin samasta syystä, että alkaako taas vaan kasvatus uudestaan kun tykkään kuitenkin tehdä kampauksia niin paljon. Hiusten pesu ja kuivaus kyllä varmasti helpottuisi.

Ap

Vierailija
20/41 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ihan noin pitkiä hiuksia eikä kyllä ongelmiakaan. Koska pidän hiuksia aina auki (painavat liikaa ja kampaukset tuntuvat epämiellyttäviltä, olen vain tottunut toimimaan niiden kanssa. Totta kai niitä täytyy siirrellä, kun laittaa vaikka laukun olalle.

Hiukset ovat oikeastaan hankalat vain seksiä harrastaessa tai halaillessa, mies ei oikein osaa varoa niitä.