Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläluomileikkaus

Vierailija
15.10.2018 |

En halua kertoa tarkkaa ajankohtaa, mutta olin hieman päälle kuukausi sitten yläluomileikkauksessa, jossa kaikki meni muuten aivan kuten pitikin, mutta toinen silmä ei sulkeudu kunnolla. Ei vieläkään. Kaikki tiedot on kirjattu omakantaan, kirurgi on suomalainen ja paikka suomalainen ja kaikkien tuntema paikka.

Tämä silmän sulkeutumisongelma ei tullut yllätyksenä kirurgille eikä hän ole tehnyt asiasta mitään numeroa. Neuvoi vain käyttämään kostutusgeeliä siihen saakka, että silmä sulkeutuu kunnolla.

Molemmat silmät näyttävät luonnollisilta eikä mitään kireyttä näy eikä tunnu enää, paitsi tässä huonosti sulkeutuvassa silmässä tuntuu elohiiri ja pientä painetta tai jotain.

Tiedän, ettei tämä nyt ole mikään kovin pitkä aika toipua leikkauksesta, mutta silti pelottaa ja stressaa. Pelkään, ettei silmä paranekaan eikä mene ikinä kunnolla kiinni. Tiedän ettei niin käy, kyllä kirurgi tietää mitä tekee. Mutta kokemattomalle asiakkaalle se on tosi ahdistava asia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirurgi sanoo että on normaalia, niin luottaisin häneen. Itsellä leikattiin laserilla eikä tuollaista ongelmaa juurikaan ollut, mutta muuten paraneminen oli 2kk jälkeen vielä ihan vaiheessa. Jos silmät näyttää hyviltä ja keskenään samanlaisilta eikä kummassakaan tunnu kireyttä, niin ei syytä huoleen.

Vierailija
22/26 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kesti aika kauan ennen kuin luomet tuntui "omilta" ja tuntoaisti palasi, mulla kanssa alussa pelotti tuo ettei silmät tuntuneet menevän kunnolla kiinni, mutta muutaman kk:n päästä kaikki entisellään. :) Ja mäkin maksoin just tuon vajaan 2000 euroa, eli ihan realistinen hinta. Veitsellä ja päiväpoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot: Ap vaikuttaa tod kireältä ja hyökkäävältä kommenteissaan.

Ei mul muuta.

Vierailija
24/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot: Ap vaikuttaa tod kireältä ja hyökkäävältä kommenteissaan.

Ei mul muuta.

Öh :D Olen vastannut kysymyksiin normaalisti.

Vierailija
25/26 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kesällä leikkauttamassa yläluomet kotimaisessa yrityksessä silmäkirurgilla ja kaikki meni hyvin. Jälkitarkastus oli noin kuukauden kuluttua leikkauksesta. Kirurgi sanoi, että noin puolen vuoden kuluttua vasta näkee lopullisen tuloksen, joten ota ihan rauhallisesti! Hinta oli vajaa 1.100 euroa. Olen tyytyväinen tulokseen, katse avautui, eikä enää tule peilikuvasta Lurppa-koira mieleen - ja voin taas käyttää ripsiväriä.

Vierailija
26/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap, onko luomet asettuneet kohdilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan