Siis onko mulla tiimalasivartalo? :o
Kun lantionympärykseni on 103 cm ja rinnanympärys myös 103 cm
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minun mitat 96-60-95 ja olen kuulemma aito tiimalasi eli X-muotoinen. Silloin kun on tiimalasi, niin naisella on kuulemma näkyviä kurveja joka suunnasta katsottuna eli myös sivuilta ja takaa. Ainakin näin minulle kerrottiin kun kävin väri- ja tyylianalyysissä Jenkeissä asuessani. Meidät mitattiin, kerrottiin mitkä mittasuhteet vaatteissa on parhaat, minkälainen kaula-aukko sopii kenenkin vartalotyypin juhlapukuihin, minkä pituinen jakku on paras eri vartalotyypeille, ja lisäksi katsottiin parhaat värit, korut ja omiin väreihin sopivat meikit. Katsottiin parhaat bisnespukeutumisen värit. Mukana oli myös tuoksuihin erikoistunut stylisti joka valitsi meidän persoonien mukaan sopivat tuoksut. Sisustusammattilainen katsoi meidän tyyliin sopivia sisustusvinkkejä.
Oli tosi amerikkalaista mutta ihanan glamouria ja sain tuolta todella paljon hyviä vinkkejä. :)
Oli varmasti ihanaa! Kuulostaa ainakin siltä että olisin itse tykännyt tuollaisesta! :) Ihan mielenkiinnosta, minkälaista sisustustyyliä suositteli sinulle?
ei ap
Minulla olisi tiimalasi jos rinnat olisivat isommat... Nyt mitat ylhäältä alaspäin 82, 63, 93. Rasva kerääntyy enemmän takalistoon ja reisiin kuin rintoihin :(
Ja kapeat jalat näyttää oikeasti tosi typerälle tässä vartalossa, minulla on siis pulleat yläreidet mutta siitä sitten nopeasti kapenee jalat ja pohkeet ihan tikut, ei tule lihasta sinne millään treenillä. Näyttäisin sopusuhtaisemmalle jos olisi kunnolliset pohkeet myös. Parhaimmalle tämä vartalo näyttää, kun pistän kellohelmaisen mekon päälle ja jotkut kuviolliset sukkahousut. Sinne mekon helmoihin se takalisto katoaa, ja vyötärö korostuu. Tai sitten mustat tiukat housut ja joku tiukka raitapaita, niin huomio menee taas yläkroppaan eikä takalistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
Juu varmaankin. Siitä olen onnellinen ettei rinnanympärys ole leveämpi kuin lantio, koska mulla on pienet rinnat. Ja onneksi kun laihdun niin rinnanympärys kapenee mutta lantio ei. Hoikkana olen kuitenkin lähempänä tiimalasia kuin A tai Y-vartaloa, siitä olen iloinen. Olen vähän liiankin pitkään jo vihannut ruuminrakennettani, kun ei siihen mitään syytä ole.
-ap-
Mä oon vähän saman mallinen kuin sä ap, mutta vielä isompi mitoistani......nyt köyhäillessä itsekin varmaan laihdun tiimalasiksi. ;) Myös siis 170cm pitkä ja hartiat ja lantio linjassa, rinnat pienemmät, ekana lähtee vatsasta ja rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
Juu varmaankin. Siitä olen onnellinen ettei rinnanympärys ole leveämpi kuin lantio, koska mulla on pienet rinnat. Ja onneksi kun laihdun niin rinnanympärys kapenee mutta lantio ei. Hoikkana olen kuitenkin lähempänä tiimalasia kuin A tai Y-vartaloa, siitä olen iloinen. Olen vähän liiankin pitkään jo vihannut ruuminrakennettani, kun ei siihen mitään syytä ole.
-ap-
Sittenhän sun kroppa on enemmän A jos rinnanympärys kapenee ja lantio ei.
Jotenkin kiva keskustelu :-) pidän aiheesta.
Mun vartalo muistuttaa lähinnä piimälasia.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasissa rintojen ja lantion mitta pitää olla yli 30 cm isommat kuin vyötärö.
Esim 100-65-100 on selvä tiimalasi.
Kim Kardashiania on sanottu tiimalasiksi mutta mielestäni hän on enemmän A-vartaloinen kuten siskonsa Khloekin.
Aika harvat ihmiset pääsevät tuolla määritelmällä tiimalaseiksi, ja vielä harvemmat normaalipainoiset. Mitä isompi ihminen, sitä helpompi saavuttaa tuo 30 cm ero.
