Kuinka kostetaan hallitukselle aktiivimalli?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Tämä on selkee. Laitatko sun duunipaikan osoitteen? Katsotaan kumpi on ensin paikalla.
Mannerheimintie 65. Kahdeksalta aamulla kun olet paikalla, niin katsotaan mihin hommiin sinusta olis.
Vierailija kirjoitti:
Kakkaamalla housuun.
Ja mitähän se auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Tämä on selkee. Laitatko sun duunipaikan osoitteen? Katsotaan kumpi on ensin paikalla.
Niin, ja onhan firmassa yli 20 henkeä? Minä teen töitä halvemmalla, ja pomon ei tarvitse kuin laskea hiukan matikkaa.
Laskea hiukan matikkaa, niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkaamalla housuun.
Ja mitähän se auttaa?
Kyllä Sipilää harmittaa jos joku käy kakkaamassa sen housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Mitä sä mun työpaikalla tekisit,hanki oma.
Saman kuin sinä, mutta hiukan halvemmalla.
Et taatusti tee halvemmalla.
Ai. Olen olut työttömänä korkeakoulutettuna kaksi vuotta peruspäivärahalla. Olen yli 50. Lyödäänkö vetoa?
Korkeakoulutetut oluttyöttömät, varsinkin vanhukset, ovat niiiiin ulkona työelämästä.
Älä kuluta ja älä tee koskaan töitä ja jos teet niin pimeästi. Kuseta ja sluibaa samalla tavalla miten ne porvarit vetää peppuun köyhiä.
Hahaha..luin eka otsikon väärin. "Kuinka kosteaa hallituksen aktiivimalli"
Joo, taisi olla kosteaa kun sitä hahmoteltiin.
Anyway, äänestämällä voi vaikuttaa. Ongelma vaan on ettei ole hyviä ehdokkaita/ puolueita nykyään. Ehdokkaat kääntävät takkia tai vaihtavat kesken kauden puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha..luin eka otsikon väärin. "Kuinka kosteaa hallituksen aktiivimalli"
Joo, taisi olla kosteaa kun sitä hahmoteltiin.
Anyway, äänestämällä voi vaikuttaa. Ongelma vaan on ettei ole hyviä ehdokkaita/ puolueita nykyään. Ehdokkaat kääntävät takkia tai vaihtavat kesken kauden puoluetta.
Siinä taas yksi persujen äänestäjä, jolle muka tuli ihan puun takaa, että persut ovat vain populistipuolue. Kyllä tästä varoiteltiin ennen vaaleja, mutta et uskonut.
Lopetettu jo kuluttaminen, kun ei usean lapsen yh:na meinaa rahat riittää edes ruokaan. Kiitos hallitus rahojen lypsämisestä meiltä pienipalkkaisilta hyville veljille.