Mulla on kosmetiikassa se periaate että jos en huomaa eroa halvemman ja kalliimman välillä niin ostan aina halvempaa
En suostu maksamaan turhasta. En myöskään suostu maksamaan vain hienommasta pakkauksesta tai hajusteista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei ole lapsia, joille ostat meikkejä tällä periaatteella.
Kannattaa alkaa tutkimaan mitä ne tuotteet sisältävät.
Incistähän sen näkee, ja aika pitkälle ne ovat halvassa ja kalliissa tuotteessa ihan samoja.
Ajattelen samoin kuin ap, ja mulla on myös "montako kertaa"-sääntö. Jos kallis tuote maksaa vaikkapa kymmenen kertaa sen mitä halpa, sen pitää olla kymmenen kertaa niin hyvä. Koskaan ei mikään kallis tuote ole täyttänyt tätä ehtoa.
Sama täällä. Kalliimmat tuotteet ovat usein jopa huonompia
Mulla sama periaate koskee ihan kaikkea. En maksa jos ihan vastaavan jutun saa halvemmallakin. Lähes kaiken ostan käytettynä. Ihan uudenveroista ja laadukasta tavaraa saa pilkkahintaan ja jopa ilmaiseksi niin miksi maksaa turhaan! No kosmetiikkaa en sentään käytettynä osta, mutta ihan marketista olen löytänyt itselle sopivat kohtuuhintaiset tuotteet.
Keskihintainen kosmetiikka vie voiton. Vaihdoin selektiivisen brändin ripsarin halpikseen, kun hintaero on yli 10-kertainen. Noh, sain halpiksesta silmätulehduksen, joten pidättäydyn keskihintaisissa ja siitä ylöspäin. Meikeistä ripsarit ja meikkivoide ovat sellaisia, missä eron halvan ja kalliin välillä huomaa helposti.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia, joille ostat meikkejä tällä periaatteella.
Kannattaa alkaa tutkimaan mitä ne tuotteet sisältävät.