Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Suhteet muuttuu niin kuin mekin. Ei enää eletä 1900-lukua. Nyt ollaan miten halutaan, kenen kanssa halutaan ja kuinka pitkään.
Ihanan vapaata. Ei lupauksia loppuelämän suhteesta.
Vaihdetaan kun rupee v******maan.
Nykyään on useita erilaisia suhdekulttuureita länsimaalaisen kulttuurin sisällä, mikä on tietysti yksilönvapauden kannalta hienoa.
Hankaluus onkin sitten löytää se omia arvoja ja tapoja vastaava kumppani.:)
Ääripäillä varmaan hankalinta, esim. ei-uskovaiset konservatiivit ja polyt.
Tavis liberaaleilla sarjamonogamisteilla helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän tarina olisi romanttinen elokuva niin mikä elokuva se olisi?
Gone with the wind.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin monesti mietin, että miksi-miksi-miksi piti ollenkaan tavata sen mun täydellisen ja saavuttamattoman ihmisen kanssa. Kukaan ei tunnu enää miltään verrattuna, mutta en myöskään voi saada sitä, kenet haluaisin. On kuin lapselle heilutettaisi tikkaria nenän edessä.
Olisi kiva, kun ei edes tietäisi kyseisenlaisen henkilön olemassaolosta, niin voisi kiinnostua jostakusta tavallisesta ihmisestä.
Huoh.
Luultavasti hän vaikuttaa täydelliseltä vain siksi, että on saavuttamaton.
Aika monikin ihminen on saavuttamaton.
Ei niihin silti ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista elokuvaa ei ole vielä tehty. Me voitaisiin joskus yhdessä laatia käsikirjoitus ihan uuteen elokuvaan. Uusia monimutkaisia juonikäänteitä on arvatenkin vielä tulossa.
Korulauseita, tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee?
Miks must tuntuu että yrität tehdä mua vähän mustasukkaiseksi? Se vaikuttaa kyllä nyt ihan päinvastaisesti mitä ehkä haluaisit.
Kysyisit nyt ihan kunnolla vaan et mikä meidän meno on koska mua ei ihan helposti saa siihen mustasukkaisuuspeliin mukaan. Tiedän että sä ajattelet mua kuitenkin. Ja mä sua! Paljon! Mutta odotan nyt sulta ryhtiliikettä, mä en ala kilpailemaan kenestäkään, ei sen niin kuulu mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on postia 📩❤📺
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua jollain tapaa edelleen ja mietin millaista olisi ollut toteuttaa kanssasi kaikki ne yhteiset suunnitelmat. Aion kuitenkin pysyä mieheni luona ja unohtaa kaiken, koska ei siitä mitään olisi tullut kuitenkaan. Kiitos sinulle kaikesta.
Parempi näin. Sun luonne on liian haasteellinen mulle ja meillä on turhan erillaiset työt, harrastukset ja kaveripiirit. Enkä oikein usko että meillä olisi pelittänyt sängyssä.
Ja sillä miehelläs on kuitenkin enempi fyrkkaa toteuttaa sun toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä näemme sinun täytyy sanoa, että haluat olla ystäväni.
Not going to happen, sanonpahan vaan.
Kaipaan yhtä tyyppii niin että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua pitkä mies..
Miten pitkää miestä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua jollain tapaa edelleen ja mietin millaista olisi ollut toteuttaa kanssasi kaikki ne yhteiset suunnitelmat. Aion kuitenkin pysyä mieheni luona ja unohtaa kaiken, koska ei siitä mitään olisi tullut kuitenkaan. Kiitos sinulle kaikesta.
Parempi näin. Sun luonne on liian haasteellinen mulle ja meillä on turhan erillaiset työt, harrastukset ja kaveripiirit. Enkä oikein usko että meillä olisi pelittänyt sängyssä.
Ja sillä miehelläs on kuitenkin enempi fyrkkaa toteuttaa sun toiveet.
Sanot noin vain loukataksesi minua, koska tiedät oikein hyvin että mieheni on työtön.
Kaipaan sellaista miestä jolla on tummat hiukset, ruskeat silmät, pitkät ripset, veikeä hymy, urheilullinen kroppa ja pituutta sopivasti (eli ennemmin pitkä kuin lyhyt). Ikä noin 32-38. Löytyykö täältä?
Naiselle kirjoitti:
Mitä on salaisuutesi,
mitä ajattelet,
kun ilta hämärtää,
kietoutuuko illan hämärä sinuun,
kuin minuun,
serpentiinin lailla,
muistuttaa siitä ketä todella rakastan,
kenelle haluaisin kaiken kertoa,
kenen päivästä kuulla,
ajatuksista auringonlaskun kultaamista,
kutoa yhteisen keskustelun,
jossa tulisimme kuulluiksi,
sydäntemme syvyyksistä,
ajatuksia ammentaen,
rajoituksitta rakastaen.
Mikä tässä naisessa sai sinut rakastumaan häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin monesti mietin, että miksi-miksi-miksi piti ollenkaan tavata sen mun täydellisen ja saavuttamattoman ihmisen kanssa. Kukaan ei tunnu enää miltään verrattuna, mutta en myöskään voi saada sitä, kenet haluaisin. On kuin lapselle heilutettaisi tikkaria nenän edessä.
Olisi kiva, kun ei edes tietäisi kyseisenlaisen henkilön olemassaolosta, niin voisi kiinnostua jostakusta tavallisesta ihmisestä.
Huoh.
Mun kaivattuni on täydellinen vikoineenkin. Siksi se tuntuu täydelliseltä kun se tuntuu oikealta minulle. Tällä hetkellä hän on saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Mun kaivattuni on täydellinen vikoineenkin. Siksi se tuntuu täydelliseltä kun se tuntuu oikealta minulle. Tällä hetkellä hän on saavuttamaton.
Mitä vikoja hänessä on?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo lause liity Hopeakettu tilanteisiin, joissa kaipaa vaikka ei haluaisi.
Jos näin niin mehän kaikki palstalaiset kuulumme sitten siihen kategoriaan?
Toi kaipaus ilman haluamista on tavallaan sellaista henkistä itseruoskintaa, kukapa sitä nyt itselleen haluaisi moista vaan minkäpäs mahtaa olosuhteille tahi tilanteelle. Minusta se ei kuitenkaan oikeuta tuohon toteamaan, kunpa emme olisi ikinä tavanneet!
Toteama pitää sisällään sanat joita ei ole lausuttu, virhe, moka jne...
Itse olen onnellinen siitä kun edes hetken olen saanut sen kaivatun seurassa olla, halata, unhoittaa muun maailman, olla yhtä. Pieni hinta on tällainen kaipaus siitä.
Toki syli avoinna 🤗 olen vieläkin, hänelle, mutta kun hän on niin... ... niin... ... Pottermaista ilmaisua käyttääkseni : Jästi
No, hyvää harrastustusta kaipaajissa. Ihanko kommentaattori, että kävijät ei tajua ja tiedä, kuka nämä viestit tänne kirjoittaa?
Kirjoittele! Ei minulta pois, mutta johan on paska ketju. Yksinäinen äijä horisemassa kaipausta, ja vastailemassa ketjuun eksyille joko moraalisaarnaa, vitt-ilua, katkeruutta tai kävijän kerjäämistä.
Hullu mXde. Tosi tarpeessa 1500€ / kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Miksi hän on saavuttamaton?
runooja kirjoitti:
K kirjoitti:
runooja kirjoitti:
Heräsin tänään uneen sinusta. Siinä unessa sinä olit juuri sellainen kuin oletkin, mutta tahdoit myös minut itsellesi. Viimeaikaiset keskustelumme ovat luoneet toivoa siitä, että olisit vielä kiinnostunut. Keskustelu kanssasi on kuitenkin jo pelkästään ihanaa, enkä malta odottaa, että kohtaamme taas. Sitä sinussa kaipaankin eniten. Seuraasi, juttujasi ja lopulta syliäsi. Voin kertoa, että olen kaivannut sinua niin paljon, että se sattuu. Kaivannut ja itkenyt myös, hetken jopa toivonut, etten tuntisikaan sinua, kun ikävä sattuu niin kovin. Jaksan kuitenkin taistella vuoksesi ja mielumin koen ikävää, kuin etten saisi tuntea sinunlaistasi ihanaa ihmistä. Ikävä sinua K, toivon että myös sinulla minua.
Kukas oot? Runoiletko sää?
Kuka sä olet? Mä olen runooja. Kirjoitan toisinaan runoja. Ja kaipaan K:ta.
Oon Kimmo. Osuiko?
Mäkin haluun tollasen ystävän!