Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olevani raskaana, apua!

Vierailija
15.10.2018 |

Kuukautisten odottaminen on aivan sietämätöntä, kun kuvittelen olevani muka raskaana. Raskaus ei ole suunniteltu, jos siis olen edes raskaana. Ei ole mitenkään mahdollista, että olisin raskaana. Kortsu on ollut käytössä, eikä ole hajonnut tai ollut mitään ongelmia käytön kanssa muutenkaan.

Kuitenkin ovuloinnin jälkeen minulla on ollut aivan poikkeuksellinen olo. Olen väsynyt, kärttyinen, viikko sitten alkoi pahoinvointi, alaselkä ja alavatsa tuntuvat puutuneilta / tulee viiltävää kipua välillä, hikeä puskee ja välillä huimaa. En ehkä osaa kuvailla kovin hyvin oloani, mutta se on hyvin poikkeuksellinen normaaliolooni nähden.

Tein jo yhden raskaustestin, jonka pitäisi näyttää tulos jo 6 päivää ennen kuukautisten alkamista, mutta se näytti negaa. Kuukautiset alkavat 18. päivä, jos alkavat. Odottavan aika on pitkä. Miten selvitä näistä päivistä, kun huolestuttaa?

Sinänsä vauvan tulo ei ole katastrofi: meitä on kaksi rakastavaa aikuista (yli 30v) ihmistä, joilla taloudellinen tilanne kunnossa ja tukiverkostoa on runsaasti. Mutta suunniteltua tämä ei olisi ja olisin halunnut olla valmiimpi lapsen tuloon henkisestikin. Stressi ei tee hyvää sikiölle ja miten voisin olla stressaamatta, kun kaikki on aivan kesken??

Onko muilla kokemusta tällaisesta "valeraskaudesta", joka onkin osoittautunut vatsataudiksi / mielikuvitukseksi? Miten olette selvinneet odottamisesta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme