Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
1261/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle kirjoitti:

Mikähän on saanut aikaan viimeaikaisen muutoksen sinussa? Tiedän vähemmän kuin luulet.

kenelle naiselle tämä on?

Vierailija
1262/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei älä ikinä enää

yhdenkään ihmisen anna.

Sua kohdella niinkuin mä kohtelin,

loukkasin ja haavoitin sua.

Älä rakasta ketään

joka voi olla niin julma.

Mä tiedän että mä loukkasin,

loukkasin ja haavoitin sua.

Toivon, että hän pitää

paremmin onnesta huolta.

Rakas onnea matkaan,

sinä ansaitset kultaa.

Rakas onnea matkaan..

H

H, miksi loukkasit ja haavoitit häntä vaikka hän oli sinulle rakas?

..tahtomattani satutin. Kadun jokaista sanaani ja tekoani. Mutta mitään en saa pois pyyhittyä.

H

Jotain kauhean riipaisevaa lyhyessä viestissäsi! Menetitkö rakkaasi toiselle? Sanoiko hän eron syyksi sinun sanasi ja tekosi, vaikka et ollut halunnut satuttaa? Oletko H nainen vai mies?

Elämä on ollut sen jälkeen riipaisevaa, joka hetki. Menetin rakkaan, vaikkei hän koskaan minun oma ollutkaan. Satutin ja loukkasin eron jälkeen, en tahallaan, tajusin liian myöhään että tietyt asiat olisi pitänyt pitää salassa ja itsellään.

Olen nainen

H

Olitko siis salasuhteessa ja vuoditko asian sitten ulkopuolisille vastoin toisen asianosaisen toivetta? Siitäkö hän loukkaantui? Oliko suhteenne pitkä ja onko erosta kauan?

Vaikutat kiltiltä ja herkältä ihmiseltä, vaikea uskoa, että olisit loukannut tahallasi. Voisitko yksinkertaisesti pyytää käytöstäsi anteeksi häneltä ja näin helpottaa omaakin oloasi? Harva torjuu vilpittömän anteeksipyynnön. Se saattaisi olla parhaassa tapauksessa jopa väylä takaisin toistenne yhteyteen, ellei muita esteitä ole matkassa.

Kauan rakastettiin toisiamme. Syvästi rakastaen. Suostuin valehtelemaan hänen vuokseen ja sain sen seurauksena kamalia syytöksiä. Kannoin yksin syyllisyyttä yhteisestä "rikoksesta" pitkään ja sitten oli vain pakko puolustaa itseään kauheilta syytöksiltä. Hän vihaa minua. Anteeksi pyyntöihin ei vastata. Henkinen taakka on raskas, mutta en voi puhua asiasta, uhkailun takia.

H

No aika kauheaa! Miten kutsut vielä "rakkaaksi" ihmistä, joka on kohdellut sinua noin huonosti? Ja sanoa, että hän jotenkin "ansaitsee kultaa". Kuulostaa siltä, että eipä ansaitse.

Mistä sait niitä syytöksiä? Selittikö hän kaiken sinun syyksesi? 

Toivon hänelle kaikkea hyvää. Uskon, että hän on oikeasti sellainen, johon tutustuin ja rakastuin. En paljastanut, enkä vuotanut mitään asioita. Joku muu kertoi. Hän muuttui. Mies selitti asiat ihan toisin, kuin ne oli. Kaikki kaunis muuttui rumaksi. En usko , että kukaan tarkoituksella loukkaa ketään näin julmasti.

Juttu ei ole keksitty, mutta se on kokonaisuudessaan käsittämätön. Liian paljon tapahtumia, avoimia kysymyksiä ja valhetta.

H

Minä tunnistin kyllä, että olet H aito kirjoittaja etkä mikään provo. Tuli suuri myötätunto siitä mitä kirjoitit. Vaikutat kiltiltä jas hyväntahtoiselta ihmiseltä, jota on ehkä kohdeltu väärin. Silti etsit syytä itsestäsi ja toivot sille toiselle kaikkea hyvää. Tuo on ehkä vähän liikaakin naisten tapaista ja nimenomaan rakastuneiden naisten. Ollaan valmiita venymään aika pitkälle.

Saako kysyä, oliko suhteenne pitkä? Ja mies siis käänsi täysin kelkkansa, kun asia sinusta riippumattomista syistä tuli ulkopuolisten tietoon?

Oltiin tuttuja, sitten ystäviä ja rakastuttiin vuosien aikana. Fyysinen suhde ehti kestää vuoden.

En voi uskoa, että kaikki olisi ollut valhetta. Miten kukaan voi näytellä suuria tunteita.. Ja kyllä, mies uhriutui ja valehteli suhteen laadusta.

H

On ne varmasti olleetkin aitoja, ne vain oli erilaisia kuin puolisoa kohtaan ja mies luultavasti halusi pelastaa nahkansa (ja suhteensa) valehtelulla yms.

Älä syyllistä itseäsi.

Teit väärin kun aloit varatun kanssa millekään, mutta miehellä oli vastuu eikä hän tarvitse saati ansaitse sääliäsi.

Opettele rakastamaan itseäsi.

En ikimaailmassa kuvitellut pystyväni olemaan uskoton. Ei hänkään. En koskaan myöskään uskonut, että tuntisin niin suurta rakkautta. Ei hänkään. Mutta hänen puolelta kaikki taisi olla valhetta. Uskotteli minulle tuntevansa samoin ja olevansa onnettomassa avioliitossa. Kertoi niin isoista ongelmista, etten voinut kuvitellakaan tällaista lopputulemaa. Pyysi minua aina jaksamaan ja halusi suhteestamme pysyvää.

Puolisoni tietää kaiken, olen ollut lopulta rehellinen. Mutta meidän liittomme on ollut käytännössä ohi jo vuosia.

H

Mitä H tarkoitit sillä kun kirjoitit, että tajusit liian myöhään, että sinun olisi pitänyt pitää jotkut asiat vain omana tietonasi ja sen takia mies nyt "vihaa sinua". Toisaalta kuitenkin sanot, että paljastanut tai vuotanut mitään. Vähän ristiriitaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni näkisin sinua, mutta se tuntuu koko ajan mahdottomammalta. Voi hyvin ja pidä itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
1264/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle kirjoitti:

Epätoivoinen olo. Ehkä olen liian herkkä näin ihastuneena. Lujaa halausta kaipaisin, mutta sitä en ole saanut enkä kai saa(?)

Aavistan että nämä meidän välit puhutaan selviksi siellä tiedät kyllä missä, sanotaan nyt vaikka että eri paikassa kuin missä yleensä nähdään.

Mutta se ei auta oloani tänään eikä huomenna eikä vielä hetkeen.

Siihen asti olen rauhaton, mustasukkainen, herkkä ja vähän onneton.

Miten sä kestät tämän tilanteen?

Puhutaan vaan. Mä kestän mitä tahansa, kun ajattelen sua.

Mutta kun mä en jaksa enää odottaa.. Mä tarvin sen halauksen.

Vierailija
1265/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni näkisin sinua, mutta se tuntuu koko ajan mahdottomammalta. Voi hyvin ja pidä itsesi sellaisena kuin olet.

Kenelle nämä terveiset?

Vierailija
1266/1266 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua rakas.

Minullakin sinua.

Ketju on lukittu.