Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on kosmetiikassa se periaate että jos en huomaa eroa halvemman ja kalliimman välillä niin ostan aina halvempaa

Vierailija
15.10.2018 |

En suostu maksamaan turhasta. En myöskään suostu maksamaan vain hienommasta pakkauksesta tai hajusteista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole lapsia, joille ostat meikkejä tällä periaatteella.

Kannattaa alkaa tutkimaan mitä ne tuotteet sisältävät.

Vierailija
2/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole lapsia, joille ostat meikkejä tällä periaatteella.

Kannattaa alkaa tutkimaan mitä ne tuotteet sisältävät.

Incistähän sen näkee, ja aika pitkälle ne ovat halvassa ja kalliissa tuotteessa ihan samoja.

Ajattelen samoin kuin ap, ja mulla on myös "montako kertaa"-sääntö. Jos kallis tuote maksaa vaikkapa kymmenen kertaa sen mitä halpa, sen pitää olla kymmenen kertaa niin hyvä. Koskaan ei mikään kallis tuote ole täyttänyt tätä ehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kalliimmat tuotteet ovat usein jopa huonompia

Vierailija
4/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama periaate koskee ihan kaikkea. En maksa jos ihan vastaavan jutun saa halvemmallakin. Lähes kaiken ostan käytettynä. Ihan uudenveroista ja laadukasta tavaraa saa pilkkahintaan ja jopa ilmaiseksi niin miksi maksaa turhaan! No kosmetiikkaa en sentään käytettynä osta, mutta ihan marketista olen löytänyt itselle sopivat kohtuuhintaiset tuotteet.

Vierailija
5/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskihintainen kosmetiikka vie voiton. Vaihdoin selektiivisen brändin ripsarin halpikseen, kun hintaero on yli 10-kertainen. Noh, sain halpiksesta silmätulehduksen, joten pidättäydyn keskihintaisissa ja siitä ylöspäin. Meikeistä ripsarit ja meikkivoide ovat sellaisia, missä eron halvan ja kalliin välillä huomaa helposti.