Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: miten löytää sopiva kumppani?

Vierailija
15.10.2018 |

Mennään suoraan asiaan. Naiset ovat alkaneet kiinnostumaan (vihdoinkin), mutta olen ikäväkseni huomannut ettei sopivuus määritä kovinkaan hyvin millaiset naiset kiinnostuvat.

Ap itse:
- pian 40v
- lyhyt ja hoikka
- liikunnallinen
- työssäkäyvä, tavallinen ammatti
- harrastaa vaeltamista, seikkailemista, filosofiaa ja joogaa

Ap:sta kiinnostuneet:
- 26-38v
- lyhyt, omenavartaloinen ja ylipainoinen (pl. yksi pitkä, omenavartaloinen ja ylipainoinen). "Tasohierarkia" on tässä huvittavan selvä
- ei liikunnallinen
- odottaa mieheltä aloitteellisuutta
- taustalla seukkailut hauskojen mutta petollisten tyyppien kanssa, nyt haussa luotettavampi Äijä tasaiseen ja arkiseen suhteeseen
- ei harrastuksia, tai kodin laittaminen ja ruuanlaitto

Ap:ta kiinnostaisi:
- 26-50v
- suurin piirtein normaalipainoinen. Jos on pakko valita niin eniten miellyttää pitkät naiset, joko hoikat tai amatsonimaiset, mutta tällä ei ole suuremmin väliä
- liikunnallinen, mutta ei pyllykuvia räpsivä instafitnessbimbo (sori)
- itsekin aloitteellinen
- tykkäisi lähteä vaelluksille, tutkimaan hylättyjä paikkoja, jne
- kiinnostunut muustakin kuin arjen asioista

Joo, ymmärrän. Lyhyt ja hitelä, ei isot tulot -> laske rimaa. En aio laskea jos se tarkoittaa epäsopivaa kumppania ja nikkaroivan Äijän roolin vetämistä.

Mitä olisi tehtävissä? Pitääkö laittaa pystyyn mediaseksikäs IT-firma ja kiivetä Mt. Everestille? Jotain muuta?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki akateeminen koulutus

Vierailija
2/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat liikunnallisen ja hauskan naisen.

Tiedät kyllä mitä naiset haluavat vaihtokaupassa:

- pituutta, raamikkuutta, komeutta (geenejä)

- rahaa ja statusta (resursseja)

Tasosi on korkeintaan aKTM eli alemman keskitason mies. Et voi saada liikunnallista (hyvärunkoista) naista, tai ottaa hauskan miehen roolia. Sinun on hyväksyttävä lyhyt ja pyöreä nainen, ja betamiehen rooli ahkerana työmuurahaisena.

Tai sitten perustat sen IT-firman.

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskellut yliopistossa, mutta tutkintoa en koskaan tehnyt. Nykyään olen menestyvä yrittäjä, joten naisia ei kiinnosta koulutustaustani niin paljoa, kun kädessä on kuitenkin kultainen Rolex ja pukeudun muutenkin kalliisiin merkkivaatteisiin. Raha (ostovoima) näköjään viehättää suuresti naisia. Tietenkään ei haittaa, että olen myös atleettinen ja muutenkin hyvän näköinen.

Huvittaa, kun välillä lihavat tai lyhyet (<165cm) tulevat tekemään aloitetta ja joudun sanomaan suoraan, että pelataan vähän eri sarjassa. :D

Vierailija
4/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut sitä kahteen otteeseen. Paikka yliopistossa oli, mutta toinen ala vei voiton. Toisen kerran harkitsin kolmekymppisenä kun työsuhde päättyi, mutta sain työtarjouksen joka kiinnosti enemmän.

Filosofia on siksi jäänyt harrastukseksi.

En sentään ala hankkimaan tutkintoa vain siksi että deittailu-CV:ssä lukisi "akateeminen tutkinto".

Vierailija
5/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää 2 asiaa mitä AINA parinhaussa ja sitä koskevissa jutuissa törmää. Toinen on ettei ole läski ja toinen on että ei ole työtön. Eli hoikan työssäkäyvän pitäisi olla kuuminta hottia. Vaan eipä ole. Siellä on ne kovimmat naisten hakkaajat, psykot ja narsistit.

Mieti asiaa ihan rauhassa.

