Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko strippareiden katselu pettämistä?

Peksi
15.10.2018 |

Käyn joskus Kalliossa katsomassa strippareita ja seksimessuilla. Onko se pettämistä? Stripparit on monet kivoja ja niiden kanssa voi jutella. Ne osaa vietellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pettämistä ole. Kuhan et vaan mene koskettelemaan, katseleminen silti ok. Jos se todellakin siinä pysyy. Sun täytyy myös miettiä kumppanisi ja sinun suhdetta. Jos ne stripparit niin kovin kiinnostaa niin voithan kysyä kumppaniltasi jotain samantapaista. Esim sylitanssia mutta muista olla hienovarainen!

Vierailija
2/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö strippibaareihin ilmaiseksi niinkuin normibaareihin vai onko aina maksut? En ole koskaan käynyt. Jos ilmaiseksi pääsee niin johan ottaa päästä kun täälläpäin ei tollasia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset asiat kannattaa jutella selviksi suhteen alussa. Omasta mielestäni kyseinen toiminta ei ehkä ole ihan pettämistä mutta lähestulkoon siihen verrattavissa oleva asia, josta kyllä pahoittaisin mieleni. Joku muu voi olla eri mieltä. 

Vierailija
4/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttareissa olen joskus ollut enkä ymmärrä, miten se olisi pettämistä. En minä niihin itse ole koskaan hakeutunut.

Vierailija
5/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Punaisessa Lyhdyssä on sisäänpääsymaksu, tais olla 6€. Samat väsyneet stripparit pyörii siellä koko ajan. Ja paska tyly henkilökunta myy kassan ohi privaatteja väsyneille asiakkaille.