Kuinka kostetaan hallitukselle aktiivimalli?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Lopettaa kuluttamisen. Varsinkaan mistään isoista firmoista ei kannata ostaa mitään.
Eikä suomalaista ruokaa! ☺
Aktivoituu pimeisiin töihin ja samalla nostaa työttömyystukea ja muitakin tukia mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Tämä on selkee. Laitatko sun duunipaikan osoitteen? Katsotaan kumpi on ensin paikalla.
Aloitetaan "taksipalvelu" ja täytetään taksitolpat mutta ei palvella hallitusta, kävelkööt!
Äänestämällä. Toistaiseksi meillä ei vallankahvaan pääse kuin saamalla paljon ääniä. Varmaan tuosta muinaisjäänteistä pian luovutaan, mutta vielä voi vapaasti äänestää.
Vaalit tulossa ja siinähän voi jokainen omalta kohdaltaan vaikuttaa. Jos tykkää suomen alasajosta, aktiivimalleista, pääoman siirrosta pois suomesta, koulutuksen vähentämisestä niin äänestää kokoomusta, keskustaa ja mitä lie sinisiä
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan "taksipalvelu" ja täytetään taksitolpat mutta ei palvella hallitusta, kävelkööt!
Aloita taksipalvelu ja aina kun tulee joku poliitikko kyytiin niin aja se jonnekin hevonkuuseen kaatopaikalle ja jätä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Tämä on selkee. Laitatko sun duunipaikan osoitteen? Katsotaan kumpi on ensin paikalla.
Niin, ja onhan firmassa yli 20 henkeä? Minä teen töitä halvemmalla, ja pomon ei tarvitse kuin laskea hiukan matikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Mitä sä mun työpaikalla tekisit,hanki oma.
Saman kuin sinä, mutta hiukan halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Et taatusti tee halvemmalla.
Ainakaan itse en osta enää mitään suomalaista. Suomi ei ole enää millään tavalla entisensä. Täällä suorastaan vihataan vähäosasia ja sairaita ihmisiä.
Koska tuo sienitauti näkyy istuvan sitkeästi, ainoa tapa on ensi vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä töihin.
Et taatusti tee halvemmalla.
Ai. Olen olut työttömänä korkeakoulutettuna kaksi vuotta peruspäivärahalla. Olen yli 50. Lyödäänkö vetoa?
Äänestämällä sdp:tä ensi keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on niin paljon tyhmiä avauksia?
Onhan tällä palstalla paljon noita tyhmiä aloituksia muttei tämä kyllä ole. Jos hallitus ajaa eriarvoistumista ja ei huomio kansalaisia niin silloinhan vaalit on se paikka missä saadaan muutos.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Lopettaa kuluttamisen. Varsinkaan mistään isoista firmoista ei kannata ostaa mitään.