Vierailija
6/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eifilosofianmaisteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut sitä kahteen otteeseen. Paikka yliopistossa oli, mutta toinen ala vei voiton. Toisen kerran harkitsin kolmekymppisenä kun työsuhde päättyi, mutta sain työtarjouksen joka kiinnosti enemmän.

Filosofia on siksi jäänyt harrastukseksi.

En sentään ala hankkimaan tutkintoa vain siksi että deittailu-CV:ssä lukisi "akateeminen tutkinto".

Ehkä sen tutkinnon käymällä oma ajattelukin muovautuu sellaiseksi, että kohderyhmääsi kuuluvia naisia alkaa kiinnostaa. Tietysti myös alkukynnyksen yli pääsee helpommin, jos on tutkinto

Vierailija
7/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain osunut kohdalle se oikea, tai yksi niistä oikeista, naisista. Kun on kipinää niin se on siinä.

Itse olen ihastunut kovin eri näköisiin ja oloisiin miehiin. En minkään tietyn ""tasoisiin"". En myöskään tiedä omaa ""tasoani"". N

Vierailija
8/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta anna toki mahdollisuus kumppanille löytää sinut olemalla sopivasti "tyrkyllä". Simsalabim: ongelmaa ei enää ole!

Vierailija
9/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat liikunnallisen ja hauskan naisen.

Tiedät kyllä mitä naiset haluavat vaihtokaupassa:

- pituutta, raamikkuutta, komeutta (geenejä)

- rahaa ja statusta (resursseja)

Tasosi on korkeintaan aKTM eli alemman keskitason mies. Et voi saada liikunnallista (hyvärunkoista) naista, tai ottaa hauskan miehen roolia. Sinun on hyväksyttävä lyhyt ja pyöreä nainen, ja betamiehen rooli ahkerana työmuurahaisena.

Tai sitten perustat sen IT-firman.

Sori.

Miten niin ei VOI saada? Minä olen nätti, hoikka ja aktiivinen nainen ja mun mies on lyhyt, pieni ja köyhä. Toki meitä yhdistää intohimo ja uteliaisuus samoja (älyllisiä) asioita kohtaan, eikä kumpikaan vaella tai pumppaa salilla, nämä nyt poikkeavat ap:n listasta. Ja minä olen se, joka vie makkarissa.

Montako aloitusta aloittaja aikoo tästä muuten tehdä? Olen vastannut jo parin viikon sisällä kahteen.

Vierailija
10/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Huomattu sama juttu.

Yritin lähestyä kaltaisiani naisia jota myös tykkäävät liikunnasta ja retkeilystä, ja kenties jostain syvällisemmästä kuin puolipaneelien raksaamisesta.

Yhteistä juteltavaa löytyi, mutta ei sitä Kemiaa.

Parit treffit pyöreiden ja pullantuoksuisten kotinaisten kanssa...ei mitään yhteistä juteltavaa, mutta nyt sitä Kemiaa olikin.

Sopivuutta ei edes katsota jos naisen mielestä tasot ei riitä. Minulla hyvä runko koska liikunta, sinä lyhyt ja ei raha, ei kemia.

Vierailija
11/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen tuossa ikähaarukassa, mutta olen lihava. Silti liikunnallinen, lenkkeilen, vaellan Lapissa, tykkään hylätyistä paikoista. Kiinnostunut muistakin kuin arjen asioista, paljonkin. Ei ole taustalla seikkailuja hauskojen mutta petollisten tyyppien kanssa. En tykkää jos mies pätee "miehisillä" taidoilla, kokisin sen kilpailuasetelmana. Kodin laitosta en ole kiinnostunut, yksi taulukin roikkunut tuossa vuoden, ei jaksa...osaan kyllä.

Tarkoitan siis sitä että lihava ei automaattisesti ole sohvaperuna eikä liikkumaton, eikä kiinnostunut kokkaamisesta. 

Toivottavasti ap löytää jostain etsimänsä.

Vierailija
12/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt on lyhyt? 170? 155?

Kumppanin löytää yleensä töistä, harrastuksista, tapahtumista, juhlista, kavereiden kautta, netistä... 

Vierailija
13/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vain osunut kohdalle se oikea, tai yksi niistä oikeista, naisista. Kun on kipinää niin se on siinä.

