Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kälyt tuhoavat perheeni

EiJaksaEnää
15.10.2018 |

Ollaan miehen kanssa oltu monta vuotta onnellisesti yhdessä ja meillä on useampi lapsikin. Appi ja erityisesti anoppi ovat minulle rakkaita ja tärkeitä, voisi sanoa että anoppi on minulle kuin toinen äiti. Suureksi ongelmaksi ovat kuitenkin tulleet mieheni siskot jotka piikittelevät, vittuilevat ja piilovittuilevat, osoittavat minulle mieltään jne.

Perhe on minulle tosi tärkeä ja olen ottanut miehenikin perheen kuin omakseni. Pyydän mieheni kutsumaan heitä joka lauantai meille kahveille ja syömään ja usein kutsun lisäksi kerran viikollakin. On ihanaa kun serkukset saavat samalla leikkiä yhdessä. He tulevat kaikki oikein mielellään mutta sitten kuitenkin unohtavat että emännälle pitäisi jaksaa olla kohtelias.

Yhden siskon kanssa en jää ikinä yksin, mieheni tai anoppini täytyy olla aina paikalla jotta en tule loukatuksi.

Mieheni näkee asian niin että he eivät kunnioita minua koska olen aina kohtelias ja ystävällinen ja he ottavat kiltteyteni väärin. En ymmärrä. Eikö kilttiä miniää juuri pitäisi kunnioittaa, miksi pitää olla narttu että saa kunnioitusta? Mitä minun pitäisi tehdä. Olen henkisesti loppu :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tai anopin täytyy olla paikalla ettei käly sano sulle, aikuiselle ihmiselle, mitään ilkeää? Nyt lakkaat nainen olemasta avuton ja näytät ettei sulle niin vaan vinoilla sun omassa kodissa! Ei aikuisten väleihin voi eikä kannata hoitaa niin, että menee äidin tai miehen selän taakse piiloon.

Vierailija
42/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*välejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, ja vielpä ihan pöhkö sellainen. "Kälyt tuhoavat jonkun raukan perheen", voi nyt jestas taas.

Vierailija
44/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tai anopin täytyy olla paikalla ettei käly sano sulle, aikuiselle ihmiselle, mitään ilkeää? Nyt lakkaat nainen olemasta avuton ja näytät ettei sulle niin vaan vinoilla sun omassa kodissa! Ei aikuisten väleihin voi eikä kannata hoitaa niin, että menee äidin tai miehen selän taakse piiloon.

No, näinhän sen pitäisi tietysti mennä. Käytännössä kuitenkin turhan hankalaa kun en jaksa sitä älytöntä showta mitä seuraa kun laitan vastaan. Toki muutaman kerran nämä draamailut on käyty läpi kun on itsellä vaan mennyt hermo.

-ap

Vierailija
45/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu niitä huo ria sinne kylään. sanot niille suoraan että te huo rat ette ole tervetulleita tänne.

Vierailija
46/46 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin kissan pöydälle ja asiaa käsiteltiin sitten koko perheessä. Nyt on jonkinlainen rauha taas ja kävi ilmi mm. että yksi siskoista on jonkinlainen narsisti tai jotain, ja hän on sairastuttanut muitakin.

Tapaamisia en saanut harvennettua sillä kun kissa nostettiin pöydälle niin miehen perhe oli heti tukemassa ja ovat sitten käyneet vähintään samaa tahtia. Mutta oma roolini on muuttunut eli ottavat aivan eri tavalla nyt huomioon ja ovat ystävällisiä ja ovat osoittaneet että olen heille tärkeä ja rakas. Sen vaikeimman kälyn kanssa tosin välit menivät poikki.

Itse olen puolestaan hakemassa apua terapiasta sillä minulle jäi tästä ahdistus päälle.

Onneksi olen saanut tukea ystäviltäni, perheeltä ja muilta äideiltä oikeassa elämässä. He ovat kannustaneet ja neuvoneet positiivisessa mielessä.

Täältäkin sain hyviä neuvoja mutta toisaalta myös paljon kommentteja joista jäi vain paha mieli. En tiedä miksi naiset täällä kääntyvät toisiaan vastaan ja haluavat mieluummin loukata kuin auttaa. Olen aika pettynyt että täällä haluttiin satuttaa lisää ihmistä jota sattui jo valmiiksi muutenkin.

Tämä jää nyt viimeiseksi päivitykseksi tästä aiheesta ja asiat järjestyvät nyt hiljalleen.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä