Muita jotka eivät uskalla kertoa henkilökohtaisista asioistaan edes anonyyminä?
Aina kuvittelen että joku tuttu tunnistaa, vaikka kyseessä olisi palsta missä harvempi suomalainen käy
Kommentit (22)
Ketään ei kiinnosta sun jutut.
Sä et ole niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun jutut.
Sä et ole niin tärkeä.
Aina on joku sadisti, joka haluaa viedä viimeisetkin mehut ihmisestä.
Mä en uskalla kyllä kertoa mistään mikä mua ärsyttää myöskään, pelkään että mun munapää pomo tunnistaa, se nainen on niin narsisti että varmaan irtois siitäkin hyvästä joku mielikuvitussanktio. :D
Onko ylipäätään joku pakko kertoa henkilökohtaisia asioita netissä?
Vierailija kirjoitti:
Esim. Äitihullun ilmeisesti on pakko. Vuositolkulla vieläpä, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä...
Hullujen, yksinäisten ja latvasta lahojen av-palsta
Riippuu asiasta. Minulla on mielipiteitä ja ajatuksia, joita en todellakaan mihinkään laita. Etten joudu joskus jonkun vihakampanjan kohteeksi niiden takia. Eivät nimittäin ole oikein nykymaailman mieleen :D Voi olla että huudan ne joskus ääneenkin. Mutta siinä vaiheessa pitää olla lapset omillaan ja joko omaisuutta kerätty piiloon tai koko elämä muuttunut paskasen yhdentekeväksi.
Mutta sellasia juttuja kuin palkkatiedot tai sairaustiedot (no kaikkia diagnooseja en mee lääkärille edes hakemaan) tai sen sellaiset ei hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
naulan kantaan!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asiasta. Minulla on mielipiteitä ja ajatuksia, joita en todellakaan mihinkään laita. Etten joudu joskus jonkun vihakampanjan kohteeksi niiden takia. Eivät nimittäin ole oikein nykymaailman mieleen :D Voi olla että huudan ne joskus ääneenkin. Mutta siinä vaiheessa pitää olla lapset omillaan ja joko omaisuutta kerätty piiloon tai koko elämä muuttunut paskasen yhdentekeväksi.
Mutta sellasia juttuja kuin palkkatiedot tai sairaustiedot (no kaikkia diagnooseja en mee lääkärille edes hakemaan) tai sen sellaiset ei hävetä yhtään.
Minkä helvetin vihakampanjan kohteeksi joudut jos sanot jotain anonyymisti? Sut korkeintaan poistetaan siltä palstalta jos puhut jotain rasistista jne. Siinä se vihakampanja sitten... Anonyymi tarkoittaa sitä että kukaan ei tiedä kuka sinä olet, eli sinuun ei voi kohdistaa yhtään mitään.
Toisinaan olen havaitsevinani ihmisissä outoa käytöstä heti seuraavana päivänä, kun olen täällä lipsauttanut ehkä jotain hivenen liian tunnistettavaa juttua. Mutta ehkä se on vaan mun päässä, ehkä.
Se on erittäin yleistä että ihmiset kuvittelevat että heidän asiansa kiinnostavat muita ihmisiä. Esim. pikkurikolliset kuvittelevat että poliisit seuraavat heitä ja kuuntelevat heidän puheluitaan jatkuvasti. Eivät ymmärrä että heidän tekemistensä kartoittaminen olisi poliisin vähien resurssien tuhlaamista, poliisit kuuntelee vain isojen tekijöiden puhelimia, eikä niitäkään kuin erikoistapauksissa.
Monet kuvittelee että kun kävelevät kadulla niin kaikki tuijottavat, vaikka totuus on se, ettei kukaan muista sen jälkeen sinua kun häviät heidän näkökentästään.
Myöskään talojen ikkunoista ei ihmiset tuijota koko ajan vieraiden ihmisten tekemisiä esim. normaalia kävelyä talon ohi, myöskään talon ohi kulkevat eivät tuijota juuri sinun ikkunastasi sisään. Vaikka lapset juoksisivat leikeissään juuri sinun ikkunasi ohi tosi läheltä, heitä ei kiinnosta tuijottaa teille sisälle, ei vaikka mielenkiintoisesti katsot siellä telkkaria tai syöt keittönpöydän ääressä jauhelihakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan olen havaitsevinani ihmisissä outoa käytöstä heti seuraavana päivänä, kun olen täällä lipsauttanut ehkä jotain hivenen liian tunnistettavaa juttua. Mutta ehkä se on vaan mun päässä, ehkä.
Kyllä. Se on vain sun mielikuvitusta. Kukaan ei koskaan tiedä kuka täällä on, tämä on täysin virtuaalitodellisuutta, ei oikeaa. Jos jokun oikeita nimiä jne. sanota, niin ei voi tietää mistään kenestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naulan kantaan!
Tervetuloa molemmat vertaistenne joukkoon!
Minä.
En kerro, että synnyin keskosena. En sano siitäkään mitään, että olin toiseksi paras luokallani.
En mainitse koskaan, että minusta tuli kokki.
Puolisostani Petteristä en puhu enkä kolmesta lapsestani, joista vanhin on poika ja kaksi nuorempaa tyttöjä.
En koskaan kirjoita hirvikoirastamme Pennistä.
Saati mökistämme saaristossa.
t. Anni Mariantytär Virtanen (231182-131W)
Tampere
Luuleeko joku täällä nyt oikeasti, että totena kirjoitetut asiat todella pitävät paikkansa ?
.