Itse olen ihastunut kovin eri näköisiin ja oloisiin miehiin. En minkään tietyn ""tasoisiin"". En myöskään tiedä omaa ""tasoani"". N

Näin minäkin. Kun ihastun, en ajattele mitä tasoa joku mies on. Enkä tiedä tasoani, vaikka kait se alhainen on, palstan jutuista päätellen.

Vierailija
14/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri tasan sen tasoinen kuin minkä tasoiset sinut huolivat. Ehkä siis on syytä katsoa peiliin.

Vierailija
15/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää 2 asiaa mitä AINA parinhaussa ja sitä koskevissa jutuissa törmää. Toinen on ettei ole läski ja toinen on että ei ole työtön. Eli hoikan työssäkäyvän pitäisi olla kuuminta hottia. Vaan eipä ole. Siellä on ne kovimmat naisten hakkaajat, psykot ja narsistit.

Mieti asiaa ihan rauhassa.

No varmaankin niihin törmää siksi että aika moni nainen pitää töissäkäymistä tärkeänä. Hoikkuus koska pidän sitä itse tärkeänä, ja ehkä profisoin mieltymyksiäni naisiin.

En todellakaan kuvittele että kumpikaan näistä olisi kuuminta hottia. Suurin osa ihmisistä käy töissä, ja hoikkuushan on miehessä lähinnä miinusta.

No, enivei, kannattaa sitten katsella miehiä jotka ovat pyöreämmässä kunnossa eivätkä halua käydä töissä. Kyllä sellaisiakin löytyy :)

Vierailija
16/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mielenkiintoiselta mieheltä :)

Olen aikalailla kaltaisesi nainen, josta puolestaan kiinnostuu aina miehet jotka:

- Etsivät elättäjää (en ole edes mikään hyvätuloinen mutta järkevä)

- Etsivät tukijaa elämänhallintaongelmilleen

- Olettavat, että jos nainen on tekevä ja aikaansaava, hän ei kaipaa mieheltä aloitteellisuutta tai apua

Minä taas olisin kaivannut mieheltä rehellisyyttä, luotettavuutta, kumppanuutta, (tietty s*ksiä), ja tuollainen seikkailu ja muu ulkoilmaelämä on myös minulle mieleistä. Olen myös urheillut ihan tavoitteellisestikin.

Ps. En käytä instagramia ;)

Vierailija
17/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin olemassa sellaisia naisia joille miehen koulutuksella on enemmän merkitystä kuin missä ammatissa mies toimii? 

Vierailija
18/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt on lyhyt? 170? 155?

Kumppanin löytää yleensä töistä, harrastuksista, tapahtumista, juhlista, kavereiden kautta, netistä... 

Miehissä vai naisissa?

Ja noin minäkin ajattelin. Mutta tiedätkö mikä on omituisinta?

Kaveripiireissäni on paljon "sopivia" naisia. Olen mukana aika monessa asiassa kuitenkin, siis harrastuspiireissä ym. Löydän kyllä kiinnostavia naisia, mutta kiinnostus ei koskaan ole molemminpuolista.

Viime vuonna kävin parissa tapahtumassa jossa oli enemmän leppoisan pyöreitä kotinaisia. Molemmissa sain heti aloitteen. Lähdin treffeille, mutta yhteistä ei ollut riittävästi.

Vierailija
19/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Että miehessä pitää riittää hoikkuus ja seikkailunhalu. Itselleni nuo molemmat olisivat kieltämättä parinhaussa molemmat plussia. Mutta todella vain plussia. Perusedellytykset elämänkumppanille ovat jotain aivan muuta. Itse asiassa jopa se nikkarointitaitokin on itselleni edellämainittuja tärkeämpi.

Harva meistä on ensisijaisesti oman elämänsä seikkailija. Kyllä useimmilla tasapainoisilla ihmisillä, sekä miehillä että naisilla, on tapana muuttua jo ennen sitä neljää kymppiä tasaisemmiksi koti- ja uraihmisiksi. Eikä se tarkoita täydellistä tylsyyttä. Mekin nautimme intohimosta ja seikkailuista. Niille on aikansa ja paikkansa. Ne eivät ole elämän sisältö vaan piristävä mauste.

Ap:n kohderyhmä on siis auttamatta liian pieni.

Vierailija
20/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki karsimaa, helpommin sanottu kuin tehty tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi