Ketju: rasittavimmat ja ärsyttävimmät facebook-kaverit
1. nykyhallitusta kritiikittömästi ihannoiva ja kiihkeän uskonnollinnen mies, joka jakaa erilaisia julkaisua päivittäin useita. Aiheet ovat aina hallituksen ja etenkin sipilän "saavutuksia", muiden puolueiden kuin hallituksessa olevien estotonta haukkumista ja uskonnollisia julkaisuja.
2. hellari joka toivotteli joka viestissä jumalan siunauksia. (tämän olen jo poistanut)
Kommentit (78)
Bloggarihenkinen fiilistelijä, joka täyttää tiliään joka päivä "ihkuilla kuvillaan". Ellei ole kuvaa, ei mitään ole tapahtunut.
Mitä siellä muuta yritetäänkään, kuin tehdä toisiin sitä kuuluisaa vaikutusta = imponeerausta.
Reilu nelikymppinen nainen, joka ei eläissään ole tehnyt mitään, mutta sai lopulta lapsen aikaan. Nyt riittääkin sittten päivitettävää jälkikasvun sosesita, vaipoista, pyykeistä, ulkoiluista, vaatteista, korvatulehduksista, potalla käynnistä, vatsataudeista, nuhasta, huonoista öistä.... mikä aihe ei ole liian pieni jaettavaksi.
Se, jonka täytyy jakaa joka hemmetin "hassunhauska" kuva, kiertokirje, sinisilmäinen paasausaihe.
Monta olen jo poistanut ja monta pistänyt "torkuille".
Sellainen joka jakaa koko ajan jotain arvontapostauksia. Niitä ei saa edes blokattua muuta kuin blokkaamalla koko ihmisen. Kuvitteleeko joku oikeasti voittavansa noista jotain?
Ne mystiset päivitykset kuten "olipa maailman kamalin päivä :((" jota ei kuitenkaan kyselyistä huolimatta avata. Toinen ovat nämä jotka päivittävät lokaatiokseen esim kirvessyrjän sairaala, tekstillä "täällä taas....", ja huolestuneiden kavereiden kysellessä kertoo olevansa käyttämässä jotain toista ihmistä labrassa.
Kurjuudella kilpailija. Jos kerrot, että oli hieman haasteellinen päivä eikä kaikki mennyt putkeen, tämä sankari ilmestyy leuhottamaan, miten hänellä on takuulla kaikki paljon surkeammin.
Yksi pitää FBtä Instagraminaan. Melkein joka päivä uusi kuva ja siihen joku "voimaannuttava" lyhyt teksti
Monta päivitystä pelkästään lapsista viikoittain. Ei mitään muuta.
Setämiehet, jotka kyyläävät jossain Facebook-sivujesi syövereissä ja tykkäävät jopa vanhoista kuvistasi + häiriköivät viesteillä.
Alle 40-vuotias nainen, joka vaikuttaa 100-vuotiaalta päivitystensä perusteella. On muka niin vanha ja sairas, että parempi olisi kuolla pois, ja vielä parempi jos ei olisi koskaan edes syntynyt. Pelkkää kärsimystä kun näin vanhaksi elää. Ja tätä lähes joka päivä. Odottaa pääsyä kai leikkaukseen, mutta ei kuitenkaan ole avannut että mikä sairaus hänellä on.
Kohta tähän ketjuun joku kommentoi, että saako Facebookiin sitten postata yhtään mitään kun kaikki ärsyttää jotakuta. :)
Tämä kommentti tulee aina ja joka kerta tähän aiheeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka jakaa koko ajan jotain arvontapostauksia. Niitä ei saa edes blokattua muuta kuin blokkaamalla koko ihmisen. Kuvitteleeko joku oikeasti voittavansa noista jotain?
Mä oon voittanut kaks kertaa, osallistun harvakseltaan semmoisiin missä voitto on järkevä ja tarvisin ittelleni sen.
Mutta joo, ärsyttää kun nuota kilpailuja sikiää jatkuvasti ja koko ajan. Noissa kilpailussa mua huvittaa suunnattomasti kun yks mun tuttu osallistuu KAIKKIIN, oli voitto piparimuotti, auto, betonimylly tai vuorokauden loma Itä-Afrikassa. Mukana, mukana vaan vaikka päivityksessä sanottaisiin täysin selkeästi että osallistumalla pitää klikata linkki ensin auki...Kun niin mahoton vimma vaan osallistua ettei mitää kerkiä lukea :D Samaten ihmettelen sitä kun Sodankylän K-Marketti arpoo sipsipussin ja ilmoitetaan jotta se on haettava paikanpäältä niin eiku taas mukana mukana! Aika kalliiksi tulee hakia ne sipsit melki tuhannen kilsan päästä.
No, tää tais mennä vähän asian sivusta, tai no, tavallaan tuo ärsyttää ja rasittaa kun ihminen on noin vauhko kilpailuille.
Sellaiset vanhat ystävät ovat ärsyttäviä, jotka eivät henkilökohtaisesti pidä enää lainkaan yhteyttä. Alkuun laitan heidän päivityksiään piiloon ärtymykseni takia ja lopulta poistan kavereista, jollei mitään toisesta kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut kosmetiikkaa (ammattilaisten käyttämiä tuotteita) ja kauneushoidon. Ystäväni voitti tuotteen myös huomattuaan arvonnan Facebook -sivullani. Osallistuminen ei maksa mitään enkä ymmärrä miksi tämä joitakin ärsyttää?
^Itse voitin tuliterän älypuhelimen arvonnasta, tuli tarpeeseen.
Briteissä asuva suomalainen, joka vielä yli kahden vuoden jälkeen saa itkupotkuraivareita brexitistä. Mikä tahansa epädemokraattinen malli kelpaisi, kunhan brexitin saisi kumotuksi.
Suomenruotsalainen, joka vihaa suomalaisia. Kiukuttelee, kun kotikunnastaan ei saa ruotsinkielistä palvelua juuri sillä istumalla. Jaksaa joka välissä voihkia kuinka Suomi on huono maa, etenkin ulkomaalaisille.
Henkilö joka tekee kaikki päivitykset vieraalla kielellä vaikka ei sitä oikeasti osaa...
"Have an the beatifull day, my love".
Olisi kiva tietää onko sekopää vai haluaako tehdä meihin muihin vaikutuksen.