Minä olen tällainen vanhan kansan pieni tiimalasi, vyötärön ja lantion suhde 0,7 ja hartiat samassa linjassa lantion kanssa. Ehkä olen nykyään pehmeä suora, mutta mitä väliä, samat pukeutumisohjeet käyvät molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
-ap-
Vartalotyyppi katsotaan hartioista, ei rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
-ap-
Entä tuo edellä mainittu sivunäkymä? Siihen rinnat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole suora, mulla on sen verran paljon ylimääräistä vyötäröllä. Kun laihdutan niin mahasta lähtee rasvaa, se on 10 cm mahaläskeistä pois ja olen tiimalasi. Kun puristan läskejä kokoon niin vyötärö tulee tosi erottuvaksi. Nyt vaan vähentämään suklaan syöntiä.
-ap-
Tai laihdut jokapuolelta ja olet edelleen halko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
-ap-
Rintojen vaikutus vartalotyyppiin on vähän kiistanalainen juttu. Mä olen näin kolmen raskauden jälkeen sivusta katsoen rintsikat päällä selvä tiimalasi, ja ilman rintsikoita päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole suora, mulla on sen verran paljon ylimääräistä vyötäröllä. Kun laihdutan niin mahasta lähtee rasvaa, se on 10 cm mahaläskeistä pois ja olen tiimalasi. Kun puristan läskejä kokoon niin vyötärö tulee tosi erottuvaksi. Nyt vaan vähentämään suklaan syöntiä.
-ap-
Olen ollut hoikka ja silloinkin mulla oli erottuva vyötärö. .
-ap-
Kiihottava kaskustelu, vielä kun jakaisitte alastonkuvanne että nähdään ne vartalot oikeasti.
Minkälainen on pitkä perse? Tuo on ihan uusi termi?
Tuo aapeen 170cm on aika hyvä pituus., minkä ikäinen ja painoinen olet?
Real deal tiimalasin ei todellakaa tarvi lopettaa suklaan syöntiä, kun eihän se rasva kerry vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
-ap-
No eikös se ole hienoa. Unohda nämä ankeuttajat ja nauti kauniista vartalotyypistäsi, oli se sitten tiimalasi tai pehmeä suora.
Jos Marilyn parhaimmassa kunnossaan oli pehmeä suora, kuka muuten edes haluaa olla tiimalasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis omena?
-ap-
Rintojen vaikutus vartalotyyppiin on vähän kiistanalainen juttu. Mä olen näin kolmen raskauden jälkeen sivusta katsoen rintsikat päällä selvä tiimalasi, ja ilman rintsikoita päärynä.
Mun tissit ei onneksi roiku niin olen S-mallinen rintaliivien kanssa ja ilman.
Kuppikoko D.
Vierailija kirjoitti:
Real deal tiimalasin ei todellakaa tarvi lopettaa suklaan syöntiä, kun eihän se rasva kerry vyötärölle.
Vaatimukset vain kovenevat. Haluaisin nähdä ihmisen, jolle ei kerry yhtään rasvaa vyötärölle.
Ja siis itsekin olen pyllyrasvaa keräävä ihminen, sellainen jota oltaisiin ennen sanottu tiimalasiksi. Nykyään kai kuuluu asiaan ettei kukaan ole tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos AP:n vyötärönympärys on 115 cm niin ei, et ole tiimalasi :D
Mittasin äsken ja on 83 cm. Pitäisi kyllä laihduttaa. Vyötärölle mulle tulee ylimääräiset, ei oikeastaan mihinkään muualle.
-ap-
no et todellakaan ole tiimalasi tuolla vyötäröllä, näet sen kyllä itsekin, kun katsot peiliin!
Mikä ihmeen kehujen kalastelija oikein olet? Laitat aloitukseen vain nuo "parhaat mittasi" ja odotat ihmisiltä positiivisia kommentteja ja kuvittelet heidän olevan samaa mieltä kanssasi?? Voi hyvääpäivää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
-ap-
No eikös se ole hienoa. Unohda nämä ankeuttajat ja nauti kauniista vartalotyypistäsi, oli se sitten tiimalasi tai pehmeä suora.
Jos Marilyn parhaimmassa kunnossaan oli pehmeä suora, kuka muuten edes haluaa olla tiimalasi?
Kiva ihminen on kiva :3
-ap-
Jos on iso maha voi silti olla takaapäin hartoista kapeneva alaspäin. Harvemmin levenee vaikka on lihava. Edestä totuus valkenee.
Tätä ei tuoda yleensä esille. Tiimalasi on joka puolelta tiimalasi.