Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko mulla tiimalasivartalo? :o

Vierailija
15.10.2018 |

Kun lantionympärykseni on 103 cm ja rinnanympärys myös 103 cm

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP:n vyötärönympärys on 115 cm niin ei, et ole tiimalasi :D

Mittasin äsken ja on 83 cm. Pitäisi kyllä laihduttaa. Vyötärölle mulle tulee ylimääräiset, ei oikeastaan mihinkään muualle.

-ap-

no et todellakaan ole tiimalasi tuolla vyötäröllä, näet sen kyllä itsekin, kun katsot peiliin!

Mikä ihmeen kehujen kalastelija oikein olet? Laitat aloitukseen vain nuo "parhaat mittasi" ja odotat ihmisiltä positiivisia kommentteja ja kuvittelet heidän olevan samaa mieltä kanssasi?? Voi hyvääpäivää:)

No kehuja on kiva saada, tällä kertaa en niitä juurikaan saanut!

-ap-

Vierailija
62/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasi näyttää sivusta päin katsottuna S-malliselta eli rinnat ja peppu erottuvat selvästi.

Tätä ei tuoda yleensä esille. Tiimalasi on joka puolelta tiimalasi.

Tämä oli hyvä huomio, sillä itselläni on edestä katsottuna tosi poikamainen lantio, sellainen suora. Sivusta katsottuna taas olen hyvinkin kurvikas, kun takapuoli ja rinnat korostuvat ja niihin nähden vyötärön kohta (maha siis) on selvästi kapea. Mutta tosiaan joku pelkkä  lantionympärys ei kerro rakenteesta kaikkea, sillä vaikka itselläni on iso lantionympärys, en voi kuin kadehtia niitä naisia, joilla on edestä katsottuna ihanan pehmeä, pyöreä lantion kaari, minulla ei sellaista todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasin äsken ja on 83 cm. Pitäisi kyllä laihduttaa. Vyötärölle mulle tulee ylimääräiset, ei oikeastaan mihinkään muualle.

-ap-

no et todellakaan ole tiimalasi tuolla vyötäröllä, näet sen kyllä itsekin, kun katsot peiliin!

Mikä ihmeen kehujen kalastelija oikein olet? Laitat aloitukseen vain nuo "parhaat mittasi" ja odotat ihmisiltä positiivisia kommentteja ja kuvittelet heidän olevan samaa mieltä kanssasi?? Voi hyvääpäivää:)

-ap-

No et kai saa kehuja, kun olet pullukka etkä mikään tiimalasi.

Vierailija
64/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

-ap-

Älä, ap, välitä, tällaista täällä av:lla on. Jos ap kertoo pitävänsä kahvista, riittää sivutolkulla rääkyjiä, että tee on parempaa; jos kertoo pitävänsä teestä, kaikkien mielestä kahvi on parempaa. Minusta on myös kiva miettiä, mitkä vaatteet sopivat kropalleni parhaiten, enkä minä ainakaan ole yksiselitteisesti mitään yhtä vartalotyyppiä. Kiva lukea innostuneita viestejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi