Mitä sanoja tai sanontoja inhoatte?
"Kaikkee se leipä elättääkin" ja jaxuhali sekä enääN. Hyi ja hyi.
Kommentit (856)
Nikka nikka pits jou jou
seikkin ääss pits pits
nikka pits jou
Aihe vapaa
Hakemaasi sivua ei voida näyttää.
"Palataan astialle"
"Porukoista" puhuminen, kun tarkoitetaan vanhempia. Aina on kuulostanut mielestäni ihan älyttömän typerältä. Kyllä, myös silloin kun olin itse teini ja kaverit hoki tuota. Mitkä ihmeen porukat? Mulle tulee mieleen lähinnä joku peliporukka, hirviporukka, talkooporukka tms. Perhe on perhe ja vanhemmat on vanhemmat, tai sitten isä/äiti, mutta tosi outoa kutsua noin epämääräisellä typerällä sanalla.
Ei tule inhokkisanoja oikein mieleen, mutta hillitön lelletys ja lällätys kyllä inhottaa. Kohtako joka toisen sanan loppuun pätkähtää jostain -lle tai -llä tai vähintäänkin -ltä? Aivan kuin asiaansa ei muuten vois ilmaista.
" ei hätää" tai " no hätä" kun kerron, että jossain asiassa menee tietty aika. No en minä sitä nyt todella tarkoitakaan, että tässä jotain hätää olisi.
Päikky. En tiedä miks tuo ärsyttää mua niin paljon!!
Somekuvien kommentointi: ihana sinä, kaunis sinä. Eikö nyt prkl riitä vaan ihana tai kaunis tai olet ihana, olet kaunis!!
Masuasukki
Rakkauspakkaus
Ja megainhokki OTTAA KOPPI jostain astiasta
Kyyninen ilmaus "ei ole olemassa ilmaista lounasta".
Ihan pahimmat: Täykky, broisku, täykkäri, jeppis.
Viikonloppuja, hyvät viikonloput/illat/pyhät
Matkalla, sanoitus, "olla ihan kahvilla"
"Minä olen nainen minun kuuluu saada...." pisteiden tilalle se sana mitä tällä kertaa vaaditaan muilta
diskurssi
reflektoida
quotata
call outtaa
"Kevyet mullat" on joillakin varsinkin nuoremmilla miespuolisilla eliöillä ärsyttävä tapa laittaa jonkun poismenon johdosta.
Nykyisten lööppiotsikoiden vakiosanasto, joissa TÄRÄYTELLÄÄN, TYRMISTYTÄÄN, TYLYTETÄÄN, jokainen tapahtuma on JÄRKYTTÄVÄ! tai JÄRISYTTÄVÄ! Ja kaikki julkut ovat ihan AVOIMENA paljastelemassa yksityisasioitaan ynnä PIRISTÄVÄT seuraajiaan RÄVÄKÖIN ja RADIKAALEIN somepäivityksin!
Asiasta kukkaruukkuun.