Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäilyttävää? Tapailemallani miehellä on vain 4 kaveria Facebookissa

Vierailija
16.10.2018 |

Miehen käytös on ollut hieman ahdistavaa. Hän on kyllä aidosti mukavanoloinen, mutta saan stalkkerin vibat siitä. On mm. myöntänyt googletelleensa mua ja etsinyt instagramini. Pommittaa viesteillä jatkuvasti ja avaa whatsapin salamannopeasti kun vastaan hänen viestiinsä. On siis puhelimen äärellä koko ajan odottamassa.
Mies haluaa nyt olla Facebookissa kavereita ja ihmetyin vähän kun tällä oli vain 4 kaveria, joista yhden tunnistin siskokseen. Onko tuollainen normaalia? Mua alkoi vähän epäilyttää/pelottaa. Olen itsekin introvertti joten sinänsä ymmärrän, mutta on mulla sentään paljon enemmän tuttavia Facebookissa mm. työkavereita ja vanhoja koulukavereita. Miehen profiili ei ole uusi vaan ainakin pari vuotta vanha, muutama päivitys siellä näkyi olevan vuodelta 2016.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luehan nyt tuo kirjoittamasi eka kappale, ja mieti uudelleen mistä olet huolissasi. Olisiko tuollainen sitten ok jos miehellä olisi enemmän kavereita fasessa...

Vierailija
2/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi epäilyttävää? Tai siis mistä mielestäsi kertoisi vähäinen kaverimäärä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuossa ainakin itseäni huolestuttaa eniten, että miehellä on vain 4 kaveria Facebookissa ;)

Vierailija
4/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se olisi epäilyttävää? Tai siis mistä mielestäsi kertoisi vähäinen kaverimäärä?

Mielenterveysongelmia? Kyllä useimmilla on edes niitä vanhoja koulukavereita facessa, vaikkei heitä enää tapailisikaan.

Vierailija
5/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on luultavasti toinen profiili, jonka haluaa pitää sinulta salassa. Luultavasti varattu mies.

Vierailija
6/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Facebookkia lainkaan.

Vierailija
7/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on lähinnä sinun suhtautumisesi. On minullakin puhelin yleensä käden ulottuvilla enkä käytä facebookia ollenkaan, sus siunatkoon!

Vierailija
8/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luehan nyt tuo kirjoittamasi eka kappale, ja mieti uudelleen mistä olet huolissasi. Olisiko tuollainen sitten ok jos miehellä olisi enemmän kavereita fasessa...

No saisi kuvan, että tyypillä on muutakin elämää ja ehkä siksi vastaa viesteihin nopeasti kun on muitakin juttelukavereita/katseltavaa puhelimessa. Nyt tulee vaan olo, että päivystää mun takiani puhelinta.

Ap

Vierailija
9/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole facebookissa ainuttakaan kaveria, se on täydellisen tyhjä. Eipä se kyllä koskaan sitä edes käytä, kuulemma turhuuksia :)

Vierailija
10/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on luultavasti toinen profiili, jonka haluaa pitää sinulta salassa. Luultavasti varattu mies.

Mutta sisko sitten löytyy tästä salaisesta profiilista?

Vierailija
11/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmia? Kyllä useimmilla on edes niitä vanhoja koulukavereita facessa, vaikkei heitä enää tapailisikaan.

Useimmilla mun tuntemilla mt-ongelmaisilla on 100+ kaveria, osalla paljon enemmänkin. Miksei vähäinen kaverimäärä kertoisi mieluummin siitä, että ei halua pitää listoilla mitään hyvänpäiväntuttuja?

12/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.

Vierailija
13/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saisi kuvan, että tyypillä on muutakin elämää ja ehkä siksi vastaa viesteihin nopeasti kun on muitakin juttelukavereita/katseltavaa puhelimessa. Nyt tulee vaan olo, että päivystää mun takiani puhelinta.

Ap

Haha :D onpahan kovat luulot itsestä. Puhelimella voi tehdä kaikkea muutakin kuin viestitellä

eri

Vierailija
14/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ajattelisin, että kyseessä on ihminen, joka on kauan sitten päättänyt liittyä Facebookiin, mutta ei käytä sitä kuin ehkä kerran kuussa.

Vierailija
15/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen miestä joka ei ole lainkaan facebookissa. Ja itse olen sellainen, että vastaan aika poikkeuksetta saman tien viesteihin. Taidetaan siis olla epäilyttäviä friikkejä molemmat, sekä minä, että tapailemani mies 😱

Vierailija
16/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.

sama täällä: ei ole eikä tule!

Vierailija
17/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole facebook-tiliä, ei kyllä kavereitakaan. Tiedostan sen olevan epäilyttävää, mutta en lopulta ymmärrä, miksi minulle ei ystäviä tai tuttavuuksia synny. Minkäs teet, eipä ketään oikein voi pakottaakaan ystävyyteen.

En minä siitä huolimatta ole stalkkeri, ripustautuja, omituinen tai mitenkään muuten poikkeava. Jos taas muilla ihmisillä on se ajatus, että kaveriton (tai facebookiton) on jotenkin äärimmäisen epäilyttävä, todennäköisyys saada lisää ystäviä tai seuraa laskee jo lähelle nollaa. Eihän teihin pääse kiinni mitenkään, kun olette kuin teflonia oman kuplanne ulkopuolelle.

Vierailija
18/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut herättäisi liian runsas määrä tai sitten todella hyvin hyvin vähäinen määrä. Eräällä tutulla on 300 kaveria Facessa ja siitä saa 'hienon' vaikutelman mutta taitaa oikeasti olla niistä tekemisissä vain jonkun vajaan 10 ihmisen kanssa. Itselläni olisi varmaan ainakin 200 tuttua Facessa mutta poistin lähes kaikki kuten entiset koulukaverit, työkaverit vuosien takaa jne. Sen vuoksi etten vain halua jakaa postauksia ihmisille joiden kanssa en ollut vuosiin tekemisissä. Nykyään vähän yli 50 Facekaveria ja sitä en aio juurikaan paisuttaa. He ovat samanhenkisiä ihmisiä kuin itse ja muutama ystävä vuosien ajalta jotka haluan pitää Facessa vaikken tekemisissä olekaan enää livenä. 

On tullut kaveripyyntöjä henkilöiltä että kun on tarkastellut profiilia niin kavereita voi olla vaikka 1000 mutta julkaisujen tykkääjät on vain muutamissa henkilöissä. Tosin voi olla henkiöitä että heillä on ne Facekaverit kuin on oikeat ystävät/sukulaiset elämässä eikä ketään ylimääräisiä tai tuntemattomampia henkilöitä ole sinne hyväksynyt. 

Vierailija
19/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisin facessa jotain entisiä "koulukavereita", joista 90% oli kusimulkkuja?

Vierailija
20/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donner sanoi joskus haastattelussa, että hänellä on vain yksi FB kaveri. Siinä oli mielestäni jotain hienoa.

Stalkkasin Jönkan nyt tämän keskustelun innoittamana ja huomasin, että meillä on yksi yhteinen fb kaveri. Se ei nyt kyllä selvinnyt, oliko kyseinen henkilö se Jönkan ainoa kaveri.