Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin kenen perään sä haikailet edelleen.
Mitä jos alkaisit keskittyä ihan vaan omaan elämääsi.
Eteenpäin on eläwän mieli,
waan iltamapuuha
ah ja woi
tässäkö
taas
ainoa hekuma
Uinuos rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko mies koskaan tosissasi sitä, että meistä tulisi pari? Vai oliko se enemmän arjen piristystä ja fantasiointia?
Olet kuin miulle tehty, sopiva ja ihana. Soisin siut pariksein, ajatus siusta piristää ja tuo iloa ja valoa elämääni. Tänäänkin kävin tietyssä korttelissa ja palasin kulmilleni kulkuvälineellä, jossa ainakin teoriassa oisin saattanut nähä siut, sikäli kuin oisit ollut menossa sinne päin. Olen toiveikas.
Jaa. Ei kannata. Siu on kasa paskaa.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaimmalleni, vaalealle vihersilmättärelle mieheltä rajain ja taipaleen päästä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja.
En osaa oikein enää kirjoittaa "sinulle" mitään, ja luulenkin, että käytän "sinua" ja tätä ketjua tekosyynä, ettei tarvitsisi alkaa mihinkään. Olen pitkästä aikaa vapaa ja jotenkin takerrun ajatukseen sinusta, ettei vaan tarvitsisi olla vapaa kohtaamaan ketään. "Sinua" kun nyt kuitenkaan ei ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin kenen perään sä haikailet edelleen.
Mitä jos alkaisit keskittyä ihan vaan omaan elämääsi.
Voisin keskittyäkin, mutta kun yx ottaa yhteyttä muhunkin. En tiedä mitä se haluaa ja haluuks vaan jotain että sais unohdettua sen suurimman rakkautensa.
Olen sun rakastaja
Kestäisi en
Kaiken kun olet
Sinä se
Vain rakkauden
Väreissä kuljen sun kaa kulkien
Olet kaukainen
Lähellä mun rakkauden
Ihana rakas Koo kestäisi en ilman että
Hän kenenkään olisi sen
Kauhee tunne paras on Hän, suuren tunteiden.
Vangita häntä ei voi kun ratsastaa rajun vapaan rakkauden. Terkkuja rakas
Terveisiä myös paljon kulkeville katuninjoille.
K💚💚💙💜
Toivottavasti tulee hyvä päivä. Missähän eräs luuraa... Hyvää päivän jatkoa kaikille. Terveiset erityisesti Mm.lle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että sä pidät musta eikä tilanne ole ollut sullekaan helppo. Meidän välillä on vieläkin tosi voimakas lataus. Huomaan sen siitä, että jännität mua ja silti hakeudut lähelle. Olet mulle tosi tosi rakas. Hyvää yötä <3
Jostain syystä tämän luettuani päässä alkoi soida todellinen korvamato Erasuren - A little respectin muodossa.
Kyllä mä sua rakastan. Sehän tästä vaikeaa tekee. Saisinpa vaan unohtaa sut ja kaiken.
Kun heräsin, niin päässäni soi Jannan biisin kertosäe: "Ja sit sä tuut niinku sateet. Sekoitat mun hiukset ja pään". Olet mielessäni, kuten joka aamu.
Näin viime yönä unta, että istuskelin oikein
pienimuotoisessa Alicia Keysin konsertissa.
Eräässä vaiheessa Alicia alkoi liikkua
yleisön joukossa, pysähtyi satunnaisten
katsojien eteen ja sanoi heille sanasen tai pari.
Alicia pysähtyi kohdalleni ja tartuin hänen käsiinsä.
Lausuin nopeasti jotain oikein kliseisiä
sanoja, ääntäen englantia tavattoman huolella.
Hetki oli hauska, mutta kaikista tärkeintä oli se,
että yhtäkkiä tajusin sinun istuvan aivan selkäni takana.
Ja tunsin sinut kaikkialla, Modesty.
Kaikkea hyvää tähän(kin) päivään.
Ikävä sinua. Tuntuu että ilma loppuu. Haluaisin puhua kanssaai, sillä pidät minut pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Tuntuu että ilma loppuu. Haluaisin puhua kanssaai, sillä pidät minut pinnalla.
Ketä sinä ikävöit?
PoKahorotas kirjoitti:
Olen sun rakastaja
Kestäisi en
Kaiken kun olet
Sinä se
Vain rakkauden
Väreissä kuljen sun kaa kulkien
Olet kaukainen
Lähellä mun rakkaudenIhana rakas Koo kestäisi en ilman että
Hän kenenkään olisi senKauhee tunne paras on Hän, suuren tunteiden.
Vangita häntä ei voi kun ratsastaa rajun vapaan rakkauden. Terkkuja rakas
Terveisiä myös paljon kulkeville katuninjoille.
K💚💚💙💜
Katariina?
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein enää kirjoittaa "sinulle" mitään, ja luulenkin, että käytän "sinua" ja tätä ketjua tekosyynä, ettei tarvitsisi alkaa mihinkään. Olen pitkästä aikaa vapaa ja jotenkin takerrun ajatukseen sinusta, ettei vaan tarvitsisi olla vapaa kohtaamaan ketään. "Sinua" kun nyt kuitenkaan ei ole edes olemassa.
Miten niin "minua"ei ole? Mielenkiintoinen ilmaisu kylläkin. Pystytkö avaamaan tekstiäsi vähän:)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "minua"ei ole? Mielenkiintoinen ilmaisu kylläkin. Pystytkö avaamaan tekstiäsi vähän:)?
Oliko ap viestisi (mielikuvitusmiehelle)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap viestisi (mielikuvitusmiehelle)?
Kyllä hän on siis ihmisenä olemassa. Meillä oli vaan hyvin asialliset välit enkä tuntenut (tunne) häntä kovin hyvin, joten se “hän”, jolle olen tänne kirjoittanut on tavallaan kuitenkin oman mielikuvitukseni tuote, vaikka ajatus perustuu oikeaan ihmiseen. Vähän niin kuin Tikkurilan maalimainoksessa, että “siitä se ajatus sitten lähti”. :)
En ole tuo yleensä mielikuvitusmiehelle tarinoiva nainen.
ap
Huomaatteko kun elämä lipuu, muuttuu halut ja mieltymyksetkin matkan varrella?
Tämä on auttanut minua etääntymään kaipauksesta, kun huomaa ettei hän ole enää niin sellainen ja oliko koskaan?
Vähän eri planeetalta ehkä ja väärän tyylinen (sis. elämäntyylin).
Varmaan toisessa elämässä olisi voinut natsata, tämä elämä vei eri poluille.
Hyvää yötä rakas, rakastan sinua niin paljon. Kauniita unia ja nuku hyvin.